Yer: ANKARA
Turgut: "Selamün aleyküm aslanım. Nasılsın?"
Yüzbaşı: "Ve aleyküm selam abi iyiyim elhamdülillah. Sen nasılsın, babam nasıl? "
Turgut: "İyiyim, babanda iyi elhamdülillah. Bir sorun yok. Siz ne yaptınız? Gazze'de füze düştü diye duydum. Bir sürü şehit olmuş. Allah bilir ne haldelerdir. Rabbim muhafaza eylesin cümle Müslümanları. "
Yüzbaşı: "Amin abi ... Evet daha iki gün oldu şehitleri defnedeli. Alçaklar gece kumpas kurmuş. Sokağın baş ucuna atmışlar bize doğru çok yakın değildi de mağdur insan çoktu. O insanların feryadı aklımdan çıkmıyor, bu soysuzlar nasıl rahat uyuyorlar? "
Turgut: "Anlıyorum desem bile hakkıyla anlayamayız. Baban da seni çok düşünüyor. Ne yapar ? Ne eder? diye."
Yüzbaşı: "Babam beni merak etmesin. Vatan için var olacağız, vatan için can vereceğiz. Var mı bizim oralardan bir haber?"
Turgut: "Şöyle söyleyeyim, bizim bu Selçuk varya "
Yüzbaşı: "Polis olan mı? Ne olmuş ona?"
Turgut: "Bir aya evleniyormuş. Babanda soruyor ben ne zaman göreceğim bunun evlendiğini diye. Hakkaten var mı bir sevdiğin , yarenin de seni verelim. "
Yüzbaşı: "İlahi abi. Beni güldürdün. Sanki evde kaldım. Allah Allah.. "
Turgut: " Az kaldı diyelim .. "
Bu duruma sevinmese de Telefonun karşısında ki yüzbaşı Fatih'den cevap gecikmedi.
Yüzbaşı: "Abi nasıl söylenir inan ki bilmiyorum. "
Turgut: "Yoksa... Varmı aslanım?"
Yüzbaşı: "Abi var da ... Olmaz herhalde"
Turgut: "Saçmalama oğlum. İşin içinde aşk varsa olur. Bak yengenle bize, neler yaşadık neler... Pes etmedik , vazgeçmedik. Şimdi 2 kızımız var elhamdülillah. Yengeni evlatlıktan reddedicem demişti babası. Az daha yengeni borcu olarak kumarbaz birine verecekti de benle beraber kaçmak zorunda kaldı, şimdi çok şükür babasıyla arası iyi. Torunlar onu iyice yumuşattı. "
Yüzbaşı: "Rabbim kimseye yaşatmasın abi çok zormuş. Ama ben bilmiyorum ki kızın bende gönlü var mı? Hem ben nasıl öğrenebilirim ? Yanımda olsaydın keşke. "
Turgut: "Kimlerden bu kız , Nerede tanıştın ? Söyle de haberci gönderelim yengen ayarlar. "
Yüzbaşı: "Abi ..."
Turgut: "Efendim aslanım?"
Yüzbaşı: "Abi kız Türk değil. Buradan biri. "
Turgut şaşırmıştı. Öylece baka kalmıştı telefona. Yüzbaşı Fatih bir an bağlantı kesildiğini sandı.
Yüzbaşı: "Abi sesim geliyor mu?"
Turgut: "Geliyor da ... Sen ne ara aşık oldun? ;) Dur bekle düzelteyim , Sen aşık olur muydun? Kızı nerede gördün? Bizde seni göreve gitti sanıyoruz işe bak. Vay aslanım be ..."
Yüzbaşı: "Abi dalga geçme n'olur. Ben ne bileyim. Ben bile şaşırıyorum. "
Sonra Turgut daha ciddi konuşmaya başladı.
Turgut: "Sen kendin ol, kızın en yakın akrabasına durumu bildir. Hani iş ilerlerse yanlış anlaşılmasın. Böyle hayır işleri süründürülmez. Hem asker adamsın bir an önce yuvanı kur. "Yüzbaşı: "Tamam abi sen nasıl dersen öyle yapalım. "
Turgut: "Oldu o zaman. Dikkat et kendine"
Yüzbaşı: "Olur ederim . Babama selam söyle, kızlarında ellerinden öperim. Haydi selamün aleyküm."
Turgut: "Aleyküm selam."
***
Yüzbaşı Fatih telefonu kapatınca içeri birkaç karton kutu ile Sevda yenge girmişti.Sevda: "Bir sorun mu var canım?"
Turgut: "Bizim ki aşık olmuş."
Sevda: "Kim? Fatih mi? "
Turgut: "Evet "
Sevda: "Sen ne dedin? "
Turgut: "Yengen bu işe el atar dedim ama kız buradan değilmiş."
Sevda: "Deme ... Kız Filistinli miymiş ? Ay nasıl tanıştılar? Fatih çok iyi biridir inşallah kendi gibi birini bulmuştur. "
Turgut: "Merak etme. O kimi seçeceğini bilir . Hem elindeki kutular ne hayatım."
Sevda: "Bunlar kızların Filistin'e hediye etmek istedikleri oyuncaklar ve kıyafetler. Birkaç şey bende koydum ama eski olmasın biraz birşeyler alalım. Ne de olsa peygamber efendimiz Hayrı güzel yapın buyurdu."
Turgut doğru kadını bulmuşum dercesine eşinin gözlerine baktı. Gözlerinin içi parlıyordu Turgut'un.
Oturduğu yerden kalktı ve sevgili eşini kucakladı.Turgut: "Sen karşıma çıkan en güzel nimetsin. Ben senin için şükrediyorum ,sende benim için sabrediyorsun. Rabbim çocuklarımızı da hayırlı evlatlar olarak yetiştirmeyi nasip etsin."
Turgut'un bu haline önce şaşırsa da Sevda'da eşlik etmişti.
Sevda: "Amin.. Dualarımın karşılığı. Amin ..."
Sevda çoğu zaman Turgut'a böyle hitap ederdi. 'Dualarımın karşılığı...'
❤️️🍉🦋
اَلْخَبٖيثَاتُ لِلْخَبٖيثٖينَ وَالْخَبٖيثُونَ لِلْخَبٖيثَاتِۚ وَالطَّيِّبَاتُ لِلطَّيِّبٖينَ وَالطَّيِّبُونَ لِلطَّيِّبَاتِۚ اُو۬لٰٓئِكَ مُبَرَّؤُ۫نَ مِمَّا يَقُولُونَؕ لَهُمْ مَغْفِرَةٌ وَرِزْقٌ كَرٖيمٌࣖ ﴿٢٦﴾
Kötü kadınlar kötü erkeklere, kötü erkekler de kötü kadınlara lâyıktır. Temiz kadınlar temiz erkeklere, temiz erkekler de temiz kadınlara yakışır. Onlar, iftiracıların kendileri hakkında söylediklerinden uzaktırlar; onlar için bir bağışlama, değerli bir nasip vardır.
NUR SURESİ AYET : 26
❤️🍉🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK FİLİSTİN'DE KALMAZ
RomantizmNecip oğlu Yüzbaşı Fatih ve Abdullah kızı Sâre ' nin aşk hikayesi... Tüm zorluklara rağmen nikahları kıyılan iki genç . Şehadetin nasip aradığı topraklar da göreve çıkan Yüzbaşı Fatih, babası Abdullah için her türlü zorluğa göğüs geren Filistin' li...