Part 6

130 9 0
                                    

Omgg verveel myy en kan niet slapen ;P Ja ik ben nog steeds HIEPERR om 2 uur 's nachts omg ..... Oke dat is dus de rede waarom ik nu een nieuw hoofdstuk post en ik vind dit het belangerijkste verhaal ...... Hier komt ie dan Enjoy ♥

~

POV Harry

Het ziet er echt zielig uit zo. Als je een knap meisje voor je ziet huil- ...... Wacht !!!! Is Harold Edward Styles verliefd op een meisje die hij minder dan een week kent ?!

"Heey vertel maar rustig je verhaal wil je een glaasje water ?" Vraag ik. Ze knikt. Ik loop naar de keuken en pak een glaasje water voor Quinty. Als ik erover nadenk is Quinty echt een leuke naam .... Ho even Harry focus nou ze is verdrietig dan moet je niet op haar vallen. Ik loop snel terug naar de woonkamer. "Alsjeblieft." Zeg ik en geef het glas aan haar. "Dankje ...." Zegt ze zachtjes.

Na een tijdje verliest Liam zijn ongeduldt. "Wil je vertellen wat er gebeurt is vroeger ?" Vraagt hij. Quinty zucht en begint te vertellen. "Ik heb nooit een broer gehad-" "Wacht waarom zei je dan dat je broer 3 jaar geleden weg ging ?" "Liam laat me please uitpraten anders snap je het niet." Zegt Quinty. Liam knikt en luistert weer aandachtig mee. "Zoals ik al zei ik heb nooit een broer gehad. Mijn ouders hadden mijn neef soort van geadopteert. En ik moest hem dus gewoon broer noemen. Mijn vader had mijn neef 'geadopteert' omdat hij het zielig vond voor mijn tante. Ze heeft 6 kinderen. Daarom wilde mijn vader er wel 1 'adopteren'. En dat is Drew." Ze pakt haar telefoon uit haar zak en laat een foto van hem zien. Hij lijkt best wel op haar. "Maar precies 3 jaar geleden was hij ons huis uitgeschopt. Mijn moeder had wel redenen maar ik vond ze niet zo erg. Een van de redenen was dat hij met homo's omging. Maar de tweede rede vond ik al wat erger. Hij zei dat hij naar een vriend huiswerk ging maken maar dat was niet zo. Hij ging met die homo's weg naar de discotheek ofzo ...." Ze stopte even. Ik zie aan haar blik dat ze het moeilijk heeft. Maar ze vertelt toch verder. "Maar de derde rede was het ergste. Hij zei tegen zijn echte moeder mijn tante dus dat hij niet goed werd opgevoed. Dat was dus de druppel en toen ...." Ze slikte en keek ons aan. "Toen moest hij het huis uit ..... Ik mis hem super erg maar hij mij denk ik niet. Ik weet zelfs nog wanneer hij jarig is. Op 1 augustus. Ik vier dan zijn verjaardag. Ik zing altijd zachtjes happy-birthday voor hem. Ik weet dat ie mij niet hoort maar ik kan nergens anders aan denken. Dat gebeurt er ook van als je met hem bent opgevoed ...." Ze kijkt ons aan. Hopend op een antwoord. "Oh ...." Is het enige wat uit Liams mond komt. "Ik mag ook geen contact meer zoeken. Ik was vrienden met hem op hyves alleen ...." Ze slikt en vertelt weer verder. "Mijn moeder heeft hem verwijdert uit.mijn vriendenlijst ....." Zegt ze zacht. "We helpen je met hem opzoeken !!!!" Schreeuwt Louis. "Als .... Als mijn moeder me dan ja je weet wel .... Betrapt ..... Dan mag ik NOOIT meer met jullie om ......" De laatste zin zei ze zacht en kreeg weer tranen in haar ogen. "Geloof ons maar je moeder komt er nooit achter ...." Zeg ik. "Wacht ik moet nog iets zeggen ....." Zegt ze schor. "Mijn familie van ja mijn vaders kant mag mij ook niet zien ..... En die ehm .... Woont in London." Zegt ze nog steeds schor.

~

Iknow kort maar hij is gratis !!!! Nu ben ik wel moe "-_- Dus goodnight !!!

HIERNAAST Drew :P

This Is Me ... -GESTOPT- » n.hWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu