3. BÖLÜM:MERHABA
Sabah Arda başımda beni uyandırmaya çalışıyordu:
"Adel,haydi kalk kahvaltı hazır."dedi.
"Saat kaç?"dedim
"11 kalk hadi."dedi.
"Ne!Tamam kalkıyorum şimdi."dedim ve yataktan fırlayarak odadamdaki lavaboya girdim.Yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım.Lavabodan çıkıp üstüme mavi sweetshirt'imi giygim.Altıma da siyah taytımı giygim.Masama oturdum ve yüzüme güneş kremi sürdüm.Hafifi rimel ve allık sürdüm.Daha sonra bir gözlüğüme,bir lenslerime baktım ve lenslerimi taktım.Hem lensim hemde gözlüğüm var.Okula giderken veya AVM gibi yerlere giderken lens,bakkala yada evde otururken gözlük takıyorum.Bugünde lens taktım.Masamdaki saate baktım.Dün gece gördüğüm gibi saat 5'te durmuştu,çok kafama takmadım.Masamdan kalkıp aşağıya indim,herkes sofradaydı.
"Günaydın."dedim ve yerime geçtim.Hepsi birer birer günaydın dedi ve yemek yemeye başladık.Masal çok uykulu gözüküyordu,daha uyanamamıştı belliki.Canlı gözükmek için oda benim gibi allık,rimel ve eyeliner çekmişti.
Kahvaltımız bittikten sonra Masal'ın yanına gittim ve:
"Haydi tanışmaya gidelim.Daha sonra okula gidip kayıt yaptırmam lazım."dedim.
"Tamam."dedim.
"Anne,biz okula kayıt yaptırmaya gidiyoruz,birde şu karşı evdeki insanlarla tanışıcaz,haberiniz olsun."dedim.
"Tamam canım,hoşçakalın."dedi annem ve evden çıktık.
Karşıdaki evin kapısına geldik ve kapıyı çaldık.Kapıyı bir çocuk açtı.
"Hi!"(selam)dedim.Çocuk kaşlarını çatarak:
"Hello?"(merhaba)dedi.
"We moved to the house across the street and wanted to meet you."(Biz caddenin karşısındaki eve taşındık ve sizinle de tanışmak istedik.)dedim.
"Oh,nice to meet you.Come in."(Tanıştığıma memnun oldum,içeri girin.)dedi
"Okay."(tamam)dedim ve içeri girdik.Oturunca çocuk bana:
"What's your name?"(ismin ne?)dedi.
"I am Adel."(Ben Adel)dedim.
"What's your name?"(Senin ismin ne?)dedi Masal'a.
"My name is Masal.(Benim ismim Masal)dedi.Çocuk bi durdu ve:
"Where are you from?"(Hangi ülkeensiniz?)dedi.
"We are from Turkiye."(Biz Türkiye'deniz.)dedim.
"Siz Türk'sünüz!"dedi.
"Sende mi?"dedi Masal.
"Evet,bende Türk'üm.Buarada ismim Batu"dedi Batu.
"Oh be!İngilizcem ilkokul 2 seviyesinde.Konuşanıyıcam diye çok korktum."dedi Masal.Hepimiz güldük.
O sırada içeriden bir kız ve bir çocuk girdi.Bizim yaşlarımızda görünüyorlardı.
"Abi kim geldi?"diye içeri girdi.
"Oh,ı am sorry.I didin't know ve had guests"(Üzgünüm,misafirlerimizin olduğunu bilmiyordum)dedi.
"Onlar Türk Buse.."dedi Batu
"Merhaba,biz Türkiye'den buraya taşındıkta.Komşu olduğumuzdan bir tanışmaya gelelim dedik."dedim
"Anladım.Ben Buse,Batu'nun 5 ay daha küçük olan kardeşiyim."dedi.
"Bende Ege,kuzenleriyim.Bir süredir onlarla birlikte yaşıyorum."dedi.
"Memnun oldum."dedim.
"Memnun oldum."dedi Masal.
1 SAAT SONRA
Okula gidip kayıt yaptırmam gerektiğini hatırladım ve:
"Biz artık kalkalım,daha gidip okula kayıt yaptırıcaz."dedim.
"Hmm öyle mi,hangi okul?"dedi Buse.
"Harvard Üniversitesi."dedi Masal.Hepsinin gözleri kocaman açıldı.
"O okul baya bii zordur.Öyle hemen almazlar seni,bizde o okula gidioruz da ordan biliyorum."dedi Buse.
"Türkiye'nin eni iyi üniversitelerinden geliyorum.O yüzden kaydım kolay olucaktır.Ayrıca annem o okulun müdürünün çocuğunu tedavi etmişti.O yüzden ayrıca bi kolay olucak."dedim.
"Anladım,şanslısın."dedi Buse.Gülümsedim.
"Siz hepiniz o okula mı gidiyorsunuz?"dedi Masal.
"Evet."dedi Ege.
"Bir ben sizinle olamıyıcam o zaman."dedi Masal.
Neden ki?" Dedi ge.
"Ben kısa bir süreliğine buradayım,daha sonra gidicem."dedi Masal.
"Gidicek misin?"dedi Buse.
"Evet.Biz size söyleyemedik.Adel'in anlatması daha iyi olur."dedi
"Ben anlatıyım en iyisi.Bizim büyükannemiz ve büyükbabamız uzun bir süredir burada,Amerika'da yaşıyordu.Birkaç gün öncede büyükannemin vefat ettiğine dair haber aldık.Büyükbabam artık huzurevinde kalmak istediğini söyledi.Bizde tamam dedik ama biz uzakta yaşadığımızdan bu ev çok boşta kalıcaktı.O yüzden bizde Amerika'ya taşındık.Ama Masal'lar geri dönecek."dedim.
"Ne zaman döneceksiniz?"dedi Batu Masal'a
"Yaklaşık 1 hafta sonra falan."dedi Masal.
"Anladım."dedi Batu.
"Biz artık gidelim,tanıştığımıza çok memnun oldum."dedim ve ayaklanarak kapıya doğru yürümeye başladım.
"Bende çok memnun oldum.Bu kağıtta Adel'in ve benim telefon numaralarımız yazıyor.Bi mesaj atarsanız kaydederiz."dedi ve Masal elindeki kağıdı uzattı.
"Tamamdır.Bizde tanıştığımıza çok memnun olduk."dedi Batu ve kağıdı aldı.
"Hoşçakalın,iyi ki geldiniz."dedi Buse.
"Bende çok memnun oldum,Hoşçakalın."dedi Ege ve vedalaşıp evden çıktık.
"Haydi bir taksi bulup doğru okula."dedim.
"Tamam."dedi Masal.
2 dakika sonra gördüğüm taksiyi durdurdum ve bindik.
"Can you go to Hardvard University?"dedim
"Of course."dedi şöför ve gitmeye başladık.
Yaklaşık bi 5 dakika sonra telefonuma bir mesaj geldi:
"Selam Adel,ben Batu.Kaydedersin diye yazmak istedim."yazıyordu mesajda.
"Tamam Batu kaydediyorum."dedim ve kaydettim.(Batuu)
"Adel,ben Busee.Kaydedersinn."
"Kaydediyorum Busee:)"yazdım ve kaydettim.(Buseee<33)
"Ege ben Adel.Tekrardan tanıştığıma memnun oldum."
"Bende memnun oldum Ege."yazdım ve onu da kaydettim.(Egee)
Daha sonra telefonumu kapatıp kucağıma koydum ve pencerenin ardından yolu izlemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Ev
Terrorİkinci kurguma hoşgeldin! O gün Adel'in hayatının değiştiği gündü.O gün Adel'in Batu'yla tanıştığı gündü... Hayatının tepe taslak olduğu gündü... Büyükannesinin ani ölümünden sonra Amerika'ya taşınan Adel ve ailesi,orda büyük bir belaya bulaşırlar.A...