We zijn net aangekomen bij Louis appartement. "Kom binnen mijn gasten." Zegt Louis deftig. Ik lach en loop naar binnen. Niall rent meteen naar de keuken. Ik loop achter hem aan. "Wat doe je ?" Vraag ik. "Gewoon chips pakken ik heb honger ..." Zegt Niall en bloost. "Haha oke." Zeg ik en loop naar de woonkamer. Ik ga op de grond zitten bij de andere. "We beginnen zonder Niall doen we altijd." Zegt Zayn. Ik knik. "Ik begin !" Zegt Louis. "Quinty Truth Or Dare ?" "Truth." Zeg ik. "Wie van ons vindt je het leuks plus Niall ..." Zegt Louis. "Wat bedoel je met leuk gewoon vriend of leuk-leuk ?" Vraag ik. "Leuk-Leuk." Zegt Louis met een grijns op zijn gezicht. "NIEMAND !" Schreeuw ik. "Zijn wij dan niet leuk ?" Vraagt Louis met een pruillipje. "Natuurlijk well maar niet op die manier." Zeg ik. "Oke Liam Truth Or Dare ?" Vraag ik. "Dare." Niall komt aangelopen met een zak chips in zijn handen. "Geef Niall een zoen !" Schreeuw ik. Liam haalt zijn schouders op en loopt naar Niall. Geeft hem een kus en gaat weer zitten. "Oke ... Verder !" Zeg ik.
Na een tijdje vervelen we ons. "Zullen we dan 'Draai de fles' doen ?" Stelt Zayn voor. Iedereen stemt in. "Jij begint !" Zegt Niall tegen mij en gooit de fles richting mij. "Oke ..." Zeg ik en draai de fles. Hij stopt bij Louis. "Kus hem !" Zegt Liam enthousiast. Ik loop zo langzaam mogelijk naar hem toe. Dan sta ik voor Louis. Niall duwt me naar voren tot ik en Louis zoenen. Ik trek snel weer terug. "Nu jij." Zegt Niall tegen Louis. Ik loop terug naar mijn plaats en wacht af. Poehh hij stopt bij Harry. Niet dat ik vind dat hij geen goeie kusser is hij is het wel maar ja. Na de kus van Louis en Harry draait Harry aan de fles. Zo gaan we een tijdje verder.
"Jongens ik ben moe ..." Zeg ik om half 2 's avonds. "Waar mag ik eigenlijk slapen ??" Vraag ik nieuwschierig. "Ehh ... Ja goeie vraag ..." Zegt Liam. "Slaap maar in mijn bed ik slaap wel op de bank." Zegt Harry. "Dankje ! En slaap lekker iedereen !" "Jij ook !" Zegt iedereen terug. Ik loop naar boven. Dan bedenk ik me opeens iets. Ik heb geen kleren of tandenborstel ofzo. Ik loop weer naar onder. "Ehh ... Jongens ?" Vraag ik. "Ja ?" Vraagt Zayn. "Ik heb ... Ehh ... Ik heb geen kleren mee of een tandenborstel ofzo ..." Zeg ik. "Dan krijg je er een van ons !" Roept Louis. Ik kijk vragend naar Louis. "Kom maar mee ik help je wel ..." Zegt Harry en staat zuchtend op. "Dankje. Nogmaals ..." Zeg ik. Harry glimlacht en loopt naar boven. Ik loop snel met hem mee.
~
KORT Iknow sorry. Ik had eerst meer maar ja .... Ik ging ze niet opslaan ..... Slimme ik ....
JE LEEST
This Is Me ... -GESTOPT- » n.h
FanfictionIk ben Quinty. Ik ben 18 jaar. En had een keer ruzie met mijn ouders. Het sloeg nergens op maar mijn ouders gingen eropin. Ik wilde dat het niet gebeurde. Door dat moet ik de echte mij verstoppen. Ik durf niet meer te vertellen hoe ik echt ben. Iede...