POV Quinty
"Meid vertel je verhaal." Zegt Nicole nieuwschierig. Ik zucht en begin met mijn verhaal. "Het begon met een stom ruzietje van mij en mijn ouders. Ik moest weer zo eigenwijs doen. Je weet dat mijn oma gestorven is ?" Vraag ik. "Ja " En ze kijkt met een blik dat ik moet verder vertellen. "En ik moest mee maar de studio van mijn vader. En daar had ik geen zin in ..." Ik stop even en zucht. "En toen ging ik steeds een smoes bedenken. En ze gingen me ook nog dreigen. Ik zei dat ik niet deed aan dreigementen. En toen liep ik naar boven mijm moeders kamer in. En ik stoten de foto van haar en mijn oma om. Hij scheurde raar genoeg in 5 stukken. Ik schrok me kapot. Ik zei nog sorry maar toen zei ze meteen 'ik zou willen dat je nooit geboren werd' en daarna duwde ze me haar kamer uit." Ik zucht en veeg een traan weg. Ik zei niet dat ze me sloeg want anders wordt het helmaal een drama. 'Owh ..." Zei Nicole.
Ik krijg opeens een smsje:
Hee Quinty zin om af te spreken ? xNiall
Ik glimlachte. "Wat is er ?" Vraagt Nicole. "Oo ... Niks ik moet gaan fijn weekend Nic." Zeg ik. "Oke doei jij ook." Zegt ze vaag terug. Ik sms Niall snel terug:
Ja is goed zie je zo bij Nando's ? xxQuinty
Ik loop naar Nando's. En krijg weer een sms van Niall:
JAA I ♥ NANDO'S IK ZIE JE ! xNiall
Ik lach en loop naar binnen. En zie tot verbazing Niall al staan. "Wow jij bent snel !" Zeg ik en loop naar hem toe. 'Altijd voor Nando's !" Zegt hij hijgend en glimlacht. "Ehh ... Hoe kom je zonder vermomming voorbei de papz ?" Vraag ik. "Ehh ... Gewoon ik rende heel snel naar Nando's maar ze zagen me dus niet. En ik doe hard rennen als ik honger heb." Zegt Niall in een adem. "Ik heb van een vriendin gehoord dat je altijd honger hebt ..." Zeg ik. "Ehh ... Ja ... Eigenlijk wel." Zegt Niall stotterend. Ik lach en ga naar de kassa om te bestellen.
"En vertel eens wat over jezelf." Zegt Niall. "Oke ... Ik ben dus Quinty. Ik ben 18 jaar. Erg eigenwijs als ze het wil zijn. Ik ben enigskind. Wat best jammer is. Ik praat heel veel tegen mensen die ik ken en ben verlegen bij vreemde. Mijn lieveligskleur is groen en ehh ... Dat was het ... En nu jij !" Zeg ik. "Oke ik ben dus Niall. Mijn volledige naam is Niall James Horan en ik zit dus in een boyband One Direction. Ik heb 1 broer Greg. Mijn moederland is Ierland en mijn ouders zijn gescheiden." Zegt Niall. "En je hebt altijd honger." Voeg ik eraan met een grijns. "Ehh ... Ja." Zegt hij. "Ik moet je aan mijn vrienden laten zien !!" Zegt Niall opeens heel enthousiast. "Oke ..." Zeg ik. "Ik sms ze wel !!" Zegt Niall en pakt zijn mobieltje uit zijn zak. Hij heeft een iPhone. Ik ben al blij met een BlackBerry. "Ze komen er zo snel mogelijk aan !!" Zegt Niall terwijl hij zijn telefoon weer in zijn zak stopt. "Oke." Zeg ik weer.
De deur gaat open. Een jongen rent naar me toe en geeft me een knuffel. "Ik ben Louis !" Zegt hij enrhousiast. Ik kijk met een rare blik naar Niall. "Doet hij altijd." Zegt Niall zachtjes. Ik knik. De rest komt ook naar me toegerent. Na een paar seconde ben ik geplet door 3 jongens die me ook knuffelen. "Ehh ... Jongens willen jullie ... Loslaten. Ik krijg geen ... ADEM !!" Probeer ik eruit te krijgen. "Sorry ik ben Liam." Zegt een jongen met redelijk kort haar. "Ik ben Zayn." Zegt een jongen met zwarte haren. "Ik ben Harry." Zegt een jongen met krullen. "En wij zijn One Direction !!" Schreeuwt Louis door het hele restaurant. Ik lach en ga weer zitten. "Vertel eens wat over jezelf." Zegt Liam."Ik ben Quinty. Ik ben 18 jaar. Ik kan eigenwijs zijn. Als ik het ben zijn jullie gewaarschuwd." Ik kijk met een waarschuwende blik naar hun en vertel verder. "Ik ben enigskind en mijn lievelingskleur is groen." Zeg ik. "En nu jij !" Ik wijs naar Louis. "Okee ! Ik ben Louis en ik ben koning van WortelLandd !" Schreeuwt Louis. "Verder ?" Vraag ik. "Owh ja ... Oke nu ben ik serieus." Zegt hij met een serieuze stem. "Ik ben Louis William Tomlinson. Ik ben Eleanors koning en ik heb gescheiden ouders." Zegt Louis met een serieuze stem. Ik schiet in de lach. "Is ... Dat ... ALLES ?!" Vraag ik lachend. "Ja. Stel jij je nu maar voor meneer Styles !" Zegt Louis en hij wijst naar Harry. "Oke. Ik ben Harry Edward Styles en ik ben dol op katten !" Zegt Harry enthuosiast. "Hm oke ..." "En nu ?" Vraagt Niall. "Ik stel me wel voor." Zegt Zayn. "Ik ben Zayn Javadd Malik. En mijn lievelingskleur is blauw." Zegt Zayn. "Okee nu ik !" Schreeuwt Liam. "Ik ben Liam James Payne en ik heb een vriendin genaamd Danielle." "Okayy wauww ik weet nu zoveel van jullie !" Zeg ik sarcastisch. "Ik ben nog niet klaar !! Ik heb ook een vriendin genaamd Perrie !" Schreeuwt Zayn. "Oke zijn jullie altijd zo druk ?" "Jaaa !!!" Schreeuwt Louis.
"Wat gaan we nu doen ?" Vraag ik na het eten. "Kom zullen we naar ons appartement en dan Truth or Dare doenn !!" Vraagt Niall. "Okay." Zeg ik. "Hoef je niks tegen je ouders te zeggen ?" Vraagt Liam bezorgt. "Nee we-" Ik stop met mijn zin. Nee ze hoeven niet te weten dat ik thuis ruzie heb. "We wat ?" Vraagt Harry. "Ehh ... Ik had afgesproken dat ik morgen pas thuis kwam ... Ehh ... Ik zei dat ik weg was naar mijn eigen appartement." Shit waarom zei ik dat ik heb niet eens een appartement. "Oke lets go !" Zegt Niall. "Gaan we allemaal in die kleine auto ?" Vraag ik. "Jaa !!" Schreeuwt Louis. "Hoe passen we in die auto ?" Vraag ik. Louis grijnst. "Er moeten 2 mensen op iemands schoot." Zegt hij. Ik zucht. Niall trekt Zayn naar zich toe. "Wie gaat er eigenlijk rijden ?" Vraag ik. "Ik." Zegt Louis. "Echtt ?" Vraag ik. "Ja ik ben de enige die mijn rijbewijs heeft gehaalt al best lang. Ik ben tenslotte 21 jaar." Zegt Louis met een volwassen stem. Ik knik voorzichtig. "En wie wilt nog op een schoot ?" Vraagt Louis grijnzend. Niemand steekt zijn arm omhoog. Logisch ik ken iedereen pas een uurtje. "Quinty ga jij op Harry's schoot." Beslist Louis. "Ehh ... Okee ..." Zeg ik. "Ik ga je niet bijten hoor !" Zegt Harry lachend. "Oke." Zeg ik zo normaal mogelijk.
JE LEEST
This Is Me ... -GESTOPT- » n.h
FanfictionIk ben Quinty. Ik ben 18 jaar. En had een keer ruzie met mijn ouders. Het sloeg nergens op maar mijn ouders gingen eropin. Ik wilde dat het niet gebeurde. Door dat moet ik de echte mij verstoppen. Ik durf niet meer te vertellen hoe ik echt ben. Iede...