Hosszú kihagyás után visszatértem. De ez azt is jelenti, hogy elkészültem a kéziratommal. Tapsvihart kérek, meg miegymást! :D :D :D - csak viccelek -
Ha valaki késztetés érez, hogy kövessen a facebook profilomon, azt bárki megteheti az alábbi linken: https://www.facebook.com/profile.php?id=61556544999383
Ha nem megy, rám is kereshetsz: Ilonka Anna -írói oldal
Most pedig következzen a régóta várt rész, jó olvasást:
Rain
Az idő telt, Sky pedig nem jelentkezett.
Minden biztatás ellenére feladtam a reményt, hogy bármikor visszatérhet. Ismerem őt annyira, hogyha akarná, már itt lenne a küszöbünkön. Hiánya nemcsak engem érint, hanem Pai-t is. Bármikor szóba kerül, fogja magát és elviharzik.
Azt mondja nem barát az olyan, aki arra se képes, hogy meglátogassa a másikat, mikor annak szüksége lenne rá. Nem tudom eldönteni, hogy ilyenkor rám utal, vagy inkább magára.
– Pai, megnéznéd a partot? –kérem.
– Minden nap lejárok, de semmi nem változik – morogja. – Ugyanolyan kék az ég, habzik a víz és még mit tudom én!
– Tajtéknak hívják – igazítom ki.
– Rain!
– Oké, oké! Akkor habozzon.
– Nem ez a lényeg! – csóválja fejét. – Inkább megyek írni, a szereplőim legalább nem piszkálnak.
Mostanában egyre több időt tölt bezárkózva, a munkájára hivatkozva.
Azt mondja, csak úgy árad az ihlet, nem győzi leírni őket, és lassan összeáll egy kész regény. Szívesen elolvasnám, de a betűkkel még hadilábon állok. Bár nagyon rajta vagyok, hogy minél hamarabb folyékonyan olvassak.
Bezzeg, Phayu-nak megy.
Szívja magába a tudományt, mint szivacs a vizet, csak nehogy olyan könnyen ki is eressze magából. Simán lekörözött, pedig időhátrányban volt. Most pedig időhiányban. Folyamatosan a házunkon dolgozik – nem egyedül persze–, hogy sikerüljön befejeznie a baba érkezésére.
Már csak pár apró simítás van hátra, a bútorokat is beszereztük már. Megbeszéltük, hogy a kikelésig itt maradunk, utána fogunk csak átköltözni. Látszólag izgatottan várja, rá se ismerek, úgy kivirult. Dudorászva ébred, megreggelizik, kapok tőle egy cuppanósat és már el is tűnik az ajtóban.
Sötétedésig a házban van, nekem kell érte mennem, hogy ugyan már méltóztasson hazajönni. Örülök, hogy feltalálja magát és nem vágyódik vissza a mélybe. Rettegtem attól, hogy honvágya lesz, és ebbe megkeseredik.
Szoktam noszogatni, hogy menjen, mártózzon meg egyet, de erre azt mondja, hogy nélkülem nem olyan szórakoztató. – Mi lenne, ha? – Igen, ezt fogom csinálni. Szólok Pai-nak, hogy elmentem, és nézzen rá a gyöngyünkre, nemsokára jövök. Szaladok is a házunkba, ahol Phayu egy kanapén ül, lába dobozok tetején, és olvas.
– Szóval, ennyire dolgozol? – megállok felette és előveszem a legfenyegetőbb nézésemet.
– Igen – még csak fel sem néz.
– Phayu! Figyelj már rám! – lelököm lábát, ami hangosan csattan a kövezeten.
– Igen, édes, kis selymes tengericsikóm?
– Egyből jobb! – kiveszem kezéből a könyvet és az ölébe ülök. – Mi lenne, ha úsznánk egyet?
– Miattam vagy miattad?
YOU ARE READING
Vár ránk a föld...
Fantasy🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞 A sellők élete nemcsak játék és mese. Talán a kis Rain-nek az, de Phayu-nak nem. Nekik is megvannak a saját szigorú szabályaik, amiket a mi Kis Rain-ünk valamiért nem szeret betartani. Kíváncsi, álmodozó, talán kissé naiv, és a szóf...