Özledim Seni Güzel Kadın

4 3 5
                                    

Masal'ın anlatımıyla...
Ege tam karşımda durdu ve dudakları dudaklarıma yapıştı.Bir anlık afalladım ve ardından karşılık verdim.Büyük bir tutku ve özlem'le öpüyordu beni.Onu çok özlemiştim.Kokusunu,tenini,bakışlarını,herşeyini...Dudaklarımız birbirinden kopmuyordu,sanki birbirimizden ayrılırsak birdaha biraraya gelemiyecekmişiz gibi öpüyorduk birbirimizi.
Bir süre sonra ayrıldık.Ege alnını alnıma yasladı ve gözlerimiz kapalı bir şekilde o pozisyonda durduk.
Daha sonra sarıldık ve Ege:
"Özledim seni Güzel Kadın"dedi
"Bende seni çok özledim."dedim
Adel ve Batu'ya döndüğümüzde gözlerini kaçırmış başka biryere bakıyorlardı.
Onların bu hallerine güldük ve:
"Adel'immm diyerek Adel'in yanına gidip sarıldım ona sıkıca.
"Masal'ım güzel kızımm,özlettin kendini."dedi.
"Bende seni çok özledim Adel'im"dedim.
Adel'den ayrıldım ve Batu'ya sarıldım.
"Enişteee!" dedim.
Adel gözlerini utançla kocaman açtı ve kolumu cimcirdi.Acıyla yüzümü buruşturdum ve omzuna vurdum hafifçe.
Hepimiz masaya oturduk ve dostça sohbet ettik.

Saat gecenin 01.30'unda kendimize içki aldık ve sahil kenarına gidio oturup içtik.Adel ve ben çok içtik ama Batu o kadar da çok içmedi,Ege de biraz.Ege demişken ona döndüm ve baktım.Ege herşeyini bana anlatmıştı,kendini kimseye açmadığı kadar bana açmıştı.Sonra biz...Biz birbirimizi çok sevdik.
Birbirimizi çoğu şeyden vazgeçirdik...
Ege benim,Ege benim herşeyimdi...
"DİBE VURDUM İYİCEEE,BİRDE SEN GİDERSEN"diye şarkı söylemeye başladı Adel.Kaşlarımı kaldırıp güldüm ve:
"GİTME NE OLUR İŞTE BİR TEK BİR TEK SENN"
diye devam ettirdim.
"YETERLİ EMİNİN BEN HEMDE GERÇEKTEN"dedi Adel.
"VE YEMİN EDERİM BEN SENLE GERÇEK BENN"dedi Ege.
daha sonra Ege beni belimde tutup kendime çekti.Gülümsedi ve bende gülümseyip ona sarıldım.Bir anda beni havaya kaldırıp döndürmeye başladı.
"Ege bırak kızı çok içti kusucak."dedi Batu gülerek.
Adel kollarını önünde bağladı ve dudaklarını büzüp:
"Ne güzel eğleniyorlar."dedi yarı gülerek.
Ege beni kucağına aldı ve:
"Çocuklar gerçekten çok yoruldum."dedi
"Umarım seni ben yormamışımdır Egee."dedim
"Ne,tabiki hayır!Sen beni nasıl yorarsın tatlım?"dedi.
"Seni yalancı uyuya kalıyorduuun."dedim ve güldüm.
Batu tek kaşını kaldırdı ve Adeli kolundan tutup kendine çekti.
"Birileri kıskandı mı?"dedi.
"Ne alaka yahu?"dedi Adel gülümsemesini bastırmaya çalışırken.
"Hadi birbirinizi yiyin biz bakmıyoruz gencolarrr!"dedi Ege.
Batu güldü ve:
"Kapa çeneni aptal ya."dedi gülerek.
"Öf ben çok yoruldum,hadi eve gidelim."dedi Adel kollarını Batu'nun omzuna dolayarak.
"Evet benim de çok uykum var."dedim.
"Sizi çok güzel biryere götürücem."dedi Batu gülerek.
"Sendeyiz kaptaann."dedi Ege.Güldük ve hepimiz arabaya bindik.
Ege,ben ve Adel arka koltuktaydık.Batu hiçbirimizin öne oturmasına izin vermemişti.
Adel ve Ege yayılarak oturmuştu ve bende başımı Ege'nin,bacaklarımı da Adel'in kucağına koyarak yatmıştım.
"ÜSTÜMDE MİLANO FİNCANDA AMERİCANO TANGA SAVAGE FENTY TANGA ÜSTÜMDE DESİGNER SARDIM ONA YEŞİL DOLMA DEDİM CANO BABY KARŞIMA ALIP SÖYLEDİM AYRILIYORUZ CANO"diyerek Alizade'nin 24/7 şarkısı radyoda çalarken bağıra bağıra söylemeye başladım.
"KAFAMDAYDIN 24/7 YALANLAR BOĞAZIMA KADAR GELDİ 2 DUBLE RAKI ACI GEÇTİ DİREKSYON BENDE kyn BENTLEY"diyerek Adel devam etti.
Daha sonra Adelle beraber derin bi uykuya daldık.

Batu bizi uyandırdı ve arabadan indik.Karşımda kocaman bir yazlık duruyordu ve içerden Buse çıkıp bizi karşıladı.Yürümemize yardım ederek içeri aldı ve bizi bi yatağa yatırdı.Daha sonra ne mi oldu,bilmem.Çünkğ hiçbirşey hatırlamıyorum.
Adel'in anlatımıyla...
Gözlerimi açtım ve yanımda yatan ve bana sarılmış Masal'ı gördüm.Gözlerimş açtım ve Masal'ın kollarından kurtulup bi çığlık attım.
Aynı anda Batu ve Ege odaya girdi ve Masal ve Buse bir anda sıçrayıp uyandılar ve daha çok şokum arttı.
ÇÜNKÜ BUSE DE MASALA SARILMIŞ UYUYORDU.
BU DURUMU GÖRÜNCE ÜÇÜMÜZ BİRDEN ÇIĞLIK ATTIK.
"Noluyo ya?"dedi Ege gözlerini ovuşturarak.
"Gerçekten noluyo?"dedi Batu.
"Bilmem noluyo?"dedi Masal.
"Hiç öyle bağırasım geldi."dedim.
Masal tek kaşını kaldırdı ve:
"Allah Allah"dedi.Sinaice güldü ve bende ne yapacağını anlayıp:
"Hayır,hayır,hayı-"
Masal sürüne atladı ve beni gıdıklamaya başladı.Buse de ona katıldı ve ben neredeyse çatlayacaktım.
Bir süre sonra gıdıklamaya kestiler ve ben derin nefesler alıp vermeye başladım.
Daha sonra ben mutfağa indim ve birşeyler hazırlamaya başladım.
Batu bizi kendi yazlıklarına getirmişti ve burası çok güzeldi,ayrıca denizle arasında 15 dakika vardı.
Kahvaltı hazırladım ve yukarı çıkıp hepsini kaldırdım.
Aşağıya indiler ve kahvaltı yapmaya başladık.
"Bugün ne yaparız?"dedi Buse.
"Denize gidelimmm."dedim.
"Evet yaaa."dedi Masal
"Tamam o zaman denize gideriz."dedi Ege.
"Yess."dedim ve kahvaltıya devam ettik.
Kahvaltımızı bitirdikten sonra bulaşıkları makinaya yerleştirmek için mutfağa girdim.Bulaşıkları makinaya yerleştirirken arkadan biri geldi ve belime sarılıp boynumu öptü.Arkamı döndüm ve Batı'yla burun buruna geldik.
"Çok güzelsiniz hanımefendi"dedi.
"Sizde çok yakışıklısınız beyfendi."dedim ve ellerimi boynuna doladım.
"Size bir sorum var?"dedi.
"Sorunuz"dedim gülerek.
"Beni kendinize nasıl bu kadar aşık ettiniz?"dedi.
"Büyü yaptım."dedim sırıtarak.
"Ben senden gelicek büyüye bile razıyım güzelim."dedi.
"Öyle mi?"dedim.
"Aynen öyle."dedi.
"Tamam,o zaman hazırlan büycüye gidiyoruz."dedim.Gülüşü soldu ve:
"Cidden mi?"dedi masumca.Gülmeye başladım ve:
"Evet,ciddiyim."dedim ve yukarı çıkmak için harekete geçtim.
O sırada Batu kolumdan tuttu ve beni kendine çekti.
"Çok komiksiniz gerçekten."dedi sırıtarak.
"Öyleyimdir."dedim ve güldüm.
Gözleri dudaklarıma kaydı ve biranda dudaklarıma yapıştı.Ne yapıcağımı şaşırdım ve öylece durdum.
Ben şoku atlatamadan benden ayrıldı ve:
"Siz ne kadar komikseniz,bende bir o kadar şaşırtıcıyımdır güzelim."dedi ve birdaha dudaklarıma yapıştı.
Yaklaşık 15 saniye sonra geri çekildi ve yanağımdan makas alıp yukarı çıktı.Beni orada yüzümde bir sırıtışla bıraktı.

Selaaamm.Uzun bir zamandır yokum kusura bakmayın(çok üşendim bölüm yazmaya.)AMA BU BÖLÜMMM🔥🔥🔥
Sizi seviyorum yorum ve oy atmayı unutmayınn
bayyy

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 07 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gizemli EvHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin