Hoooii !!!!!
Sorry ik heb mn andere verhalen verwijdert. In Love With Niall wilde ik sowiezo verwijderen ..... Maar Give My A Change was perongeluk verwijdert >_< SorryKnorrie !!!!! Het is misschien een beetje laat (01.15) maar ik heb honger en ben niet moe O.O Whahahaha Kim de vreetzak !!! Urg sorry moest eruit nu her stukje. Kan dom zijn want heb niet veel inspiratie ...
~
POV Quinty
Harry is de laatste dagen niet echt aanwezig. Soms zie ik tranen in zijn ogen. Maar ik durf er niks over te zeggen. Maar raar genoeg heeft Niall de laatste dagen niet veel honger meer. En ik word de laatste dagen banger door de stem. Ik heb het Niall nog niet vertelt. Maar hij merkt het denk ik een beetje. Hij kijkt me vaker bezorgt aan. Ik probeer er geen aandacht aan te besteden.
Ik word uit gedachten gehaalt door de bel. Ik zie via mijn ooghoeken Louis naar de deur huppelen. (A/N Ff Btw ze zijn nu in Louis' appartement xd) Niall komt binnenlopen. "Hey babe." Zegt Niall. "Hey." Zeg ik. "Wat doe je ?" Vraagt Niall. "Niks ...." Zeg ik. "Wil je vanavond met me uit ?" Vraagt Niall zachtjes. "Tuurlijk !" Zeg ik en geef hem een kus. Ik voel Harry's ogen in mijn rug branden. Ik probeer me er niks van aan te trekken. Maar ik stop toch de zoen. "Babe ?" Vraagt Niall. "Ik ga me klaarmaken voor vanavond !" Zeg ik snel en loop naar boven.
POV Harry
Ik staar naar Niall en Quinty die zoenen. Ik probeer weg te kijken maar mijn ogen willen niet. Quinty onderbreekt de zoen opeens. Gelukkig maar... "Babe ?" Vraagt Niall. "Ik ga me klaarmaken voor vanavond !" Zegt Quinty. En ze loopt snel naar boven. Ik moet echt iemand anders vinden. Anders blijf ik maar naar Quinty staren. Misschien die vriendin van haar. Ik denk Nicolet ofzo ? Ik besluit om het te vragen en loop naar boven. Als ik bij de deur aankom klop ik even. "Binnen." Zegt Quinty. "Hey." Zeg ik en loop naar binnen. "Hey." "Hoe heette je vriendin ook alweer ? Nicolet ?" Vraag ik. "Bijna goed, het is Nicole." Zegt ze. "Mag ik haar nummer ?" Vraag ik. "Oke ?" Zegt ze en pakt een blaadje en schrijft haar nummer erop. Tijd om iemand anders te zoeken ......
~
SORRY Klein stukje maar was in Eindhoven. Daar was geen goei wifi verbinding >_< Duz ik schrijf het nu xd. Ik ben nu super moe dus goodnight ! I Hope You Like It !'
JE LEEST
This Is Me ... -GESTOPT- » n.h
FanficIk ben Quinty. Ik ben 18 jaar. En had een keer ruzie met mijn ouders. Het sloeg nergens op maar mijn ouders gingen eropin. Ik wilde dat het niet gebeurde. Door dat moet ik de echte mij verstoppen. Ik durf niet meer te vertellen hoe ik echt ben. Iede...