14. Bölüm: Emirhan ♡ Melisa

13 3 1
                                    

Şuan abim ve ablamın evlenme kararına şaşkınlıktan donmuş bir halde bekliyordum. İkisinden de böyle bir şey asla beklemiyordum. İlk başta şaka yaptıklarını düşünmüştüm ama şuan eminim ki şaka değil. Çünkü ikisinin de yüzünde ki gülümsemenin bir numara olacağına inanmazdım. Ya aslında iyi de oldu abim damat oluyor sıra da bana geliyor haha. Neyse konuşmalarına devam ettiler.

- Ayrıca bir haberimiz daha var. Biz bu cumartesi kına yapacağız ve pazar günü ise nikah ile birlikte düğünümüz olacak. Davetiyelerimiz düğün salonu her şey hazır. bizde hazırız.

- ne!?

- bu acele ne be?

- ciddi misiniz?

- şaka mı?

- yok artık.

Abimin konuşması bittikten hemen sonra herkes soruları dizdi. Cevap Melisa abladan geldi.

- evet farkındayız çok acele bir karar oldu fakat bizim de çok zamanımız yok. Biz birbirimize gerçekten seviyoruz ve siz de en yakınımız olarak buna şahit oluyorsunuz. neredeyse 2 Haftadır sevgiliyiz çok kısa bir zaman ama biz Emirhan ile ilkokul ortaokul ve lisede aynı okullardaydık. Üniversite de ayrıldık fakat biz birbirimizin çocukluk aşkıyız. Lise de de sevgiliydik fakat üniversiteler ayrı olunca birbirimizden habersiz olarak bağımız koptu. Biz bunu fark ettiğimiz için evlenmeye karar verdik. Ayrıca siz belki biliyorsunuzdur. Emirhan çok kısa bir zaman içinde baya önemli bir görev için şehir dışına çıkacak biz bu sebebi de düşünerek erkenden mutlu olmak istiyoruz. Sizin de bu kararımıza saygı göstereceğinizi düşünüyoruz.

Amcam hemen bir cevap verdi.

- tabi ki biz bu kararınıza saygı göstereceğiz fakat kızım siz bu kararınızdan emin misiniz? Sonra pişman olmanızı istemeyiz.

- tabi ki eminiz baba.

- tamam o zaman siz karar verdiyseniz bize bir şey demek düşmez.

Bugün baya yorulmuştum. Hemen uyumak için odama gitmeden önce abim ve ablama da bir şeyler söyledim.

- hayırlı olsun abim ile ablam.

- teşekkürler kuzum.

Ablam beni öptükten sonra odama girdim. Bugün Perşembe idi. Ve yarın okul var ve benim bir kaç kıyafet almam gerekiyor. Çok acele oldu ya. Yarın okuldan çıkar çıkmaz kıyafet almaya gideceğim. Ama şimdi uyumam lazım.

...☆...

Sabah bir bağırış sesiyle uyandım.

- Emirhan bu kim lan?

- kim kim canım?

- Büşra diye kaydettiğin kişi kim?

- Büşra

- o kim Emirhan

- karakol da ki bir kişi.

- sende niye numarası var?

- ya istersen mesajlara bak. Onun eşi benim kankam. Ona sadece selim nerde ulaşamıyorum gibi şeyler yazıyorum. Onun dışında konuşmuyorum.

- bakıyım.

- bak.

- aaa ya Emirhan'ım kusura bakma

- baktım.

- yaaa canım ama böyle yapma düğüne son 2 gün trip çekemem.

Odamdan çıkıp sesin geldiği yere baktığım da Melisa ablanın dizinde yatan abimi gördüm. Ve tabi sıra bana hesap vermelerinde.

Mutsuzluk Yalanı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin