POV Louis *Terug bij het stukje wanneer Quinty zich opsluit.*
Ik ren achter Quinty aan. Ik probeer haar nog bij te houden maar ik raak mijn adem langzaam kwijt. Ze sluit zich op de wc. "Quinty kom eruit !" Zeg ik. "Nee nooit !" Zegt Quinty. "Nee nooit !" Schreeuwt ze opeens nog een keer. "Ehm ..... Quinty gaat het ?" Vraag ik bezorgt. "Het gaat niet Louis een stem in mijn hoofd die zegt dat ik lelijk ben. En dat ik alles moet uitkotsen." Zegt ze. "Doe je dat dan ook ?" Vraag ik. "Sorry ik moest het zeggen !" Schreeuwt Quinty. "Quinty ?" Vraag ik bezorgt. Ze doet de deur open en stapt naar me toe. Ze kijkt naar me en knuffelt me. Een paar seconde later huilt ze. Ik laat haar even bijkomen. "Gaat het weer een beetje ?" Vraag ik bezorgt. Ze knikt. "Wat is er eigenlijk gebeurt op de wc ?" Vraag ik zachtjes. "Ik ...." Ze zucht even. "Ik hoorde een stem in mijn hoofd zeggen dat ik dingen moeste doen die ik niet wilde. En als ik het niet zou doen zou hij of zij mij boeten." Zegt Quinty zachtjes. "En ik mocht het eigenlijk niet zeggen tegen jou." Zegt ze er nog snel achteraan.
POV Harry
Ik ga rustig op de bank zitten en haal rustig adem. Na een tijdje hoor ik opeens gehuil. Ik ren snel naar het geluid. "Quinty ?" Vraag ik. Ze ligt in de armen van Louis te huilen. Er gaat een steek van jaloezie door me heen. Maar ik trek me er even niks van aan. "Lou wat er er gebeurd ?" Vraag ik. "Vertel ik je straks wel ...." Zegt hij zacht. Ik knik. Maar ik vind het maar raar. Eerst volgt Louis haar om te kietelen. En een tijdje later ligt Quinty in zijn armen te huilen. Ik vind dat ze de laatste dagen een beetje afwezig is.
"Haz kom je even mee ?" Vraagt Louis na een tijdje. "Oke." Zeg ik en loop met Louis naar de gang. "Wat is er aan de hand met Quinty ?" Vraag ik. "Ze heeft de laatste dagen een stem in haar hoofd die zegt dat ze lelijk is en haar eten moet uitkotsen ..." Vertelt Louis. "Doet ze dat ook ?" Vraag ik. "Nee maar de stem zei ook dat ze het tegen niemand mag vertellen. En als ze het zou doen ze zou boeten ...." Vertelt Louis verder. "Wat betekend dat dan ?" Vraag ik een beetje verward. "ik heb geen idee ik informeer je wel." Zegt Louis. Ik knik en wil weer terug lopen naar de kamer. Maar ik stop even. "Lou ?" Vraag ik nog voordat hij naar de woonkamer gaat. "Ja Haz ?" Vraagt hij. "Zou ze mij leuk vinden ?" Vraag ik onzeker en zacht. "Ja ik denk het wel op de manier hoe ze naar je kijkt zegt al genoeg." Zegt Louis met een grijns. "Vindt de kleine HazBear iemand leuk ?" Vraagt Louis met een kinderstemmetje. "Uhm ....." Ik voel dat ik rood word. Net op dat moment komt Quinty naar binnen. "HAHAHA HARRY JE BENT HELEMAAL ROOD !!!!!" Zegt Quinty lachend. Ik voel dat ik nog roder ben. Niall, Liam en Zayn komen ook de gang in waardoor het super druk is voor een klein gangetje. "Guys is het niet erg druk voor zoveel mensen in een gang ?!" Vraag ik. "Ja maar we hoorden opeens dat Quinty zat te lachen." Zegt Liam. "Waarom was je dan aan he lachen ?" Vraagt Liam. "HIJ was helemaal rood." Zegt Quinty. "En waarom was je helemaal rood ?" Vraagt Liam aan mij. "Euhm ...." Louis onderbreekt me. "HIJ VIND IEMAND LEUK !!!!!!" Schreeuwt hij door de gang heen. "Dankje Louis ...." Zeg ik zachtjes. "En wie vindt je dan leuk ?" Vraagt Niall. "Euhm ....." "Hij is verliefd o-" Ik doe mijn hand snel voor Louis' mond. "Louis niet aan mijn hand likken !!!!" Schreeuw ik.
POV Niall
"Quinty mag ik je even spreken ?" Fluister ik in haar oor. Ze knikt en loopt naar de woonkamer. Ik achtervolg haar. "Wat wilde je zeggen Nialler ?" Vraagt Quinty. "Ehm .... Ik .... Ehm ...." Ik klap even helemaal dicht. "Niall ?" Vraagt ze. "Ik vind je ...." Ik zucht even. "Leuk." Zeg ik zacht. "ik vond je al leuk sinds ik je zag maar ik was bang dat je een vriendje had. Dus daarom vroeg ik dat ...." Zeg ik. Ik kijk naar onder. "Niall ...." Zegt ze maar voor derest is ze stil. Ik zucht. Had ik het maar niet gezegt. "Sorry ...." Zeg ik en kijk even naar haar. "Het ... Ehm .... Het maakt niks maar ik-" Ze praat niet meer verder en kust me.
POV Harry
Ik zoek Quinty. Ze was een paar minuten geleden nog hier. Ik loop naar de woonkamer en zie Niall met Quinty zoenen. Ik voel weer een steek van jaloezie. Deze keer trek ik me wel iets van aan. Ik ren naar de wc en doe hem snel op slot. Ik voel een traan over mijn wang lopen. "Haz ?" Vraagt Louis. "Ik hoor je snikken doe alsjeblieft open." Zegt Louis ongerust. "Ben je alleen daar ?" Vraag ik snikkend. "Ja." Zegt hij. Ik doe de deur open trek Louis naar binnen en doe hem weer opslot. "Wat is er Haz ?" Vraagt Louis. "Ik .... Ik ....." Ik stop en probeer op te houden met huilen.Niet met veel succes maar ik huil al wat minder. "ik zag Quinty met Niall zoenen." Zeg ik zacht. "Oh .... Haz." Zegt Louis en knuffelt me.
Na een tijdje is Louis' shirt helemaal nat. "Sorry ...." Zeg ik. "Hoezo ?" Vraagt Louis. "Je shirt is helemaal nat ...." Zeg ik. "Maakt niks als je je nu maar beter voelt." Zegt Louis met een kleine glimlach. "Dankje Lou." Zeg ik. Louis wilt de deur open maken. "Wacht !" Zeg ik. "Wat ?" Vraagt Louis. "Wat moeten we zeggen als ze nu allemaal voor de deur staan ofzo en vragen waarom we SAMEN op de wc zaten." Zeg ik. "Euhm ..... ik was raar bezig en jij moest plassen en ik liet het niet toe. En ja ik wilde meegaan ?" Vraagt Louis. "Wil je jezelf echt WEER voorschud zetten ?" Vraag ik. "Ben het wel gewend." Zegt Louis lachend. "Louis je bent de beste !" Zeg ik. Ik kijk nog snel in de spiegel en veeg mijn tranen weg. "En waaron is je shirt nat ?" Vraag ik. "We hadden een watergevecht op de wc." Zegt Louis grijnzend. "Oke dan." Zeg ik. We lopen naar buiten. Iedereen kijkt ons raar aan. "Waarom zijn jullie samen naar de wc gegaan ?" Vraagt Quinty. Niall heeft een arm om Quinty geslagen. "Louis was weer raar bezig." Zeg ik zuchtend. "En waarom is zijn shirt nat en die van jou niet ?" Vraagt Niall. Het liefst zou ik nu op hem willen stormen en slaan, maar ik houd me in. "We hadden een watergevecht en toen was Louis een beetje laat. Dus ik stormde op de wasbak. En toen werd hij nat," Zeg ik. "Waarom alleen shirt ?" Vraagt Quinty. Shit daar had ik niet aan gedacht. "Omdat .... Ehm ..... Ja ik had alleen maar op zijn shirt gericht ..... En dat kan hij uitdoen en zijn broek niet zomaar ... Want dan staat hij in zijn boxer. " Zeg ik. "Okay dan ...." Zegt Quinty. Ze zegt het zo schattig en-. Harry ze valt niet op je dus je moet niet op haar vallen. Ik zucht.
~
Zielige Harry D: HIernaast Harry Picture awh ! Ik kan niet telang kijken moet ik zelf ook huilen :'( Ik ga verder na 2 comments of 2 votes ♥
JE LEEST
This Is Me ... -GESTOPT- » n.h
FanfictionIk ben Quinty. Ik ben 18 jaar. En had een keer ruzie met mijn ouders. Het sloeg nergens op maar mijn ouders gingen eropin. Ik wilde dat het niet gebeurde. Door dat moet ik de echte mij verstoppen. Ik durf niet meer te vertellen hoe ik echt ben. Iede...