Το άρωμα του έρωτα

88 13 7
                                    

CHAPTER ONE : STEFAN KRAUSE

Φθινόπωρο 2024, Βερολίνο Γερμανία

Καθώς τα χείλη του Βίκτορ άφηναν υγρά μονοπάτια σε κάθε σημείο του σώματος της και οι γρήγορες ωθήσεις μέσα της δυνάμωναν, ήξερε ότι δεν θα της πάρεις πολλή ώρα για να τελειώσει. Και πράγματι, δεν της πήρε. Η Χέλγκα άφησε έναν βαθύ αναστεναγμό και έπειτα τελείωσε γύρω του. Ο Βίκτορ έφυγε από πάνω της και ξάπλωσε στο κρεβάτι προσπαθώντας να βρει την ανάσα του.

" Τσιγάρο;" Τον ρώτησε λαχανιασμένη ακόμη από την ένταση της στιγμής και ο Βίκτορ της χαμογέλασε παίρνοντας το τσιγάρο. Το έφερε στο στόμα του και η Χέλγκα με ένα παιχνιδιάρικο ύφος του το άναψε. Ο Βίκτορ φυσηξε τον καπνό όσο την παρατηρούσε να ανάβει και εκείνη το δικό της.

Είχαν περάσει τρία χρόνια από τότε που έγινε μέλος των μασκοφόρων, τρία χρόνια από την γνωριμία τους. Και παρόλο που η συνεργασία τους δεν άρχισε όμορφα, είχε εξελιχθεί σε μια σχέση γεμάτη πάθος. Η Χέλγκα ήταν όμορφη και προικισμένη γυναίκα, την είχε συμπαθήσει.

" Πρέπει να φύγω." Της είπε και έσβησε το τσιγάρο στο τασάκι δίπλα του. Σηκώθηκε από το κρεβάτι και η Χέλγκα όπως κάθε φορά δεν έχασε την ευκαιρία να παρατηρήσει την γύμνια του καθώς και εκείνο το ελκυστικό τατουάζ στη πλάτη του. Δάγκωσε τα χείλη της και τον πλησίασε πριν φορέσει το εσώρουχο του.

" Πρέπει αλήθεια να φύγεις;" Πέρασε τα χέρια της στο σβέρκο του και τον φίλησε.

" Με περιμένουν ο Ισαάκ και ο Στέφαν. Αν αργήσω, θα με κάψει ζωντανό. " Αστειεύτηκε και η Χέλγκα του χαμογέλασε.

" Κρίμα. Έλεγα να πάμε και για τρίτο γύρω. " Το ένα της χέρι μεταφέρθηκε στον ανδρισμό του κάνοντας τον μα πάρει μια κόφτη ανάσα και να γύρει το κεφάλι του πίσω. Αυτό όμως κράτησε για λίγο, αλήθεια έπρεπε να φύγει. Απομάκρυνε το χέρι της και την φίλησε πριν αρπάξει τα ρούχα του και αρχίσει να ντύνεται.

" Πάντως χαίρομαι που τα έχεις βρει με τον Στέφαν. Δεν συμπαθεί εύκολα ανθρώπους. " Αναφώνησε η Χέλγκα και ο Βίκτορ γέλασε στις αναμνήσεις των τριών αυτών χρόνων. Ο Στέφαν είχε αποδειχθεί δύσκολο αφεντικό αλλά περισσότερο από όλα δύσκολος άνθρωπος. Ωστόσο ειχαν γίνει φίλοι. Είχε γνωρίσει ακόμη και τον μικρότερο αδελφό του, τον Άλμπερτ.

" Τι να κάνουμε; Είμαι αξιαγάπητος!"

" Επίσης είσαι και ένας ψυχρός δολοφόνος. " Του χαμογέλασε και τα χείλη του Βίκτορ σφιχτηκαν σε μια ευθεία γραμμή.
~
Όταν βγήκαν από το διαμέρισμα της, ο ήλιος είχε κρυφτεί πίσω από τα γκρίζα σύννεφα και για ακόμη μια φορά το Βερολίνο έμοιαζε μελαγχολικό. Η Χέλγκα δεν κατοικούσε σε ιδιαίτερα ήσυχη περιοχή. Ήταν από αυτά τα μέρη που ακόμα και η αστυνομία δειλιαζει να παρέμβει. Φυσικά ο Βίκτορ δεν ήταν άσχετος, πίσω στη Νέα Υόρκη είχε μεγαλώσει σε ένα περιβάλλον γεμάτο ναρκωτικά, δολοφονίες και βία. Αλλά αυτό το μέρος του προκαλούσε αληθινή δυσφορία.

Παιχνίδι Εξουσίας |#SCBC2024|Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ