Batu ile birlikte dondurmalarımızı yedikten sonra Batu'nun arabasına bindik,Şuan eve gidiyoruz.Bugün hiç heyecanlanmadığım kadar heyecanlanmıştım,ayrıca bu benim bir erkekle olan ilk buluşmamdı.
"Okulumuzun kapanmasına 1 ay kaldı,sen hukuk okuyordun değil mi?"dedi
"Evet,sen de hukuk okuyordun değil mi?"dedim.
"Evet,belki ileride birlikte büyük işler yaparız."dedi
"Umarım"dedim ve gülümsedim.
"Okul kapanınca ne yapmayı düşünüyorsun?"dedi
"Tabiki doğal olarak ilk stajyer avukat olucam,eğerki çok yoğun olmayan bir stajyer olursam genelde Amerika'nın heryerini gezmeyi istiyorum,sen?"dedim.
"Ben de tabi ilk stajyer olurum.Daha sonra gittikçe yükselirim.Hakim olmayı hedefliyorum."dedi.
"Yoğun bir stajyer olmazsak sık sık buluşuruz,değil mi?"dedim.
"Evet,hatta ara sıra diğerleri de gelir."dedi
"Çok iyi fikir,ama bunu biraz erken yapmalıyız.Çünkü Masal 4 gün sonra gidecek."dedim.
"Onu çok özliyiceksin."dedi.
"Evet haklısın,çok özliyicem.Ama her zaman iletişimde olucaz,mektupla yada telefonla."dedim.
"Sevindim"dedi ve gülümsedi,bende gülümsedim.
Evin önüne gelince arabadan indik ve ben Batu'ya:
"Sonra görüşürüz o zaman."dedim ve gülümsedim.
"Görüşürüz Adel..."dedi ve gülümsedi.Birbirimize sarılıp vedalaştık ve evin kapısını çaldım.Şimdi son 1 saat boyunca neler yaptığımızı Masal'a anlatmak zorundayım.Yoksa beni keser!
Kapıyı tahmin ettiğim gibi Masal açtı:
"Hoşgeldin."dedi ve beni içeriye aldı.Ardından:
"Neler yaptınız,nereye gittiniz,nasıl davrandı sana,iyi vakit geçirdin mi,yoksa kavga mı etti,nasıl davrandınız birbirinize?"diyerek üzerime bir sürü soru yıktı.
"Hoşbulduk,bende iyiyim Masal!"dedim yüksek sesle.
"Ayy,çok heyecanlandım kusura bakma.Hadi odana çık 5 dakikada üstünü giy duş mu alcan n'apcan yap sonra herşeyi anlat bana meraktan ölücem!"dedi ve beni rahat bırakarak salona gitti.Bende koşarak odama çıktım.
Hızlı bir duş aldım ve üstümü giyindim.Üstüme beyaz bol bir t-Shirt giydim.Altıma da gri bol bir eşortman giydim.Saçlarımı kuruturken içeri Masal girdi.Bende makinayı kapattım ve kaldırdım,oda yatağıma oturdu.
"Eee,anlat bakalım."dedi.
Bende yaptıklarımızı anlattım.
"Çok sevindim yaaa,harika birgün geçirmişsin."dedi
"Yakın zamanda sen,ben,Batu,Buse,Ege hepimiz buluşucaz."dedim
"Gerçekten mi?!"dedi heyecanla.
"Eveeeettt"dedim ve birbirimize sarıldık.
Sonraki 2-2.30 saatimi Masal ile sohbet ederek geçirdik.Daha sonra akşam yemeğine indim ve yemeğimi yedim.
Odama çıkarken büyükannemin eski odasının kapısının hafiften açık olduğunu gördüm.Kapıyı kapatmak için gittiğimde içeriden bir kadın sesi duydum,sanki bir kadın içeride homurdonuyordu.
"Oda ne?"dedim ve kapıya yöneldim.
Kapıyı açtım ve bir kadının yere,dizlerinin üstüne oturduğunu gördüm,sırtı bana dönüktü.
"P-pardon,siz kimsiniz?"dedim.Kadın beni duymamazlıktan geldi ve söylediği şeyleri söylemeye devam etti.Birdaha seslendim:
"Hey,sizde kimsiniz?"bu sefer sesim daha yüksek çıkmıştı.Ama kadın yine beni takmadı.Ne dediğini duyabilmek için ona biraz daha yaklaştım.
"Cevap ver sen kimsin,ayrıca sağır falan mısın?"dedim,bu sefer resmen bağırıyordum.Kadın söylediği şeyleri söylemeyi bıraktı ve öylece durdu.
"Ne yapmaya çalışıyorsunuz,sorunlu musunuz siz?"dedim.Ve o an hiç beklemediğim birşey oldu.
Kadının vücudu sabit kaldı ama kafası tamamen arkaya döndü!Bir saniye,KADININ YÜZÜ YOK!
Gözlerimi kocaman açarak kendimi geriye attım ve ardından bir çığlık yükseldi odadan,ama o çığlık benim değildi.O çığlık o kadının benim üzerime atlarken attığı çığlıktı.Ardından benim çığlığım yükseldi.
Masal,annem,babam,teyzem,eniştem,Arda,Deniz ve bütün herkes odaya girip beni görmüştü.Ve onlar odaya girer girmez o
kadın yok oldu!
Nefes nefese kalmıştım ve nefes almaya çalışıyordum.Ayağa kalktım ve kendimi geriye attım.
"Orada bir kadın vardı!üstüme atladı,yüzü yoktu!"dedim.
"Ne kadını canım sen iyi misin?"dedi annem.
"Üzerime atladı,yemin ederim vardı.GÖRDÜM!"dedim bağırarak ve birden ağlamaya başladım.
"Adel,gel birtanem biz biraz hava alalım."dedi Masal ve kolumu tuttu.Kolumu hızla geriye çektim ve:
"Hayır,gelmiycem hiçbiryere.Nerde o kadın?"dedim ağlayarak,ama öfkeden ve korkudan ağlıyordum.
"Adel sen iyi misin,hiçkimse yok burada!"dedi babam sakin bir ses tonuyla.
"Ama"daha cümlemi bitirmeden:
"Çok yoruldun halisilasyon görmüşsündür,gel biz odana gidelim Adel!"dedi Masal.Ben bu ses tonunu ve söyleyiş şeklini çok iyi bilirim.Masal'ın bana söylemesi gereken birşey var,anladım.
"Tamam."dedim ve Masal ile birlikte onun odasına çıktık.
"Ben seni çok iyi tanıyorum,ne oldu ne söylemen gerek bana?"dedim.
"Bak nasıl söylesem bilemiyorum ama..."dedi.
"Sende bana inanmıyorsun değil mi?"dedim.
"Adel bak"dedi.
"Ne bak ya?Ben gördüm eminim Masal,eminim!"dedim.
"Adel bi dinler mis-"
"Bana inanıyor musun inanmıyor musu-"derken Masal:
"O kadını bende gördüm!"dedi yüksek sesle.
"Ne"dedim
"Ben sadece öyle bir anlığına gördüm.Bana "Adel sen misin?"dedi.Bende hayır siz kimsiniz dedim.Kapının önünde gördüm ama onu.Sonra bir anda tamam dedi ve yüzü kayboldu,öylece durdu ve bana baktı.Üstüme yürüdü daha sonra Ege'yle karşılaştım ben.Biranda kayboldu!"Dedi
"Ne zaman oldu bu?"dedim.
"Bugün,siz Batu'yla sinemadayken çöp atmaya çıkmıştım,o zaman gördüm."dedi.
Galiba kendimi hiç iyi hissetmiyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Ev
Terrorİkinci kurguma hoşgeldin! O gün Adel'in hayatının değiştiği gündü.O gün Adel'in Batu'yla tanıştığı gündü... Hayatının tepe taslak olduğu gündü... Büyükannesinin ani ölümünden sonra Amerika'ya taşınan Adel ve ailesi,orda büyük bir belaya bulaşırlar.A...