Melisa abla çıktıktan sonra abim uyudu bende demirin yanına gittim. Demir benim kalktığım odada uyuyordu.
- demir uyan demir
- efendim defne
- demir kalk
- kalktım iyi misin? Bir şey mi oldu?
- telefonum yok
- nasıl ya
- beni bir ara telefonumu bulalım
- tamam
Demir arayıp telefonu bana verdiğinde bir şey fark ettim. Benim numaram demir de yok ki. Ayrıca beni Defnem♡ diye kaydetmesi normal mi? Bir anda telefon açıldı.
- buyrun
- pardon elinizde ki telefon benim de nasıl alabilirim?
- bir hanımefendi telefonu bulduğunu söyledi ve buraya getirdi. ........ ..... ...... Hastanesi'nin karşısında ki karakoldan alabilirsiniz. İsminiz neydi ona göre verelim.
- Defne Solgun
- tamam
- teşekkür ederim
- rica ederim.
1 hafta sonra
Gözlerimi yavaşça açtığım da karşımda abimi gördüm. Uyuyordu. Amcam yengem ve babam eve gitmişlerdi. Bugün abim hastaneden çıkacaktı. 1 hafta boyunca yanında kalmıştım. Yavaş yavaş kalktım ve oturdum. Etrafa boş boş bakarken abimin telefonuna bir bildirim geldi. Baksa mıydım? Merak ettim bakıyım hem o benim telefonuma bakıyor. Hemen hızlıca abimin telefonunu alıp geri yerime oturdum. Bir mesaj vardı. Mesaj atan kişiyi "♡" mesaj atan kişi bu şekilde kayıtlıydı. Hemen mesaja girdim.
♡
♡: Emircann uyandın mı?
♡: uykucuBu kimdi ki? Emircan dediğine göre Melisa abla mı? Ama yok ya. Mesajlara baktığımda bayadır konuştukları belliydi. Diğer mesajları okumaya başladım.
♡
2 gün önce ki mesajlar
♡: napiyonn emircanım
Abim: canım mı?
♡: ne alaka ?
Abim: neyse yatarım birazdan
♡: defne napiyo
Abim:
♡: Defnemmm gel sana boş oda buluyum dedim abimden ayrılmam diyo kıymetini bil kızın
Abim: emredersiniz Melisa hanım
♡: zevkle
Abim: sen napiyon?
♡: serum takmaya geliyom
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutsuzluk Yalanı
Fiksi RemajaDefne hayatındaki çoğu şeyin söylenen bir yalan olduğunu zor da olsa anlayacaktı.Belki de geç kalacaktı. O bir intikamın içinde olduğunu sanarken intikam tam da kendisiydi. Onun hayatı. Polis babası onu kurtarabilecek miydi? Asıl soru etrafındakile...