Part 9

113 9 0
                                    

POV Niall

"Hey Ben jij niet die Ier van een boyband ofzo ?" Vraagt Drew terwijl hij een bak chips op tafel legt. Ik wil er meteen op stormen, maar dan bedenk ik me opeens dat ik niet thuis ben. Dus ik houd me in .... "Ehm .... Ja." Zeg ik. "Hoe ken je haar dan ?" Vraagt Drew. "Quinty was haar fiets kwijt en daarom bracht ik haar naar huis. Nou .... Ja eigenlijk naar haar flat." Zeg ik. Ik stop even en grinnik. "En daardoor ken ik haar. Ze herkende me niet meteen dus ik wist meteen dat ze geen Directioner is." Vertel ik verder. "Een wattes ?" Vraagt Drew. "Ow ja onze band heet dus One Direction en de fans noemen we Directioners." Zeg ik. "Ohh ik snap je. Maar sinds wanneer woont Quinty in een flat ??" Zegt Drew. "Ik heb echt geen idee." Zeg ik. Quinty zit maar voor zich uit te staren. "Huh .... Wat ?" Zegt ze opeens uit het niets. "Quinty wat is er ?" Vraagt Drew bezorgt. "Ehm ..... Niks hoor !" Zeg ik. "Oke." Zegt Drew.

"Je mag heus wel pakken hoor !" Zegt Drew wanneer hij merkt dat ik naar het eten staar. "Ehm ik denk niet dat dat wel zo'n goed idee is." Zeg ik twijfelend. "Hoezo ?" Vraagt Drew. "Nou als ik met eten begin kan ik niet zomaar stoppen." Zeg ik zachtjes. "Hahaha oke." Zegt Drew lachend. "Quinty heb jij honger ? Vraag ik. Ze antwoord niet want ze zit diep in gedachten."Hallo aarde aan Quinty aarde aan Quinty ?" Vraag ik bezorgt. "Ehm ..... Ja zei je iets ?" Vraagt Quinty. "Ik vroeg heb je honger ?" Zeg ik. Ze knikt en pak wat chips en propt het in haar mond. Ik moet moeite te doen om er niet naar te kijken.

-

POV Harry

Niall en Quinty zijn al erg lang weg. Ik wordt een beetje bezorgt. "Vinden jullie ook dat Quinty en Niall erg lang weg zijn ?" Vraag ik. "Is Harry bezorgt om Quinty ?" Vraag Louis plagerig. "Euhm .... Misschien een beetje." Zeg ik zachtjes en voel dat ik rood word. Louis schiet in de lach. "Maar even serieus waar zijn ze ?" Vraag ik. "Zou ik Niall even bellen ?" Vraagt Liam. "Oke." Zeggen ik, Zayn en Louis. "Hallo ?" Zegt Liam wanneer word opgenomen. "Waar zijn jullie ?" Vraagt Liam. "Jullie wat ?!" Zegt Liam op een hardere toon. "Al een uur geleden ?! Ja we komen er zo aan." Liam hangt op. "Ze hebben Drew al een uur geleden gevonden, maar Niall was weer eens vergeten te bellen ....." Zegt Liam en loopt richting de auto. "IK WIL RIJDEN !!!!" Schreeuwt Louis en rent naar de auto. Ik zucht en ga naast Louis zitten.

Na een tijdje zijn we op het adres dat Niall had doorgegeven (A/N Sorry dat stukkie heb ik niet geschreven :s Was et vergeten ....) Ik stap uit en loop naar de deur. Ik wacht even tot de andere jongens er ook zijn. Voordat ik op de deurbel kan drukken zie ik Louis langs me huppelen. En drukt op de bel. De deur gaat open en ik kijk in de ogen van volgens mij Quinty's broer. "Hoi ik ben Drew, jullie zijn volgebs mij de rest van One Direction ?" Vraagt Drew. "Ja ik ben Harry." Zeg ik. "Kom binnen guys." Iedereen knikt en loopt naar binnen. "Hey guys !!!!" Zegt Quinty vrolijk. "Wat zijn wij onbeleefd we hebben ons nog niet voorgesteld aan Drew !!!!" Zegt Louis. "Ehm ik wel ...." Zeg ik. "Ik ben Louis the carrot king !!!!" Schreeuwt Louis door. Het apartement. "Ehm oke ?" Zegt Drew met een raar gezicht. "Ik ben Liam." Zegt Liam. "Zayn." Zegt Zayn. "EN WIJ ZIJN ONE DIRECTION !!!!!!!!!" Schreeuwt Louis. "Dankje Louis !" Zeg ik sarcastisch. "Alsjeblieft !" Zegt hij trots. Drew kijkt er raar bij. "Wen er maar aan hij doet altijd zo kinderachtig." Zeg ik. "Harry neem dat terug." Zegt hij serieus. "Nope." Zeg ik met een nadruk op de P. "Harry ik zei NEEM DAT TERUG !!!!" Schreeuwt Louis. "Nee." Zeg ik. Ik zie dat Louis op me af wilt stormen. Ik ren snel weg. Ik heb geen idee waar. Ik word na een tijdje moe en ren naar Drew. En ga achter hem verstoppen. "Denk je echt dat dat werkt ?" Vraagt Louis uitdagend. Ik knik. "Dan had je het mis !" Schreeuwt Louis. Hij rent naar me toe en kietelt me. "LOU ...... LOUIS ..... ST-OOOOP !!!" Roep ik nog onder het kietelen.

POV Quinty

"Ehm .... Quinty hoe oud zijn die gasten ?" Vraagt Drew. "Louis is 21 en Harry is 19." Zeg ik. "Zeg alsjeblieft dat Louis diegene is die wordt gekieteld !" Zegt Drew. "Nope Louis is diegene die hem kietelt." Zeg ik. "Echt ?" Vraagt Drew ongelovig. "Ja." Zeg ik. "Maar ik ben twintig en .... Ja je snapt me wel ...." Zegt Drew. "Hahaha ja." Zeg ik en ik barst in lachen uit. "NEEM JE HET NU TERUG ??" Schreeuwt Louis. "N-ee-eee !" Zegt Harry lachend. Louis stopt even. "Oh dankje boobear." Zegt Harry opgelucht. "Zei je nou echt boobear ?!" Vraagt Louis een nep-boos denk ik dan .... "Ja ik noemde je boobear." Zegt Harry. "JE WEET DAT IK DE NAAM BOOBEAR HAAT !!!!" Schreeuwt Louis. "Dit gaat nog een tijdje door geloof me." Zeg ik zuchtend. "Oke maar hoe weet je dit je kent ze pas een paar dagen ...." Zegt Drew. "Ikke .... Ehm ..... Ikke keek altijd filmpjes op YouTube." Zeg ik zachtjes. Louis houdt op met Harry kietelen. "Oh dankje Quinty !" Zegt Harry terwijl hij adem hapt. "Je keek onze filmpjes op YouTube ?" Vraagt Louis. Ik voel dat ik rood word en knik voorzichtig. "AWH WAT LIEF !" Schreeuwt Niall. Ik voel dat ik nog roder word en kijk naar mijn schoenen. "En toen zag ik dat Louis altijd heel druk was." Zeg ik nog zachtjes. "Zei je nou echt dat ik altijd heel druk was ?" Vraagt Louis weer serieus. Ik knik zachtjes en ik weet wat er gaat gebeuren. "Oh je gaat eraan !" Zegt Louis. Ik ren door het hele huis. Ik stop even en hijg. Ik ren snel naar de wc en sluit me op. "Quinty kom eruit !" Zegt Louis. "Nee nooit !" Zeg ik. 'Nu is je kans ga op je knieën en kots het uit !' Zegt een stem in mijn hoofd. "Nee nooit !" Schreeuw ik. "Ehm ..... Quinty gaat het ?" Vraagt Louis bezorgt. 'Zeg niets over mij anders ga je ervoor boeten !' Zegt de stem weer. Ik doe de deur open. "Het gaat niet Louis een stem in mijn hoofd die zegt dat ik lelijk ben. En dat ik alles moet uitkotsen." Zeg ik en ik krijg tranen in mijn hoofd. "Doe je dat dan ook ?" Vraagt Louis. Ik schud mijn hoofd. 'Ik zei je mag niks over mij zeggen !' Schreeuwt de stem. "Sorry ik moest het zeggen !" Schreeuw ik. "Quinty ?" Vraagt Louis bezorgt. Ik kijk naar Louis. Ik loop naar hem toe en duw hem in een knuffel. En barst in tranen uit.

~

Weer een hoofdstukje erbij :D Ik probeer zo snel mogelijk te updaten :) Ookal lezen niet veel mensen het >_< Love Ya ^^

This Is Me ... -GESTOPT- » n.hWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu