CHAPTER TWO : ALLISON SMITH
Χειμώνας 2024, Νέα Υόρκη, Αμερική
Η Κλάρα ξυπνάει απότομα στον δυνατό αυτό ήχο, σαν μόλις κάποιος να έσπασε μια ντουζίνα γυάλινα ποτήρια. Τρίβει τα μάτια της και κοιτάζει τριγύρω. Στην αρχή πιστεύει ότι ο Στέφαν ξύπνησε, ορεξάτος και διψασμένος για έναν νέο γύρω ουίσκι. Αλλά τα φώτα είναι όλα σβησμένα και μπορεί να ακούσει το απαλό ροχαλητό του από το δωμάτιο του. Ξεφυσάει, πετάει την κουβέρτα της από πάνω της και σηκώνεται από τον άβολο καναπέ όπου είχε αποκοιμηθεί αφότου ο Βίκτορ έφυγε.
Δεν προλαβαίνει να κάνει μόλις δύο βήματα και νιώθει ένα τσούξιμο στην πατούσα της. Ανοίγει το φως και τότε το βλέπει, κάποιος είχε σπάσει το τζάμι του παραθύρου. Η Κλάρα βαδίζει προσεκτικά μέχρι το μικρό κουτάκι που υπάρχει πεσμένο. Ό,τι και αν περιέχει, φαίνεται πολύτιμο καθώς ο αποστολέας φρόντισε να το τοποθετήσει ευλαβικά στο εσωτερικό ενός κόκκινου βελούδινου κουτιού. Παρόμοια με εκείνα που η Κλάρα συνήθιζε να φυλάει τα κοσμήματά της.
Κοιτάζει πίσω από τον ώμο της, η μέθη τον έχει ρίξει σε βαθύ ύπνο, ο Στέφαν δεν πρόκειται να ξυπνήσει. Αποφασίζει να το ανοίξει. Το περιεχόμενο την τρομάζει αλλά δεν της προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση, ποιος ξέρει που είχε μπλέξει αυτή την φορά ο Στέφαν και ο Βίκτορ; Παρατάει το κουτί και επεξεργάζεται με περίσσιο ενδιαφέρον τον μικρό αυτό ασημένιο θάνατο. Η σφαίρα γυαλίζει στο φως της λάμπας και τότε παρατηρεί δύο γράμματα σκαλισμένα σε καλλιτεχνική γραφή, S.K.
Ήταν μια ξεκάθαρη απειλή, αυτή η σφαίρα προορίζεται για εκείνον και ο Στέφαν φαίνεται πως δεν έχει αντιληφθεί τίποτα. Ωστόσο η σφαίρα δεν είναι το μόνο αντικείμενο που βρίσκεται στο εσωτερικό. Ένα μικρό σημείωμα με κάτι που μοιάζει με δέρμα, με ένα παλιό και ξερό δέρμα φιδιού της τραβάνε ακόμη περισσότερο την προσοχή. Αγνοεί το ανατριχιαστικό θέαμα και διαβάζει με προσοχή το σημείωμα
- Τα φίδια μπορεί να αλλάζουν δέρμα, να προσαρμόζονται και να έχουν δηλητήριο αλλά δεν μπορούν να αγνοήσουν τον νόμο τη φύσης: ο βασιλιάς της ζούγκλας είναι το Λιοντάρι.
A.K-Κοιτάζει ξανά γύρω της, νιώθει πως κάποιος αλήθεια την παρακολουθεί. Τσαλακώνει το χαρτί στην χούφτα της και με ένα βλέμμα σαστισμένο και με καρδιοχτύπι γρήγορο, κατευθύνεται στο δωμάτιο του Στέφαν. Όταν ανοίγει την πόρτα, το δωμάτιο έχει μια περίεργη μυρωδιά. Μια ανάμειξη του αρώματος του, του αλκοόλ και του μυστηρίου που ανέκαθεν αυτός ο άνδρας αποτελούσε. Το λευκό δέρμα της πλάτης του είναι το μόνο που μπορεί να διακρίνει μέσα στο σκοτάδι. Νευριάζει με την απάθεια του, η ζωή του βρίσκεται σε κίνδυνο για άλλη μια φορά και εκείνος πίνει θαρρείς και ο κόσμος αύριο θα καταστραφεί αν δεν το κάνει.
YOU ARE READING
Παιχνίδι Εξουσίας |#SCBC2024|
Teen FictionΑφού αντικρίσει τον κόσμο γύρω του να καταρρέει, ο Βίκτορ, ένας νεαρός πρώην γκάνγκστερ της Νέας Υόρκης, εγκαταλείπει την Αμερική ελπίζοντας πως θα μπορέσει να χαράξει μια νέα ζωή στην πρωτεύουσα της Γερμανίας, στο Βερολίνο. Ορκισμένος να μην μπλέξε...