POV Quinty
Nadat Harry me heeft geholpen loop ik nog even naar onder door al het lawaai. Opeens zie ik Niall langs rennen. Met een schaal met chips op zijn kop. Louis en Zayn rennen erachteraan. Ik barst meteen in lachen uit. "Euhh ... Guys ... What are you doing ?!" Vraag ik lachend. Ze praten meteen allemaal doorelkaar. "Please een voor een ?" Vraag ik nog steeds lachend. "Ik had zin in chips dus ik ging naar de keuken. Niall rende achter me aan en schreeuwde 'Die chips is van mij !' En toen gebeurde er dit. Ik zucht en loop naar Niall. "Mag ik alsjeblieft de zak chips ?" Vraag ik zo lief mogelijk. Niall schud zijn hoofd. "Please ?" Vraag ik met puppy ogen. Niall zucht en geeft met een verdrietig gezicht de zak chips en de schaal. Ik loop naar de keuken. Niall wilt achter me aan rennen maar Zayn houdt hem tegen. Ik pak 5 kommetjes doe er allemaal wat chips in en loop weer de woonkamer in. Ik deel ze uit aan Niall, Louis, Liam, Harry en Zayn. Niall glimlacht weer en begint meteen te eten. "Quinty hoef je niks ?" Vraagt Liam. "Nee maar ik blijf wel onnder want ik ben niet meer moe door het chips incident." Zeg ik. Liam knikt en eet wat van zijn chips. Iedereen eet chips en ik staar maar wat naar de tv. Die uit staat.
"Wat gaan we doen ?" Vraag ik om de stilte te verbreken. "Ehm ... VERSTOPPERTJE !!!" Schreeuwt Louis door de kamer heen. "Louis zijn we niet beetje te oud om dat te doen ?" Vraag ik glimlachend. Ik kan net nog mijn lach inhouden. "Nee we zijn er nooit te oud voor." Zegt Louis Met een serieuze stem. "Okay dan." Zeg ik. Ik kijk naar de andere en die knikken. "Wie is hem ?" Vraag ik. "IK IK IK IK IK IK" Zegt Louis. "Mee eens ?" Vraag ik aan de andere. Ze knikken allemaal. "Wacht !!" Roept Niall wanneer Louis wilt tellen. "Ja Niall ?" Vraagt Liam. "Ik Heb honger ..." Zegt Niall blozend. "Je hebt net chips gehad." Zeg ik. "Maar dat is zo weinig ...." Zegt Niall. Harry zucht en gaat naar de keuken. Hij pakt de zak die ik had opgeborgen en geeft hem aan Niall. "Dankje tel maar !" Zegt Niall. Louis begint met tellen. "1........2.........3......." Begint hij. Ik ren snel weg. Ik ga snel naar een kast. "Bezet." Fluistert Zayn. Ik zucht en ren nasr een andere kamer. Ik kijk onder het bed. Ja ik kan daar wel door. Zonder te kijken of er iemand is kruip ik eronder. "Aaa ...." Fluistert Harry zachtjes. Ik kruip weer weg. "19.......20 !" Schreeuwt Louis. Ik schrik en kruip er snel weer in. Maar deze keer met mijn gezicht naar Harry. "Sorry van daarnet ...." Fluister ik. "Maakt niks." Fluistert hij.
We hebben een tijdje verstoppertje gedaan. Het is nu al 4 uur 's avonds. "Jongens zijn jullie niet moe ?" Vraag ik. "Nee ikke niet." Zegt Louis enthousiast. Hoe komt die gast ooit in slaap. "Ikke heb hongerrrr !" Zeurt Niall. Word hij nooit dik ofzo ? "Ik ben wel moe." Zegt Harry. "Ik ook ik ga naar bed goodnight !" Zeg ik. "Goodnight !" Zeggen Liam, Niall en Zayn tegelijk. "Ik ga ook maar slapen maar ehh ...." Harry onderbreekt zijn zin even en praat verder. "Kan ik misschien ook in bed slapen ze zijn hieronder zo wild dat ik niet kan slapen ...." Vraagt Harry twijfelend. "Het is jou bed dat moet je niet vergeten." Zeg ik. Harry laat een zucht van opluchting horen en loopt naar boven. Ik loop achter hem aan.
•Onderweg naar zijn kamer•
"Hoe valt Louis eigenlijk ooit in slaap ?" Vraag ik als we de trap op lopen. "Nou ...." Begint Harry. "We moeten hem smeken of hij moet ècht moe zijn ...." Zegt Harry. "Of hij wilt eerst een wortel en gaat dan slapen." Zegt Harry en zucht. "En hoezo wordt Niall nooit dik ?" Vraag ik wat zachter. "Ik heb echt geen idee ...." Zegt Harry. Ik lach zacht.
•4 dagen later•
"Quinty worden je ouders niet bezorgt dat je al 4 dagen weg bent ?" Vraagt Liam. Ow ja shit. "Eh ... Nee .... Ik eh ...." Ik probeer een rede te verzinnen maar het lukt maar niet. Ondertussen komen Louis, Niall, Harry en Zayn ook aan. "Nou .... Ik .... Ik ....." Stotter ik. "Ik laat iets horen om de week ...." Zeg ik. Iedereen kijkt verbaast maar knikt uiteindelijk toch. Ik zucht zachtjes van opluchting. "Wat gaan jullie vandaag doen ?" Vraag ik om van onderwerp te veranderen. "Niks we hebben vrij en jij ?" Vraagt Niall. "Ehm ... Ik heb echt geen idee ...." Zeg ik. "Wat wil je gaan doen ?" Vraagt Harry. "Hm .... Ik heb geen idee." Zeg ik. 'Tenminste niet naar huis.' Denk ik in mezelf. Ik heb geen zin om mijn ouders te zien.
~
Sorry Knorrie ik heb heel even geen dingen meer. Maar misschien wel van 4 Votes ;)
JE LEEST
This Is Me ... -GESTOPT- » n.h
FanfictionIk ben Quinty. Ik ben 18 jaar. En had een keer ruzie met mijn ouders. Het sloeg nergens op maar mijn ouders gingen eropin. Ik wilde dat het niet gebeurde. Door dat moet ik de echte mij verstoppen. Ik durf niet meer te vertellen hoe ik echt ben. Iede...