Το κουτί της Πανδώρας

47 7 7
                                    

CHAPTER TWO : ALLISON SMITH

Χειμώνας 2024, Αθήνα Ελλάδα

" Άσε με να σου δείξω!" Η Κλάρα υψώνει τον τόνο της φωνής της καθώς προσπαθεί να απευθυνθεί στον φίλος της, τον Γιώργο, ο οποίος εργαζόταν ως μπάρμαν στο νυχτερινό μαγαζί στο οποίο είχε αποφασίσει η σχολής της να διεξαχθεί το πάρτι. Η Κλάρα σπρώχνει ιδρωμένα σώματα και περνάει πίσω από την μπάρα, δίπλα στον Γιώργο. Αρπάζει μια παγωμένη μπύρα από το ψυγείο μαζί με μια κόκα-κόλα και αρχίζει να ανακατεύει τα δύο υγρά. Η Σοφία, η παιδική της φίλη, κοιτάζει μπερδεμένη την φορά των χεριών της καθώς, σύμφωνα με τα δικα της δεμένα, διαπράττει ύβρι αναμυγνύοντας αυτά τα δύο.

" Έτοιμο!" Η Κλάρα χαμογελάει κοιτάζοντας το επίτευγμα της. Ο Γιώργο αρπάζει το ποτήρι και το κοιτάζει καχύποπτα.

" Προσπαθείς να μας δηλητηριάσεις;" Η Κλάρα γελάει και τον ενθαρρύνει να το δοκιμάσει. Ο Γιώργος πίνει μια γουλιά και έπειτα υιοθετεί μια έκφραση αηδίας.

" Είναι σιχαμερό!"

" Είναι πολύ δημοφιλές στην Γερμανία! Κάνει την μπύρα πιο γλυκιά και περιορίζει το αλκοόλ." Θυμάται να παρατηρεί τον Ρούντολφ να φτιάχνει αυτόν τον συνδυασμό πολύ συχνά.

" Ε, λοιπόν αυτοί οι άνθρωποι δεν ξέρουν τι πάει να πει διασκέδαση!" Σχολιάζει ο Γιώργος και έπειτα φεύγει από κοντά τους καθώς το καθήκον το καλεί. Η Κλάρα τελειώνει το ποτό της μονορούφι και αυτός ο ξένος συνδυασμός της θυμίζει το σκοτεινό Βερολίνο. Σκέφτεται έντονα, άγρια γαλανά μάτια και ξανθές ατίθασες τούφες.

" Πολλά ενδιαφέροντα πράγματα έμαθες στην Γερμανία, Κλάρα!" Αναφωνεί η Σοφία κλείνοντάς της πονηρά το μάτι. Η Κλάρα χαμογελάει νοσταλγικά, εννοείται πως της είχε μιλήσει για τον Στέφαν! Όχι προφανώς για την σκοτεινή του πλευρά και την ανάμειξη του με τον υπόκοσμο. Της είχε αποκαλύψει κάποιες αδιάφορες πληροφορίες, όπως ότι έχει πτυχίο αρχιτεκτονικής. Θυμάται τον εαυτό της να μιλάει ακατάπαυστα για εκείνον όταν επέστρεψε: του αρέσει να πίνει τον καφέ του σκέτο, το αγαπημένο του ποτό είναι μπύρα σαν γνήσιος Γερμανός, μα όταν δεν είναι ψυχολογικά καλά, το ρίχνει στο ουίσκι. Το αγαπημένο του χρώμα είναι το ασημί, λατρεύει την λογοτεχνία και τα ακριβά, στιλάτα πουκάμισα και παντελόνια.

Μπορούσε να θυμηθεί τόσες ασήμαντες πληροφορίες για εκείνον ενώ όποτε πίεζε τον εαυτό της να θυμηθεί ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια για τον Αχιλλέα, αδυνατούσε! Δεν θυμάται καν ποτέ είναι τα γενέθλια του! Η Σοφία ήταν έτοιμη να πετάξει ένα ακόμη πονηρό σχόλια, όταν ο Αχιλλέας τις πλησιάζει. Η Κλάρα βγάνει χαρούμενη από την μπάρα, μια χαρά που την αποδίδει περισσότερο στο αλκοόλ που έχει καταναλώσει πάρα στον γεγονός ότι τον βλέπει, και τον φιλάει.

Παιχνίδι Εξουσίας |#SCBC2024|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz