16. Bölüm: Melekler Seni Bana Yazmış

9 3 1
                                    

Alarmın sesiyle gözümü açtım. Alarmı kapatıp doğruldum. Etrafıma bakındım. Odamın kapısı kapalıydı. Ama içerden ses geldiği için babamın evde olduğunu anladım. Dün en son demir beni eve bırakmıştı. Bende eve çıkıp üstümü değiştirmiştim ve kendimi yatağa bırakmıştım. Neyse ya bugün pazartesi okul var  tüh ya! Okulun kapanmasına 3 hafta kaldı. Aslında konu işlenmiyor ama eğlenceli oluyor. Boş ders gibi. Yavaşça yataktan kalkıp banyoma girdim. Elimi yüzümü yıkayıp çıktım ve aynanın karşısına geçip okul formamı giydim. Saçımı da taradım, hafif bir makyaj yaptım ve çantamı hazırlayıp odamdan çıktım. Babam mutfakta kahvaltı hazırlıyordu.

- Günaydın babim

Babamın yanağına bir öpücük kondurdum.

- günaydın güzel kızım.

Alnımı öptü.

- yardım ediyim mi?

- çatallar ve bardakları koyarsan iyi olur aslında.

- tamamdır

Hemen babamın dediği şeyleri yaptım ve masaya oturdum.

- afiyet olsun kızım.

- sağol babim.

Hemen kahvaltıya başladım. Yaklaşık 10 dakika da kahvaltımı bitirip kapıya yöneldim.

- babim ben çıkıyorum. Görüşürüz.

- tamam kızım dikkat et.

- tamam görüşürüz

- görüşürüz kızım.

Kapıyı kapatıp çıktığımda telefonum çaldı.

Güzelim Arıyor...

- günaydın Demir

- günaydın Güzelim evden çıktın mı?

- evet tam şu an merdivenden iniyorum.

- yanlız mısın? Baban mı bırakacak?

- yok ben kendim gideceğim.

- güzelim ben sizin kapının önündeydim okula gidiyordum yolumun üstünde sizin evi görünce durdum istersen beraber gidelim.

- tamam zaten ben de tam bina kapısını açıyorum.

- tamam görüşürüz.

- görüşürüz.

Kapıdan çıktığımda karşımda demiri gördüm. Koşarak yanına gidip sarıldım.

- Demir yaa hoşgeldin.

- hoşbuldum güzelim

- ayrıca yalanına inanmadım. Haberin olsun.

- vay be ne yalanı!

- demir senin evin ne zamandan beri bu tarafta senin evin tam tersi yönde.

- taşındım.

- aynen 7/24 beraberiz sen bir anda buraya ışınlanıyorsun. Pardon taşınıyorsun.

- ya sen benim düşündüğümden daha fazla mı zekisin bana mı öyle geliyor.

- hadi canım hadi yürü.

- tabi ki yürürüm de keşke aynı sınıfta olsak.

- belki oluruz belli olmaz.

Demir bunu söyledikten sonra telefondan birine birşeyler yazıp yoluna devam etti. Ve bende melekler seni bana yazmış şarkısını açtım ve sesi fulleyip yola devam ettim. Demire dönüp gülerek

Mutsuzluk Yalanı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin