Το μάτι του Κύκλωπα ( Μέρος Ά)

46 8 17
                                    

CHAPTER ONE : STEFAN KRAUSE

Άνοιξη 2024, Βερολίνο Γερμανία

Είχαν περάσει τουλάχιστον δύο ώρες από τότε που έφυγε ξανά αφήνοντας την μόνη της και τα κανάλια στην τηλεόραση έπαιζαν όλα την ίδια είδηση. Οι μασκοφόροι αφήνοντας το χαρακτηριστικό τους σήμα πρώτα, έκαψαν ολοσχερώς μια μικρή αποθήκη όπου φημολογείται πως εκεί στεγάζονταν μια ασήμαντη σχεδόν συμμορία ονόματι Λύκοι. Όλος ο ντόρος όμως δεν γινόταν απλά για κάποια άψυχα ντουβάρια, είχαν κάψει ζωντανούς εκείνους τους ανθρώπους.

Κοιτούσε την οθόνη χωρίς να εκπλήσσεται ιδιαίτερα. Αυτό που σκεφτόταν ήταν πόσο καλύτερο άνθρωπο από τον Στέφαν την κάνει το γεγονός ότι λίγες μόλις στιγμές κοιμήθηκε μαζί του. Ότι απολάμβανε το θανατηφόρο του άγγιγμα που άλλοτε έσπερνε ηδονή και άλλοτε θάνατο.

Η πόρτα ανοίγει ξαφνικά και ο ήχος πολλών παπουτσιών ακούγεται έναντι του πατώματος. Κατευθύνονται όλοι προς την κουζίνα αγνοώντας την. Σκέφτεται να παραμείνει κρυμμένη στο σαλόνι μακριά από τα βλέμματα όλων αυτών των δολοφόνων αλλά η περιέργεια της, την κερδίζει. Σηκώνεται αθόρυβα και πλησιάζει τον διάδρομο που χωρίζει την κουζίνα από το σαλόνι.

" Και δηλαδή έστειλαν πρόσκληση;" Ήρεμη και ξαφνιασμένη χροιά, σίγουρα ανήκε στον Βίκτορ.

" Ναι, δεν ξέρω τι θέλουν. Απλά μου είπαν να μεταφέρω την πρόσκληση στην Οχιά." Αγχωμένη φωνή που σχεδόν έτρεμε. Ο Ρούντολφ ήταν φανερό πως δεν είχε συνηθίσει ακόμη να βρίσκεται στον στενό κύκλο της Οχιάς. Γνωρίζοντας πλέον το πρόσωπο της Οχιάς, αυτόματα τον ενσωμάτωνε στην ελίτ των μασκοφόρων. Σε αντίθεση όμως με τον Ρούντολφ, ο Όσκαρ φαινόταν ενθουσμένος.

" Και πως είπαμε πως λένε τον καινούριο;" Βαριά και σοβαρή χροιά. Ο Ισαάκ είχε στηρίξει τον κορμό του στο πάγκο της κουζίνας και παρακολουθούσε την συζήτηση.

" Zyklop" Απαντάει ο Όσκαρ. Ο Βίκτορ σουφρώνει τα φρύδια του και χαϊδεύει το πιγούνι του.

" Το οποίο σημαίνει;"

" Κύκλωπας." Βαριά φωνή, αυστηρή και σχεδόν αδιάφορη. Ο Στέφαν παρατάει επάνω στην γυάλινη επιφάνεια το ποτήρι του και σηκώνεται όρθιος. Η Κλάρα βγάζει το κεφάλι της ώστε να έχει καλύτερη όραση.Τα μαλλιά του ήταν ανακατεμένα και το βλέμμα του αποτύπωνε καθαρά την κούραση της αποψινής βραδιάς.

" Θα πάμε στην δεξίωση του;"

" Εννοείται πως θα πάμε. Οι κυρίαρχοι του Βερολίνου δεν μπορούν να λείπουν. Η Οχιά όμως δεν θα εμφανιστεί, δεν έχει χρόνο να ασχολείται με ασήμαντους. Ο Στέφαν Κράουζε όμως θα δώσει το παρόν." Η αυτοπεποίθηση και η σιγουριά του την εκνευρίζει ακόμη περισσότερο τώρα. Πως είναι τόσο σίγουρος ότι είναι κάποιος ασήμαντος; Ο Στέφαν είχε την ψευδαίσθηση ότι ένα ταπεινό φίδι μπορεί να αναμετρηθεί με ένα μυθικό πλάσμα. Γιατί η Κλάρα είναι σίγουρη ότι δεν τον λένε Κύκλωπα χωρίς λόγο. Κάθε παρατσούκλι ταίριαζε γάντι σε κάθε μέλος του υπόκοσμου.

Παιχνίδι Εξουσίας |#SCBC2024|Où les histoires vivent. Découvrez maintenant