Kanlı Mezuniyet Partisi

30 18 2
                                    

Manyak psikoloğumdan kurtulalı tam 3 hafta oldu.Annem o psikoloğun üstüne beni zorla 2 tane daha psikologla görüştürdü ama hiçbirini kabul etmedim.En sonunda babam anneme beni zorlamaması ve kendi halime bırakması gerektiğini anlattı.
Masal benim psikolog maceralarımı her duyduğunda gülmekten ölüyor.'Sen insanlara işi bıraktırırsın'diyip duruyor.Okulun son haftasına girdik ve şuan okula doğru yürüyoruz.Ege çok daha iyi ve bizimle konuşuyor.Okuldan Ece diye bir kızla tanıştık.Türkiye'den Amerika'ya geleli 5 yıl olmuş.
"Adel,iyi misin?"dedi Buse
"Ha?Evet iyiyim dalmışım öyle."dedim ve Buse gülümsedi.
"Mezuniyet partisi bu hafta cumartesi olucakmış,yani 3 gün sonra.Gider miyiz?"dedi Ege.
"Ece gelmemiz için çok ısrar ediyor."dedim.
"Evet,bana da kaç gündür lütfen gelin diyip duruyor."dedi Buse.
"Gideriz o zaman sıkıntı değil.Hem biraz da kafamızı dağıtırız."dedi Batu.
Bir süre kimse konuşmadı.Daha sonra Batu:
"Adel,hala o silüetleri görüyor musun?"dedi.
"Hayır,sadece kabuslar devam ediyor."dedim.Kafasını salladı.
Okulun önüne geldik ve sınıflara girdik.Ece beni gördü ve yanıma geldi.
"Naber?"dedi.
"İyi sen?"dedim.
"İyi bende."dedi.
"Partiye geliyorsunuz değil mii?"dedi Ece.
"Evet,geliyoruz hepimiz."dedim.Kocaman gülümsedi ve alkış yapmaya başladı.
"Çook eğleniceğiz."dedi.Gülümseyip:
"Umarım."dedim.

                    OKULDAN SONRA
Okul bitti ve okuldan çıktık.Yürürken birden Buse:
"Biz Adel ile alışverişe gidicez.Mezuniyet için kıyafet alıcaz."dedi.Göz göze geldik ve sessizce 'lütfen'dedi.Ne olduğunu anlamadım ama Buse'yi kırmamak için:
"Evet,dün konuşmuştuk."dedim.Buse:
"Teşekkürler"diye fısıldadı.
"Tamam,sorun değil.Biz eve geçiyoruz o zaman."dedi Batu.
"Tamam görüşürüz."dedi Buse.
"Görüşürüz."dedi Ege ve ayrıldık.Ege ve Batu yeterince uzaklaştıktan sonra:
"Zaten evde birsürü elbise var neden başka bir tane daha almaya gidiyoruz?"dedim.
"Yeşil bir elbise giymek istiyorum ama yeşil bir elbisem yok.O yüzden almaya gidelim dedim,istemiyorsan gitmeyiz."dedi.
"Yok sorun değil.Bende birşeyler alırım hem hadi gidelim dedim."
Alışveriş merkezine girdik ve Buse'nin elbiselerini her zaman aldığı bir mağazaya geldik.
"Adel,baksana şu bordo elbise güzel değil mi?Sana çok yakışır."dedi ve elindeki bordo elbiseyi gösterdi.Dar ve biraz kısa bir elbiseydi.Yüzümü buruşturdum ve:
"Çokta benlik değil aslında."dedim.
"Tamam."dedi.
Elbiselere bakarken bir tane elbise gördüm,gerçekten çok güzeldi.Elime aldım ve incelemeye başladım.Göğüs dekoltesi olmayan bir elbiseydi.Askısı yoktu ve uzundu.Dar değildi ve bembeyazdı.Ben elbiseye bakarken Buse:
"Sana çok yakışır,bence bunu al."dedi.Gülümsedim ve başımı olumlu anlamda salladım.
Elbiseyi alıp kabinlere gittim ve arkamdan da Buse geldi.Elinde yeşil,dar,uzun,yırtmaçlı ve ip askılı bir elbise vardı.
"Sana çok yakışıcağına eminim."dedim.Gülümsedi.
"Hadi deneyelim"dedi.Kafamı salladım ve kabine girdim.Zorlukla da olsa elbiseyi giymeyi başardım ve kabinden çıktım.Elbise vücuduma çopk güzel uymuştu.İçinde bir peri gibi duruyordum.Daha sonra Buse çıktı ve ağzım açık kaldı.Çok güzel olmuş.Gözlerimi ondan alamıyordum.
"Nasıl olmuşum?"dedi.
"Çok güzelsin."dedim.
"Teşekkür ederim,sanada bu elbise çok yakışmış,çok güzel gözüküyorsun."dedi.
"Teşekkürler."dedim.
Hadi ödemeyi yapalım."dedi.
"Tamam.
Kabine girdim ve elbiseyi çıkartıp kendi kıyafetlerimi giydim.Kabinden çıkıp kasaya gittik ve ödemeyi yaptık
AVM'den çıktık ve evlerin oraya geldik.
"Sonra görüşürüz Buse."dedim.
"Hoşçakal uzaylı."dedi.Gülerek eve girdim ve annemlere selam verip gidip kendimi odama attım.

                          CUMARTESİ
Elbiseyi alıp Batu'ların evine gittim ve Buse'le beraber elbiseleri giydik.Saçlarımı dağınık bir topuz yaptım ve gümüş kolye,küpe,bileklik ve yüzükler taktım.Biraz makyaj yaptım ve ben hazırdım.

Busede elbisesini giymişti,kolye ve bileklik takmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Busede elbisesini giymişti,kolye ve bileklik takmıştı.Saçlarını düzleştirip açık bırakmıştı ve oda makyaj yapmıştı.Çok güzel görünüyordu.

"Eee,aşağıya inelim mi?"dedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Eee,aşağıya inelim mi?"dedi.
"İnelim."dedim.
Aşağıya indik ve Batu'yla göz göze geldik.Beni baştan aşağıya süzdü ve gözlerini benden ayırmadı.Açıkçası bende gözlerimi ondan alamıyordum.Beyaz bir gömlek,siyah ceket,siyah pantolon giymiş ve kravat takmıştı.Çok etkileyici gözüküyordu.

Zorlukla da olsa gözlerimi ondan ayırdım ve Ege'ye baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zorlukla da olsa gözlerimi ondan ayırdım ve Ege'ye baktım.Oda beyaz bir gömlek,siyah yelek ve siyah bir pantolon giymişti.Ceketi de elindeydi.

"Çıkalım mı?"dedi Ege

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Çıkalım mı?"dedi Ege.
"Çıkalım."dedim ve hepimiz Ege'nin arabasına bindik.Sürücü koltuğunda Ege,yanında Batu,arkadada Buse ve ben vardık.
Nihayet mezuniyetin olduğu yere geldik ve kapıda bizi biri karşıladı.
"Welcome(Hoşgeldiniz)"dedi.Hepimiz gülümsedik ve içeri girdik.
Bir tane masaya geçtik ve konuşmaya başladık.Daha sonra dans müziği çalmaya başladı ve Batu önüme eğilip:
"Benimle dans eder misin?"dedi.
"Tabiki."dedim ve elini tuttum.
Birlikte dans etmeya başladık.
"Çok güzel olmuşsun,biliyorsun değil mi?"dedi.
"Teşekkürler.Ne yalan söyleyim sende çok etkileyicisin."dedim.
"Senin Amor'un hep öyledir,Mahperi."dedi.
Yanaklarımın kızardığını hissettim ve başımı çevirdim.Ve onu gördüm,o kadın silüetini. Gülümsemem soldu ve Batu'ya döndüm,içimden'O bu günü mahvedemez'diye tekrarlamaya başladım.
Bir süre sonra müzik bitti ve birbirimizden ayrılıp masaya yürümeye başladık.
Tam o esnada bir silah sesi duyuldu.Ardından çığlıklar yükseldi ve Batu durdu.Dönüp ona baktım ve beyaz gömleğinin kan olduğunu gördüm.
Batu vuruldu,kalbinin altından.
"BATU!"diye bir çığlık attım ve Batu hızla yere düştü.Başına eğildim ve kafasını kucağıma aldım .
"Batu dayan,lütfen bırakma beni.Bak ben senin yanındayım ne olur kaybetme kendini."dedim.
"Batu,kardeşim."dedi ve Ege yanımıza geldi.
"BATU!"diye bağırdı Buse ve ağlayarak yere çöktü.Batu'nun yüzünü ellerinin arasına aldı ve:
"Beni bırakma kardeşim,lütfen.Ben sensiz yaşayamam,sana birşey olursa dayanamam ben lütfen dayan.Benim için,bizim için."
Ağlamaya ve hıçkırmaya başladım."Someone call the ambulance!(Biri ambulansı arasın!)diye bağırdı Ege.
"I called(Ben aradım)"dedi bir tane çocuk.
Bembeyaz elbisem kan olmuştu,Batu'nun kanı elbiseme bulaşmıştı.
"Batu dayan,ne olursun dayan.Çok korkuyorum,bizi bırakma."dedim.
"Kardeşim bak ambulans geliyor,herşey çok iyi olucak tamam mı?"dedi Ege.
Ağlamaya devam ederken kafamı kaldırdım ve onu gördüm.Tam orada karşımda duruyordu,elinde silah vardı,gözlerima bakıyordu.Onun tam arkasında ise tehdidkar bir şekilde bana gülümseyen,her zaman gördüğüm o kadın silüeti vardı...

Gizemli EvHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin