Τα τέρατα δεν γίνονται, γεννιούνται

46 11 12
                                    

CHAPTER ONE : STEFAN KRAUSE

Άνοιξη 2024, Βερολίνο Γερμανία

"Βρήκες τίποτα;" Ο Ισαάκ σκύβει προς το μέρος του  Όσκαρ κοιτάζοντας την οθόνη του μεγάλου υπολογιστή. Ο Όσκαρ πατάει πλήκτρα και κοιτάζει νευρικός την οθόνη με τα μάτια του έτοιμα να κλείσουν από την αϋπνία. Εδώ και μια βδομάδα προσπαθεί ανελλιπώς να εντοπίσει την Κλάρα και τον Βίκτορ χωρίς μεγάλη επιτυχία.

" Βρήκα τίποτα." Απαντάει και τοποθετεί αγανακτισμένος το κεφάλι του στην ξύλινη επιφάνεια του γραφείου αναστενάζοντας. Το μόνο που ήξερε με σιγουριά ήταν ότι βρίσκονται κάπου στην Πολωνία.

" Ο Τόμας θα τους είχε εντοπίσει μέχρι τώρα." Ομολογεί τις σκέψεις του ο Ρούντολφ και πίνει μια γουλιά από το καφέ του. Ένιωθε υπεύθυνος για την εξαφάνιση τους, αντί για να επιβλέπει την δεξίωση αποφάσισε να αφήσει τον Στέφαν μόνο του και να παίξει χαρτιά.

" Τότε έλα εσύ να προσπαθήσεις!" Σηκώνει το κεφάλι του ο Όσκαρ και του φωνάζει έτοιμος για καυγά, δεν του αρέσει όταν υποτιμούν τις δυνατότητες του και κυρίως όταν τον συγκρίνουν με έναν προδότη. Αν ο Τόμας δεν είχε ανοίξει το στόμα του, τίποτα από αυτά δεν θα είχαν συμβεί.

" Εγώ λέω να ηρεμήσουμε. Είμαστε όλοι κουρασμένοι. " Επεμβαίνει η Χέλγκα. Δεν μπορεί να κατηγορήσει τον Όσκαρ που δεν τους εντοπίσει ακόμα αλλά σίγουρα μπορεί να ρίξει το φτιάξιμο στον Στέφαν. Όχι μόνο έσυρε με το ζόρι την φίλη της μέχρι το στόμα του λύκου αλλά είχε το θράσος να ικανοποιήσει τις ανάγκες του εκείνη την στιγμή! Το βλέμματα όλων στρέφονται επάνω στον ηγέτη τους ο οποίος δεν έχει σταματήσει να πίνει και να καπνίζει.

Την επόμενη μέρα από την απαγωγή ήταν έξαλλος, θυμωμένος και άκρως εξοργισμένος που έπεσε κορόιδο του Έμπερχαντ, ήταν σίγουρος πως μέχρι το τέλος την εβδομάδας θα τον είχε βρει, θα είχε σώσει την Κλάρα και τον Βίκτορ και θα τοποθετούσε το κομμένο κεφάλι του Βέρνερ στο τοίχο του πάνω ακριβώς από τον τζάκι. Όσο οι μέρες όμως περνούσαν τόσο περισσότερο καταλαβαινε ότι βρισκόταν σε δύσκολη θέση, σε πολύ δύσκολη θέση! Ρίχνοντας του μια προσεκτική ματιά μπορούσε κανείς να καταλάβει ότι είχε σχεδόν παραιτηθεί. Ήταν ατημέλητος, αξύριστος και μεθυσμένος!

Η Οχιά βίωνε την πρώτη της ήττα με τον χειρότερο τρόπο.

Ο Θήον εισέρχεται φουριόζος στο χώρο όσο ο Στέφαν αδειάζει και το τελευταίο μπουκάλι μπύρας." Επικοινώνησα με την ομάδα μου στην Νέα Υόρκη, έχουν ήδη αρχίσει το ψάξιμο!" Ανακοινώνει και ο Όσκαρ σφίγγει το ποντίκι του υπολογιστή στα χέρια του, πρέπει να τους βρει οπωσδήποτε!

Παιχνίδι Εξουσίας |#SCBC2024|Où les histoires vivent. Découvrez maintenant