Ben şimdi sıladan gerçekleri söylemesini umarak ona o soruyu sordum
- biz seni dün bıraktıktan sonra sen niye gri bir arabaya bindin?
- ne! Ben arabaya mı bindim?
- sıla gördüm yalan söyleme dürüst olacaktın.
- dürüstüm defne hem yalan değil niye sana yalan söyleyeyim ki?
- ama eminim sendin
- ben direkt yurda girdim başkadır o
- tamam o başkası diyelim peki senin yurdun bizim evin oradaki yuttu hani ama bizim seni bıraktığımız yurt tam tersi yönde buna ne yalan söyleyeceksin?
- yalan değil benim yurdum sizin oradaki yurt. benim indiğim yurt eski yurdum kalan malzemelerimi aldım.
- tamam öyle olsun
- öyle zaten.
İnandığımı mı sanıyordu. Zil çalmaya başlayınca ayağa kalktık ve yürümeye başladık ama bir anda sıla koşarak okula girdi ne oluyordu neden gitmişti. Kesin yalan söylüyordu ve şimdide benden kaçarak kendini suçsuz ilan ediyordu. Zaten bir daha da birşey demedim çünkü inkar edeceğini biliyordum. Bütün dersler sessiz ve sakin geçti.
...☆...
Oh be sonunda okul bitti . Okuldan çıktım ve eve doğru yürüyorum. Sıla başka bir yoldan gidiyor yanıma hiç gelmedi ama onda bir işler olduğunu anlamıştım. Bir anda telefonum çalmaya başladı. Çantamdan çıkarmaya çalışıyordum ve sonunda çıkardım.
Babişşşş Arıyor...
Hemen açtım
- alo baba
- alo kızım okuldan çıktın mı?
- evet baba
- nasıl geçti okul?
- iyi
- sıla ile konuştun mu?
- konuştum ama yalan uydurdu hep
- sen kafana takma senin yeni hattını aldım masanın üstünde eve gidince tak telefonuna.
- tamam babişşşş kolay gelsin
- sağol kızım dikkat et
- tamam baba
Kapattım. Ardından müzik açıp eve doğru yürüyordum.
Eve geldim. Yeni hattımı taktım. Hemen kendime bir kahve yaptım ve üstümü değiştirmeye odama geçtim. Altıma tayt üstüme Kalın askılı bluz ve onun üstünde renkli hırka giydim ve olmazsa olmaz terliklerimi de ayağıma geçirdimTamam şimdi rahatça bir kahve içebilirim oh be. Kahvemi içerken kuzenim yani Emirhan abim Arıyordu.
Emirhan Abim Arıyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutsuzluk Yalanı
Novela JuvenilDefne hayatındaki çoğu şeyin söylenen bir yalan olduğunu zor da olsa anlayacaktı.Belki de geç kalacaktı. O bir intikamın içinde olduğunu sanarken intikam tam da kendisiydi. Onun hayatı. Polis babası onu kurtarabilecek miydi? Asıl soru etrafındakile...