Part 8

110 7 1
                                    

POV Niall

"Mag ik je iets vragen ?" Vraag ik. "Ja tuurlijk !" Zegt Quinty blij. "Heb je misschien een ..... Een vriendje ?" Vraag ik. "Nee en nog nooit gehad ...." Zegt ze zacht. "Echt ....?!" Vraag ik ongelovig. "Ehm .... Ja ik heb maar 1 vriendin Nicole. Ze woont in een flat." Zegt ze. "Oh leuk in de zelfde flat als jou ?" Vraag ik. Ze schrikt even. Hoezo zou ze daardoor schrikken ? "Ehm .... Ja ze woont in dezelfde flat." Zegt ze. Hm ik denk dat ze iets verborgen houd. "Quinty ?" Vraag ik. "Ja ?" "Je kan me alles vertellen !" Zeg ik. Ze knikt en kijkt naar de foto's waar ik net ook naar keek.

POV Quinty

"WACHTT EVEN !!!!!" Schreeuw ik opeens. Niall schrikt en valt van de bank. Ik schiet in de lach. En Drew komt de kamer in rennen. "Wat is er aan de hand ?!" Vraagt hij. "Niks ..... Ik bedacht me opeens .... Iets !!!!" Zeg ik lachend. "Ja Quinty ?!" Vraagt Niall terwijl hij wrijft over zijn hoofd. "Waar zijn de lads ?!" Vraag ik. "Ow ja ik zou ze bellen als we Drew hadden gevonden." Zegt Niall blozend. Awh wat is hij lief als hij bloost ! 'Denk maar niet zo over hem hij valt toch niet op meisjes zoals jou !!!!!' Zegt een stem in mijn hoofd. "Huh .... Wat ? Vraag ik hardop. "Quinty wat is er ?" Vraagt Drew bezorgt die ondertussen al terug is gekomen van de keuken met eten. "Ehm ..... Niks hoor !" Zeg ik. "Oke." Zegt Drew en gaat weer verder in gesprek met Niall. Wat bedoelt die stem ? 'Ik bedoel dat je lelijk bent !!!!! Val maar niet voor hem dan zal hij niet voor jou vallen ! Hij is jou niet waard !!!!' Zegt de stem. Maar zo lelijk ben ik toch niet ? 'Jawel en daar ga je iets aan veranderen ook !' Zegt de stem. Maar ik wil niet veranderen ! 'Dus ....!' Zegt de stem geirriteerd. "Hallo aarde aan Quinty aarde aan Quinty ?!" Vraagt Niall bezorgt terwijl hij met zijn hand voor mijn hoofd zwaait. "Ehm ..... Ja zei je iets ?" Vraag ik. "Ik vroeg heb je honger ?" Zegt Niall. 'Nee doe het NIET !' Zegt de stem waarschuwend. Ik knik. Ik heb honger dus laat me ! Ik krijg wat te eten van Drew en begin te eten.

~

Ik ben moe en had gewoon zin om nog te schrijven :P Maar wat zal die stem bedoelen ;o Zou Quinty later wel of niet meegaan met de plannen van 'de stem' ??? ;o Hoofdstuk 8 al !!!!! Goodnight peoplez :P'x

This Is Me ... -GESTOPT- » n.hWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu