Heaaaayyy trouwens bij de vorige hoofdstuk had ik iets verkeerds getypt. Er staat nu dat Quinty een jurk aan heeft en dan opeens een broek uit trekt .... FALEND ;o Okay nieuw chappie.
Enjoy ;)
~
POV Niall
Ik pak het op. Ik schrik als ik zie wat het is. Een lijk bleke mens. Zo snel word je toch niet bleek ? Ik kijk goed of het Quinty WEL is. Ik durf niet terug te lopen want dalijk is het haar niet en loop ik weg van der. Als ik haar gestippelde bh zie weet ik zeker dat het haar is. Ik loop met haar naar boven. Ik leg haar op het zand en druk op haar buik (ik weet niet hoe het echt gaat ;s). Niks .... Ik ren snel naar mijn kleren met Quinty in mijn armen. Ik zoek mijn telefoon en bel snel 112
"Hallo met de spoed ambulance kan ik u helpen ?" Vraagt de vrouw.
"Ja kom alsjeblieft naar het strand. Het is dichtbij een restaurant genaamd; La Chic. (Gwn bedacht idk of die bestaat :P)." Zeg ik snel.
"We komen er zo aan blijf waar u bent." Zegt ze. Goh waar moet ik anders heen ?! Oke Niall focus niet sarcastisch gaan doen.
Na een paar minuten hoor ik een ambulance aankomen. Ik zwaai mijn armen omhoog. Dan weten ze tenminste waar we zitten. Ze rennen naar ons toe. En leggen haar op de brancard. "Wilt u mee ?" Vraagt een vrouw. Ik knik maar besef dan pas dat ik in mijn boxer sta. "Naar welke ziekenhuis gaan jullie ?" Vraag ik. "We gaan naar The Hospital." Zegt de vrouw. "Gaan jullie maar ik kom achter jullie rijden." Zeg ik en loop snel naar mijn kleren. Ik doe ze aan en ga snel naar de auto.
POV Quinty
Ik word wakker. Wat is er gebeurt ? Waar ben ik ? En het belangrijkste WIE ben ik ?! Als ik om me heen kijk zie ik een jongen. Hij heeft blond haar met bruine stukjes. "Hallo ?" Vraag ik. "Quinty je bent eindelijk wakker !" Zeg hij en geeft me een knuffel. Ik ontwijk het. "Wie ben je ?" Vraag ik bang. "W-w-weet je het n-n-niet mee-eer ?" Vraagt hij stotterend. "Neen sorry." Zeg ik. Hij bijt zachtjes op zijn onderlip. Ik zie ook een dun traantje over zijn wang. "So-orry." Zeg ik. "Je kan er niks aan doen het is mijn fout. Ik moest je nooit laten zwemmen." Mompelt hij. "Mag ik je misschien iets vragen ?" Vraag ik. Hij knikt. "Wie ben ik ?" Vraag ik bang. Hij bijt weer zachtjes op zijn lip. "Je bent Quinty. Quinty Anderson. Je bent 18 jaar en ....." Hij slikt even. "Je bent mijn vriendin." Zeg ik.
POV Quinty
Wacht even. Ik heb een vriendje ?! "Waarom ben ik in een wit ding ?" Vraag ik. "We waren op een date-" "Wacht wat is een 'date'?" Vraag ik. "Dat is een afspraakje dat je hebt met iemand waar je van houdt." Zegt hij. Ik knik. "We waren dus op date. Ik vroeg of je wilde zwemmen eerst twijfelde je maar zei toch 'ja'. We gingen zwemmen en opeens sprong je op me. Ik liet je later weer los. En je gleed weg. Het is allemaal mijn schuld. Sorry." Zegt hij. Ik wil zeggen dat het niet zijn schuld is. Maar ik weet pas half wat er aan de hand is. "Maar wat is dit witte ding ?" Vraag ik. "Bedoel je de kamer ?" Vraagt hij. Ik knik. Ik til de deken even omhoog want ik lig niet bepaald fijn. "Waarom lig ik in een onderbroek en een ander ding ?" Vraag ik. Niall kijkt even. "Dat is een bh. Daar heb je in gezwommen." Zegt hij. "Oh ...." Zeg ik.
~
Ik heb geen zin meer om te schrijven. Misschien tot de zomervakantie. Maar dan ben ik wel weg .... Naar Azië. Ik probeer in het vliegtuig wel te schrijven :)
JE LEEST
This Is Me ... -GESTOPT- » n.h
FanficIk ben Quinty. Ik ben 18 jaar. En had een keer ruzie met mijn ouders. Het sloeg nergens op maar mijn ouders gingen eropin. Ik wilde dat het niet gebeurde. Door dat moet ik de echte mij verstoppen. Ik durf niet meer te vertellen hoe ik echt ben. Iede...