Thanks voor de stemmen ;D Dat is best snel voor een verhaal die pas een paar uur bestaat O_O. Maar ja .... Sorry deze hoofdstuk kan beetje dom zijn -,-
~
POV Quinty
"Zullen we dan naar de stad gaan ?" Vraagt Niall na een grote stilte. "Uhm ... Okay maar ik heb geen geld mee ...." Zeg ik blozend. "Wij betalen wel voor je !!!!" Schreeuwt Louis enthousiast. "Ehm .... Maar-" "Geen gemaar. Wij betalen voor je." Onderbreekt Louis met een serieuze stem. "Eh .... Okay ik betaal jullie later wel terug !" Zeg ik snel. "Nee dat-" "Jawel dat moet wel." Onderbreek ik Liam. Ze kijken verloren voor zich uit en lopen richting de auto. "WACHT !!" Schreeuwt Niall. "Heb je weer honger ?" Vraag ik. Niall knikt blozend. Hij rent terug het huis in. Ik schud lachend mijn hoofd en loop achter Harry aan. Na een minuut komt Niall terug met een zak chips, een wafel en een fles drinken. "Moet dat echt allemaal mee ? Het is maar 5 minuten rijden." Zeg ik. Niall knikt en stapt snel de auto in.
POV Harry
•In de stad•
Quinty kijkt met verbaasd naar Niall. "Hoe ... Hoe krijg jij dat allemaal op in dat kleine buikje van jou ?!" Vraagt ze ongelovig. "Nou ... Ja ... Eh ... Gewoon." Zegt Niall. "Wen daar maar aan." Fluister ik in haar oor. "Wacht jongens !" Schreeuwt Quinty opeens. "Ja ?" Zegt Zayn. "Moeten jullie niet vermomd zijn om in de stad te lopen ?" Vraagt ze. "Eigenlijk wel. Maar raar genoeg rennen er geen fans achter je aan als je niks op Twitter zet ...." Zeg ik. "Uhm ... Okay." Zegt ze en loopt weer verder. "KIJK !!!" Schreeuwt Louis opeens. Hij wijst naar een rode broek. "DIE MOET JE KOPEN QUINTY !!!" Schreeuwt Louis. "Maar-" "Wij betalen weet je nog." Zegt Louis weer op een normale toon. Quinty zucht en loopt de winkel binnen. "Blijf hier. Wat is je maat ?" Vraagt Louis. "Ehm S moet ik niet meegaan ?" Vraagt Quinty. "Nee ... Harry kom jij maar mee." Zegt Louis en trekt me mee. "Lou wat is er ?" Vraag ik. "Kijk als de broek duur is moet ze een super dure prijs terug betalen. En dat wil ik haar niet aandoen." Fluistert Louis. "Oke ik snap je. Maar hoe wil je dat tegen haar zeggen ?" Vraag ik. "Gewoon." Antwoord Louis simpel. "En als-" "Haz niet moeilijk gaan denken oplossingen zoeken !" Zegt Louis. "Ehm ..... Oke." Zeg ik.
We komen bij de etalage aan. "Lou is het niet vreemd dat we hier midden in de vrouwenafdeling staan ?" Vraag ik. "Nee hoor doe ik vaker." Zegt Louis met een glimlach op zijn gezicht. "Uuuhh ....." "Voor Eleanor ...." Zegt Louis. Ik knik en zoek naar maat S. "Kijk hier is een S !" Zeg ik. "Holy shit hij kost 50 euro !" Zeg ik als ik naar het kaartje kijk. "Daarom Haz ...." Zegt Louis. Ik loop naar de kassa en betaal. "Vijftig euro alstublieft." Zegt de kassiere (Idk hoe je het schrijft !). Ik betaal snel 50 euro en loop weer terug. Ik scheur snel het kaartje eraf voordat ze merkt dat het 50 euro koste. "Alsjeblieft !" Zeg ik met een glimlach. "Dankje." Zegt ze en loopt ze loopt de winkel uit.
Na een tijdje roept Louis "DIE MOET JE KOPEN !!!". Quinty heeft al 2 tassen vol door Louis. "Em .... Lou ik denk dat ik dat allemaal niet kan terug betalen als je zo door gaat." Zegt Quinty lachend. "Ehm .... Ja .... dan betaal je het niet terug !!!!!" Schreeuwt Louis. Quinty schud haar hoofd. "Nee dat nooit !!" Schreeuwt ze iets te hard. Want paparazzi komt van alle kanten. "Wiens vriendin is dat ?" "Hoe heet ze ?" "Hoelang kennen jullie haar al." Schreeuwen ze van alle kanten. "Gewoon doorlopen." Fluister ik in haar oor. "Oke." Fluistert ze zacht.
POV Quinty
Pfft die paparazzi is echt irritant. "Hoe overleven jullie dit ?" Vraag ik in de auto. "Gewoon." Antwoordt Louis simpel. "Does he tell you he loves you when you least expect it ....." Ik zoek mijn telefoon. "Hoezo heb je DNA als je ringtone ?" Vraagt Zayn. "Ik vind het een leuk lied .... Oh hier is ie !" Zeg ik. "Hallo met Quinty ?" Zeg ik. "QUINTY !!!! We zoeken je !!!! We hebben je proberen te bellen maar het lukte niet." Zegt mijn moeder. "Waarom ben je bij die jongens ?!" Schreeuwt mijn moeder door de telefoon. "Het zijn mijn vrienden en-" "IK WIL DAT JE NU METEEN TERUG KOMT !!!" Schreeuwt mijn moeder door mijn telefoon. "Maar mam ik-" "QUINTY ANDERSON JE KOMT NU NAAR HUIS !!!!" Schreeuwt mijn moeder. Ik zeg niks meer en hang op. "Quinty ik denk dat je naar huis moet." Zegt Liam. "Nee ik .... Ik wil niet naar huis ....." Zeg ik met een trillende stem. "Maar je moet wel-" ik onderbreek Niall. "Luister sorry ik heb misschien gelogen tegen jullie. Ik heb ruzie thuis en ja ik ehm ......" Ik stop even met mijn zin. "Ik wil gewoon niet dat ik nog thuis moet zijn. Ik had vroeger ook een broer en die is het huis uitgestuurd. Hij is nu 20 en dat is nu al 3 jaar dat hij het huis uit is. Ik heb daarom niemand meer. Hij was de enige die ik nog had en .... En ....." Ik wil verder praten maar barst dan ik tranen uit.
~
Nog een hoofdstukkie ;D Maar waarom staat er steeds bij hoofdstuk 4 ofso " ?? Pls Comment voor het antwoord ...... Ik ga verder na 5 Votes :D Hm laat maar over dat " :D
JE LEEST
This Is Me ... -GESTOPT- » n.h
Fiksi PenggemarIk ben Quinty. Ik ben 18 jaar. En had een keer ruzie met mijn ouders. Het sloeg nergens op maar mijn ouders gingen eropin. Ik wilde dat het niet gebeurde. Door dat moet ik de echte mij verstoppen. Ik durf niet meer te vertellen hoe ik echt ben. Iede...