Yer: ANKARA
~
"Necip Bey pamuk tarlasının içine kafeste getirdiği güvercinleri salıyordu.
Kafesin üzerine Filistin bayrağı örtülüydü. Önce tek tek güvercinleri sevdi . Daha sonra gökyüzüne doğru savurdu . Güvercinler gökyüzüne uçup bulutların üstünde kayboluyordu.
Necip Bey: "Oğlum gel sende uçur"Yüzbaşı bir tanesini eline aldı.Aldığı güvercine baktı , rengi beyazdı.
Necip Bey: "Oğlum bir tane olmaz bunu da al " diyerek, bir beyaz güvercin daha verdi . Yüzbaşı iki güvercini de gökyüzüne saldı. Bir müddet bekledikten sonra güvercinler sürü halinde geri döndü. Ama bir farklılık vardı. Hepsinin rengi kırmızıydı. Yüzbaşı yere yatarak gökyüzünü izlemeye başladı. Güvercinler yüzbaşının üzerine Türk bayrağı örttüler. Bayrağın örtülmesi ile her yer karanlık olmuştu. "
~Turgut Abi: "Aslanım kalk haydi. Teheccüd vakti. Mevla'nın mekan olmaksızın tecelli ettiği ve kulunun dualarını makbul buyurduğu vakit. Böyle altın vakit kaçırılır mı ?
Yüzbaşı Fatih: "Kalktım abi kalktım. Annem de böyle kaldırırdı. Hatrıma geldikçe mahzun olurum. Ruhuna bir fatih-a okuyalım ....
Amin.Turgut: "...Amin aslanım. Üzülme sen ne demiş yüce kitabımız da Rabbimiz
بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم
لَا تَحْزَنْ اِنَّ اللّٰهَ مَعَنَاۚ
Manası şerifi ; Üzülme Allah bizimle beraberdir.
O yüzden Allah diyen mahzun olmaz ! Bırak kâfirler üzülsün. Müşrikler üzülsün. "Yüzbaşı Fatih: " Haklısın abi. Allah razı olsun. Sağol sıkıntılarım da destek oluyorsun"
Turgut: "Müslümanın sıkıntısı olmaz . İmtihanı olur. Alimler hasta olunca , sevenleri üzülür etrafınların da dört dönermiş ' ne olur hocam hekime gidelim ' diye . Alim zâtlar da ' Beni doktorum hasta etti . Kime şikayet edeyim ?' dermiş. Kime gidelim ? Arif olalım imtihanı nimet bilelim.
'DAR DA OLAN , YÂR DA OLUR'
Çok mânidar bir söz tabi anlayana...Yüzbaşı Fatih: " Yani diyorsun ki derdi olan Allah'a daha yakın olur "
Turgut: "Aynen aslanım. Hadi abdestini al gel bekliyorum seni "
Yüzbaşı Fatih: "Tamam abi abdestimi alayım gelirim ben "
Yüzbaşı abdestini alıp salona doğru ilerledi. Aklında tek soru vardı. Rüyasında gördüğü şeyler kendisine neyi anlatmaya çalışıyordu ? Salona vardığında önce kapıdan içerisini süzdü. Bakışları yere oturup ağlayarak sessiz sessiz Kur'an okuyan Necip Beyi buldu. Duygulanmıştı... Yüzbaşı değiştigi kadar babası Necip Bey de değişmişti. Usulca yaklaşarak Necip Bey ' in sırtını sıvazladı sonra da yanına oturdu. Necip Bey ayeti bitirince başını oğlunun omuzuna yasladı ve sessiz gözyaşlarını dökmeye devam etti. O an, sanki baba oğul sohbet ediyormuş gibiydi. Zaten GÖZYAŞI ; dilinin diyemediklerini gözlerine söyletmek değil miydi?...
Necip Bey biraz daha iyi hissettiğini anlayınca kalktı. Gözyaşlarını sildi ve oğlunun başını öptü.
Necip Bey: "Affettin mi beni oğlum?
Yüzbaşı için bu duygular çok yabancıydı.
Yüzbaşı Fatih: "Yüce Allah bile kulunu herşeye rağmen affediyor , ben kim oluyorum ki hataları bağışlamam?
Az sonra Turgut kapıda belirdi 'Ey cemaat-i müslimin. Vakit geçecek haydi gelin ben seccadeleri serdim'
Necip Bey: "Ya Allah" diyerek kalktı. Yüzbaşı da arkasından ilerledi. Necip Bey, Nergis hanımın dekore ettiği mescide geçti. Turgut , yüzbaşıya gülerek omuzuyla dürttü. Yüzbaşı Fatih, Turgut'la birbirlerine bakıp tebessüm ettiler.
Aradan biraz zaman geçince sabah ezanı okundu. Sünneti mescidde kılarak farz için birlikte camiye gittiler.
Namaz bitince artık veda vakti de gelmişti. Yüzbaşı Fatih ve babası Necip Bey ile aralarında ki soğukluk artık yerini sıkı bir sevgiye teslim etmişti.
Yüzbaşı: "Allah'a emanet olun"
Necip Bey: "Sende oğlum. Cihadınız mübarek olsun. Sırtınız yere gelmesin. Rabbim tüm vatan evlatlarını korusun.
Turgut: "Amin... Kendine iyi bak aslanım. Silahın zülfikar olsun. Allah yardımcın olsun. Hz. Hamza sana dost olsun.
Yüzbaşı: "Amin ... Rabbim Aksa' mızı bize bağışlasın.
Yüzbaşı oyalanmadan yola koyuldu. Sevdiklerinden ayrılmak zorunda kalmak ne büyük imtihandı...
❤️🍉🦋
!!!
Sevdiklerimizden ayrılmak ne büyük bir imtihan . Ancak Gazze'de bir çok insan Siyonistler yüzünden sevdiklerinden ayrılmak zorunda kalıyor. Kavuşmaları Firdevs-i Cennet'e kaldı malesef...
!!!
❤️🍉🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK FİLİSTİN'DE KALMAZ
RomansaNecip oğlu Yüzbaşı Fatih ve Abdullah kızı Sâre ' nin aşk hikayesi... Tüm zorluklara rağmen nikahları kıyılan iki genç . Şehadetin nasip aradığı topraklar da göreve çıkan Yüzbaşı Fatih, babası Abdullah için her türlü zorluğa göğüs geren Filistin' li...