2 SENE SONRA
Tam 730 gün.730 gündür ne Batu,ne Buse,ne Ege,ne annem,ne babam.Kimseyi göremedim,Hearth dışında...
Beni bundan tam 2 sene önce Gitmemiz Gerek diyerek yaşadığım yerden çok uzaklara getirdi.2 senedir ben nerede olduğumu bile bilmiyorum.
Hearth ile bu konuyu çok tartıştık.Bana kimsenin ulaşmaması gerektiğini söyledi.Açıkçası ben evreni terk ettiğimizi düşünüyorum.
Ama bu 2 senenin bana kattığı iyi şeyler oldu.Mesela artık çok iyi dövüşebiliyorum.Bıçak,hançer ve kılıç gibi silahları ustalıkla kullanabiliyorum.Bu 2 senedir birçok kişiyi öldürdüm.Bunun sebebi kral ve adamları beni bulduğunda kendimi koruyabiliyim diye.
Bazen Hearth bana,Amerika'da heryerde polislerin beni aradığını söylüyor.Hatta kayıp ilanları bile getiriyor.
Küçük bir dostum var,adı Sincap.Kendisi bir kedi ama Sincaba benzediği için ona Sincap diyorum.Bana Buse'yi hatırlatıyor...
Lanet olsun!Onları çok özledim.Batu,sevgilim...
İntihara kalkıştım.Yaşamayı seviyordum,niye böyle oldu?
Yaşadığım ev küçük ve bazen Heath yanıma geliyor,onun dışında tekim.
Hearth'ın sesi duyuldu:
"Adel,ben geldim."umrumda değildi.
"Adel,nerdesin?"diye seslendi.Odamda yatağımda uzanıyordum.Kapıyı sessizce açtı ve içeri girdi.
"Beni gördüğüne sevinmiş gibi durmuyorsun."dedi.Ona gözlerimi diktim ve:
"Neden sevineyim?Hayatımı mahvettiği için mi,yada senin yüzünden 2 senedir sevdiklerimi göremediğim için mi,ama bence en iyisi,benim şu 2 senede birçok canı almama sebep olduğun için mi sevinmeliyim?!"dedim.Birsüre bana baktı.Daha sonra:
"Beni zamanı geldiğinde anlıyıcaksın ve teşekkür edeceksin Güzel Gözlü Kız."dedi.
"Bana böyle seslenmeyi kes!Adım Adel!"dedim.
"Adın umrumda değil."dedi sakince.Karşılık olarak:
"Umrunda olsun,benim adım Adel!"dedim.Sesim yükselmişti.
"Adel,saçmalamayı keser misin?"dedi.
"Bunlar saçmalamak değil!"Dedim.
"Ne istiyorsun?!"dedi bağırarak.Gözlerinin içine baktım ve:
"Beni bırakmanı!"dedim.
"Öyle mi?"dedi.
"Öyle."dedim.
"Tamam,git o zaman."dedi ve ortalıktan kayboldu.
Yatağımın üstünde,tam karşımda bir harita duruyordu,biryer işaretlenmişti.Hemen üstünde de:
"İşaretli yere git,kurtulursun benden."yazıyordu
Gözlerimi devirdim ve çantamı alıp içine hazırladığım tostu,biraz su,kalem,kağıt ve haritayı koydum.Sincabı çantasına koydum ve yanıma aldım.Daha sonra bir kağıda:
"Bunu okuyan kişi,merhaba ben Adel.Bir zamanlar burada yaşadım ve evet,burada yaşamak zorunda kaldım.Tek başımaydım ama en kötüsü,değişmiştim.Şuan yaşadığım yerde deli gibi aranıyorum,heryerde kayıp ilanlarım var.Ben gücümü topladım,gidiyorum,yaşadığım yere geri dönüp burayı terk ediyorum.Eğer birgün buraya geldiysen,kendini bir çıkmaz sokakta hissedersen.Gücünü topla,kalbini dinle ve istediğini yap."
~Adel
Kağıdı kapının önündeki toprağa gömdüm.
Daha sonra haritada belirtilen yönlere göre gitmeye başladım.15 SAAT SONRA
Lanet!Kaç saattir yoldaydım ve varabildiğim biryer hala yok.Kandırıldığımı düşünmeye başladım.
Ama onu gördüm,evinin önündeydi,kitap okuyordu.Hava karanlıktı ama emindim,bu oydu,o Batu'ydu.
Gözlerim doldu ve koşturarak yanına gittim ve ona sarıldım.İlk başta şaşırdı ama ondan ayrılınca beni gördü ve:
"Adel..."dedi.
"Batu'm."dedim.Tam gözlerimin içine baktı ve:
"Gerçekten sen misin?"dedi.
"Benim sevgilim..."dedim.
Gözleri doldu ve bana sıkıca sarıldı,ömrüm boyunca unutamam bu anı.İkimiz birden ağlamaya başladık ve Buse dışarı çıktı.
"Batu,be yapıyors,bir dakika bu kim?"dedi.Batu'dan ayrıldım ve Buse'ye döndüm.
"ADEL!"diye çığlık attı Buse.
"Buse'm."dedim ve sarıldım.Buse hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı.3 dakika sonra ayrıldık ve:
"Ege nerde?"dedim.
"Yukarıda,uyuyor."dedi Buse.
Eve girdim ve Ege'nin odasına çıktım.İçeri girdim ve Ege'nin başına gidip onu uyandırdım.Ege uyandı ve:
"Adel?"dedi.
"Kardeşim..."dedim.
"Sen,nasıl olur?Hadi ama herzamanki kabuslar..."dedi ve geri yattı.Dudaklarımı birbirine bastırdım ve:
"Kardeşim,kabus değil.Gerçekten burdayım."dedim.Gözlerini açtı ve bana baktı.Daha sonra doğruldu ve gözlerime bakarak:
"Kardeşim.Gerçekten sen misin?"dedi.Hıçkırarak ağlamaya başladım ve ona da sıkıca sarıldım.Oda bana sarıldı ve birsüre öyle durduk.
"Neredeydin,730 gündür neredeydin!?"dedi.
"Anlatıcam Ege,söz veriyorum anlatıcam.Ama sizi çok özledim,bırak ilk önce özlemimi gidereyim."dedim ve daha sıkı sarıldım.
Ondan ayrılınca Buse:
"Hadi Adel anlat.Neredeydin 2 yıldır?"dedi.
"Tamam.Anlatıyorum."dedim ve başıma gelen herşeyi anlattım."Adel,ben olanlar yüzünden çok üzgünüm canım."dedi Buse ve bana sıkıca sarıldı.Daha sonra Ege:
"Anlayacak gibi değil,başka bir evrendeki senin yaptığının bedelini sen neden ödüyorsun ki?"dedi.
"Adel,bana sadece İntikam İstiyor Musun? onu söyle."dedi Batu.
Gözlerine baktım,bir planı vardı ve bu planda,bizim canımızı sıkan herkesin canı yanıcaktı.
"İstiyorum."dedim.
"Tamam.Şimdi eve git,annen perişan oldu,durumu hiç iyi değil.Yarın herşeyi en ince ayrıntısına kadar konuşuruz."dedi.
"Tamam."dedim ve aşağıya indik.
Kapıda Buse ve Ege bana sıkıca sarıldılar ve Buse:
"Görüşürüz Uzaylı."dedi.
"Görüşürüz Sincap."dedim.
"Sakın biryerlere kaybolma."dedi Ege.Güldüm ve eve gittim.Sonraki 3 saatim aileme olanları anlatmakla ve ağlayıp Özlem gidermemizle geçti.Daha sonra odama çıktım.Hala aynıydı,en ufak bir değişiklik olmamıştı.Gözlerim tekrar doldu ama akmalarına izin vermedim.Dolabımdaki pijamaları aldım ve üstümden çıkanları pis olmalarına rağmen askıya asıp dolabıma astım,yıkamıyıcaktım çünkü yaşanmışlıkları vardı...
Sincap'ı çantasından çıkardım ve duşa girdim.Sıcak duşu hiçbir zaman sevmemiştim,bu nedenle soğuk bir duş aldım.
Duştan çıktım ve sincabı kucağıma alıp yatağımın üstüne oturdum ve masamın üstünde duran telefonumu elime aldım.Annem❤️ adlı kişiden 549 mesaj,127 cevapsız arama.
Babamm🖤 adlı kişiden 775 mesaj,317 cevapsız arama.
Masal'ım💓 adlı kişiden 1012 mesaj,508 cevapsız arama.
Busee🤍 adlı kişiden 800 mesaj,677 cevapsız arama
Egee🫂 adlı kişiden 900 mesaj,300 cevapsız arama.
Batu'm❤️🔥 adlı kişiden 730 mesaj,730 cevapsız arama.
730 mesaj ve cevapsız arama.Yani benden haber alınmayan gün sayısı.
Masal'ın mesaj sayfasına girdim.
Adel'im nasılsın?
Allah Allah 3 saattir mesajıma niye bakmadın?
Adeeeel.
Aşkım iyi misin?
Annenle konuştum ortalarda yokmuşsun.
Adel nolur cevap ver.
Adel ne olur iyi ol.
Adeeeeeeeellll.
Korkuyorum.
Lütfen başına birşey gelmiş olmasın.
Adel merak etme polisler her yerde seni arıyor,başına kötü birşey geldiyse nolur dayan.
Sana güveniyorum sen dayanırsın,dimi dayanırsın Adel?
Ve daha 1002 mesaj.
Mesaj çubuğuna tıkladım ve:
"Masal'ım ben iyim."yazdım ve başıma gelenleri anlattım.
1 saat boyunca Masal'la konuştum ve daha sonra telefonumu kapattım.Derin bir iç çektim ve yatıp gözlerimi kapattım.Ve o sesi duydum:
"Benden kaçış yol Adel."dedi ve herzamanki gibi kahkaha atmaya başladı...~~~~~~~~~~
Bölümü nasıl buldunuzzzz?
Oy verip yorum atmayı unutmayıın.🫶🏻
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere,sevgilerle kalın!✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Ev
Horreurİkinci kurguma hoşgeldin! O gün Adel'in hayatının değiştiği gündü.O gün Adel'in Batu'yla tanıştığı gündü... Hayatının tepe taslak olduğu gündü... Büyükannesinin ani ölümünden sonra Amerika'ya taşınan Adel ve ailesi,orda büyük bir belaya bulaşırlar.A...