POV Quinty
Oke dat was raar. Eerst staart hij naar me wanneer ik met Niall zoen en dan vraagt hij opeens de telefoonnummer van mijn vriendin. Ik sms Nicole even snel dalijk denkt ze dat Harry een of andere gek is.
Hey Nic
Harry kan je elk moment bellen of sms'en. Hij vroeg me om je telefoonnummer. Dus ja. Denk niet dat het een een of andere gek is. Ik spreek je nog wel xx
Als ik het heb verstuurd gooi ik mijn telefoon op mijn bed. En ga naar mijn kast om iets uit te zoeken voor vanavond. Ik pak een jurkje uit. Ik loop naar de douche en trek mijn kleren uit. Ik stap de douche in en voel even later warme stralen over me heen gaan.
10 minuten later
Ik stap de douche weer uit en droog mijn lichaam. Ik doe mijn ondergoed en mijn jurk aan. Ik doe wat make-up op en loop weer naar onder. Ondertussen is het al 19.00 uur. Als ik onder ben zie ik iedereen naar me staren. "Eh .... Jongens ? Willen jullie stoppen met staren ?" Vraag ik. "Je ziet er echt .... Mooi uit." Zegt Niall. "Dankje." Zeg ik en voel mijn wangen warmer worden. "Zullen we gaan ?" Vraagt Niall. Ik knik en Niall loopt naar buiten. "Waar gaan we heen ?" Vraag ik nieuwsgierig. "Wil je wel weten hè ?" Zegt hij geheimzinnig. Ik zucht en wacht maar af. Ik weet zeker dat ik dat niet win.
We zijn aangekomen bij het strand. "Wow Niall dit is echt prachtig." Zeg ik. Ik zie een tafeltje met eromheen rozen blaadjes. Simpel maar het is prachtig. "Heb jij dit geregeld ?" Vraag ik. Hij knikt. "Dankje." Zeg ik en geef hem een zoen. "Zullen we gaan eten ? Ik heb honger." Zegt hij. "Ja tuurlijk." Zeg ik. Niall schuift de stoel naar achter voor me. Ik grinnik even bij de gedachte dat hij echt als gentemen wilt gedragen. Ik ga zitten. Hij loopt naar de andere kant van het tafeltje en gaat zitten. Hij haalt de schaal van de borden. (Jeweetwel die dingen die je ook hebt bij zo'n chic restaurant.). YAY hij heeft spaghetti gemaakt. Mijn lievelings eten.
Na het eten laat Niall alles staan en staat op. "Niall hoef je het niet op te ruimen ?" Vraag ik. "Nee." Zegt hij. "Okay ?" "Ik heb het allemaal geregeld maak je maar geen zorgen." Zegt hij en glimlacht lief naar me. Ik knik. "Wil je zwemmen ?" Vraagt hij. "Is het niet erg koud om te zwemmen." Ik moet even een smoes bedenken om niet te zwemmen. Want ik kan het namelijk niet. "Nee hoor ik verwarm je wel." Zegt hij met een grijns. "Oke dan." Zeg ik. Ik ga er gewoon voor zorgen dat ik niet al te diep ga. We lopen samen hand in hand naar het water. "Wil je in je jurk zwemmen met al je kleren of alleen in je bh en onderbroek ?" Vraagt hij. "Hoe ga jij zwemmen ?" Vraag ik. "Ik ga in mijn boxer zwemmen." Zegt hij en trekt zijn t-shirt uit. Een prachtige sixpack komt tevoorschijn. "Ik zwem in mijn jurk. Ik wil eens weten hoe dat voelt." Zeg ik. "Geloof me dat is niet fijn." Zegt Niall. Ik kijk hem vragend aan. "Hoe weet je dat ?" Vraagt hij. "Oh .... Ja .... Gewoon uhm ..... Ik verloor een keer een weddenschap." Zegt hij en bloost. "Haha oke ik ga wel in mijn bh en onderbroek." Zeg ik. Ik trek mijn t-shirt over mijn hoofd. En doe mijn broek uit. Niall volgt mijn voorbeeld en doet ook zijn broek uit. We lopen verder het water in. Na een tijdje stop ik met lopen. "Babe waarom kom je niet verder ?" Vraagt hij. "Uhm .... Ik ...." Ik weet geen smoes te bedenken. "Ik stopte gewoon even." Zeg ik en loop verder. Niall zwemt nu half en ik sta op mijn teen toppen. "Niall ik heb het koud." Zeg ik. "Geen zorgen." Zegt Niall met een grijns. En komt naar me toe. Ik hou het niet meer op mijn teen toppen dus ik spring in Niall's armen. Niall grinnikt. "Heb je het nu warmer ?" Vraagt hij. Ik knik en glimlach. Hij laat me los. Iets wat ik niet had verwacht. Ik zak door me benen heen. Ik probeer te gaan staan maar het lukt niet. Ik glij steeds uit met mijn benen. Ik probeer naar adem te happen. Zonder succes ik kreeg alleen water naar binnen. Na een tijdje word het beeld vervangen door zwarte vlekken.
POV Niall
Ik laat haar los. Ik verwacht dat ze blijft staan maar ze zakt naar beneden. Ik probeer haar vast te pakken maar ze glijd opeens weg. Ik zoek haar in het water. "Quinty ? QUINTY ?!" Schreeuw ik. Ik voel een paar tranen over mijn wangen rollen. Ik zoek en zoek. Maar helaas zonder resultaat. Opeens voel ik iets tegen mijn been. Ik kijk nar onder en pak het beet. Ik schrik als ik zie wat het is .....
~
SORRY KLEIN HOOFDSTUK :s Cliffhanger :P Whahahahahahahaha maar ik ga nu verder met de andere hoofdstukken bye x
JE LEEST
This Is Me ... -GESTOPT- » n.h
FanfictionIk ben Quinty. Ik ben 18 jaar. En had een keer ruzie met mijn ouders. Het sloeg nergens op maar mijn ouders gingen eropin. Ik wilde dat het niet gebeurde. Door dat moet ik de echte mij verstoppen. Ik durf niet meer te vertellen hoe ik echt ben. Iede...