POV Quinty
Ik heb nog veel meer in mijn verleden gehad. Maar ik wacht tot ik ze wat langer ken. Dan vertel ik het misschien. "Weet je misschien waar hij naartoe ging ?" Vraagt Louis. "Ehm nee ..... Alleen dat hij in de stad woont ...." Zeg ik. "Dan gaan we daar naartoe !!!!" "Maar -" "Geloof ons maar we gaan nu wel vermomd ...." Zegt Liam met een rustige stem. "Okay dan ....." Zeg ik zacht.
Even later zijn we in de stad. We kloppen langs elke deur. "Woont hier misschien ergens ....." Niall kijkt mij met een vragende blik aan. Waarschijnlijk is hij de naam vergeten. "Drew .... Drew Amderson ....." Zeg ik zachtjes. "Drew Anderson ?" Zegt Niall. "Sorry maar ik weet van niks ...." Zegt vriendelijk. "Dank u wel ....." Zegt Niall en loopt weer weg. "Niall dit helpt niet ....." Zeg ik. "Maar-" "Niall weet je nog geen gemaar !" Zeg ik. "Oke oke .... Als we hem wel vinden wat dan ?" Vraagt Niall. "Ehm .... Ik ga dan ehm .... Nou ik heb daar niet echt aan gedacht ...." Zeg ik blozend.
POV Niall
Na ongeveer een uur hebben we Drew nog steeds niet gevonden. "We moeten het opgeven ...." Zegt Quinty. "Nee we moeten doorgaan !" Zeg ik. Ze zucht en klopt weer bij een deur aan. "Woont hier mis-" Ze stopt haar zin en kijkt recht in het gezicht van Drew. "D .... Drew .....?" Vraagt ze zacht. "Ja dat ben ik." Zegt hij. "Ken .... Ken je me nog ?" Vraagt Quinty twijfelend. "Ehm ....." Zegt hij denkend. "Drew ik heb je zo gemist ...." Zegt Quinty. "Maar ik .... Ik weet niet meer wie je bent." Zegt Drew. "Ik ben .... Quinty." Zegt ze. "Je .... Zusje." Zegt ze. Ik zie dat ze het moeilijk hebben. "Quinty Anderson ?" Vraagt Drew voorzichtig. Quinty knikt. Quinty kijkt even weg maar trekt Drew in een knuffel.
POV Quinty
"Ik heb je zo gemist." Fluister ik. "Ik jou ook." Zegt Drew. "Hoezo wist je mijn naam net niet ?" Vraag ik. "Nou .... Ik wilde je vergeten het lukte sinds vorige maand en nu-" Ik onderbreek hem. "En nu sta ik recht voor je neus." Zeg ik. "En wie is dat ?" Vraagt Drew. "Dat is Niall door hem ben ik naar je blijven zoeken. We zijn al meer dan 1 uur bezig." Zeg ik. "Echt ?!" Vraagt Drew ongelovig. "Ja ...." Zeg ik zachtjes. "Maar waarom ....?" Vraagt Drew. "Ik miste je." Zei ik zacht.
POV Drew
Ze miste mij ? Ik miste haar !!!! Ik durfde haar niet op te zoeken want als haar moeder mij ziet met haar. Is Quinty er geweest. "Quint ?" Vraag ik. "Ja ?" "Wie is dat ?" Zeg ik en wijs naar een jongen met blonde haren. "Dat is Niall door hem ging ik naar jou zoeken." Zegt Quinty. "Oke." Zeg ik. "Quint mag ik je even spreken ?" Vraag ik. "Ik kom zo terug." Niall knikt en gaat op de bank zitten. "Heb je iets met hem ?" Vraag ik zacht. "Nee." Zegt ze blozend. "Okee dan." Zeg ik. We lopen weer terug naar de woonkamer waar Niall stil op de bank zit. "Wil je wat te eten of drinken ? Want ik denk dat jullie wel honger hebben na 1 uur zoeken." Vraag ik. Niall knikt hevig. Ik lach en loop naar de keuken.
POV Niall
Ik zit hier midden in een kamer van iemand die ik pas een dag ken .... Ik kijk rond in de kamer, en zie allemaal foto's op de muur. Op sommige foto's staat Quinty denk ik ook. Maar dan toen ze nog een kleine baby was. Ik glimlach ernaar. Ze zag er zo schattig uit. Maar nu is ze gewoon fantastisch. Ik kijk nog even rond. Ik zie ook een paar foto's van Drew, Quinty en een lief hondje.
Na een tijdje zie ik ze weer terug komen. Quinty heeft een rode hoofd. Awh dat ziet er echt schattig uit bij haar. "Wil je wat te eten of drinken ? Want ik denk dat jullie wel honger hebben na 1 uur zoeken." Vraagt Drew. Ik knik hevig. Eten sla ik natuurlijk niet over ! Quinty komt naast me zitten. "Hey hoezo ben je helemaal rood ?" Vraag ik. Ja ik ben meestal heel nieuwschierig. "Ehm .... Gewoon." Zegt ze en wordt nog roder. "Mag ik je misschien wat vragen ?" Vraag ik.
~
Wat gaat ie vragen ;o ? Een raadsel zonder oplossing :P HIERNAAST Drew And Quinty ♥
Sorry dat ik 2x dat van 'wie is dat' heb ...... Ik was vergeten dat ik dat al had geschreven :$ Ik schrijf door als ik zin heb :P
JE LEEST
This Is Me ... -GESTOPT- » n.h
FanfictionIk ben Quinty. Ik ben 18 jaar. En had een keer ruzie met mijn ouders. Het sloeg nergens op maar mijn ouders gingen eropin. Ik wilde dat het niet gebeurde. Door dat moet ik de echte mij verstoppen. Ik durf niet meer te vertellen hoe ik echt ben. Iede...