Όταν οι μάσκες πέφτουν

59 9 35
                                    

CHAPTER ONE : STEFAN KRAUSE

Άνοιξη 2024, Στετίνο Πολωνία

Εισέρχονται γρήγορα στο εσωτερικό της μεγάλης αποθήκης και κρύβονται πίσω από μερικά χάρτινα κουτιά. Τρία ζευγάρια μάτια σκανάρουν προσεκτικά κάθε σπιθαμή και πιθανή κρυψώνα του χώρου. Ο Θήον παρατηρεί προσεκτικά κάτω από την μαύρη του μάσκα, τα όπλα είναι προσεκτικά και ευλαβικά τοποθετημένα ανά είδος στη σειρά. Το οπλοστάσιο του Βέρνερ Έμπερχαντ μοιάζει ατελείωτο όπως ακριβώς και τα κιβώτια με τις ναρκωτικές ουσίες.

" Είμαστε μόνοι." Αναφωνεί ο Ισαάκ και βγάζει από τους ώμους του τον μαύρο σάκο. Ανοίγει το φερμουάρ και τα κόκκινα εκρηκτικά κάνουν την εμφάνισή τους. Ο Στέφαν γυρίζει και τους κοιτάζει πριν τους κάνει νόημα με την παλάμη του χεριού του να τον ακολουθήσουν αθόρυβα. Ο Θήον μορφάζει, δεν ξέρει τι σκεφτόταν όταν συμφώνησε να τον βοηθήσει να ανατινάξει την αποθήκη εφοδιασμού του Βέρνερ. Υποτίθεται ότι τώρα έπρεπε να βρίσκεται πλάι στον Βίκτορ αλλά ο Στέφαν τον είχε διαβεβαιώσει ότι ο αδελφός του είχε φροντίσει να δημιουργήσει μια συμμαχία για την διάσωση της Κλάρας. Δεν του είχε εμπιστοσύνη αλλά ο Θήον ήξερε τα αισθήματα του Στέφαν για την Κλάρα, δεν θα την άφηνε σε λάθος χέρια σωστά; Και επίσης ο Βίκτορ δεν είναι ανόητος.

Βρίσκουν το κέντρο της αποθήκης και ο Ισαάκ αρχίζει να βγάζει τα εκρηκτικά από τη τσάντα του. Ο Στέφαν κατεβάζει την μαύρη του μάσκα έως το σαγόνι του και σπεύδει να βοηθήσει τον Ισαάκ. Ο Θήον τους κοιτάζει αβέβαιος." Το έχετε ξανά κάνει αυτό;"

" Όχι. Αλλά πόσο λάθος μπορεί να πάει;" Απαντάει ο Ισαάκ με ένα χαμόγελο που προκαλεί στον Θήον άγχος. Μερικά σπίρτα θα έκαναν καλύτερη δουλειά και λιγότερη φασαρία. Αλλά ο Στέφαν πάντα ήθελε να κάνει θόρυβο, να δηλώνει την παρουσία του. Ήθελε να κάνει μια θεαματική έξοδο, όπως είπε χαρακτηριστικά. Πριν ο Ισαάκ προλάβει να στήσει όλα τα εκρηκτικά, ήχος από μηχανή αμαξιού ακούγεται. Οι τρεις τους κοιτάζονται ανήσυχοι πριν αρπάξει ο καθένας και από κάτι και κρυφτούν ξανά πίσω από τα χάρτινα κουτιά.

Ακούγονται γυναικεία τακούνια και ο χώρος γεμίζει με ανδρική κολόνια. " Ο Βέρνερ δεν θα χαρεί ιδιαίτερα που θα σπάσεις την συμφωνία με τα όπλα."Βαριά φωνή, σπαστά αγγλικά. Ο Θήον σμίγει τα φρύδια του, ορκίζεται ότι από κάπου γνωρίζει αυτή τη φωνή. Ακούγονται διάφοροι θόρυβοι, πρέπει να κλέβουν όπλα.

" Δεν με ενδιαφέρει. Δεν μπορεί να τα βάλει μαζί μας έτσι κι αλλιώς." Η δεύτερη φωνή του είναι ακόμη πιο οικεία.

Παιχνίδι Εξουσίας |#SCBC2024|Where stories live. Discover now