୨⎯ "SOUR" ⎯୧
🏀
Chapter 12
𓆩ꨄ︎𓆪"Benimle çık."
Benimle çık.
Benimle çık?
Duyduğum şeyin gerçekliğini sorgulamak için sessizce Hyunjin'in suratına bakmıştım. Yüzünde alaycı bir gülümseme vardı fakat bakışlarındaki ciddiyet tüylerimi ürperticek türdendi. Bunu şakasına söylediğini düşünüyordum sonuçta bir oyun oynuyorduk ve benden cesaret görevi olarak bunu yapmamı istemişti.
Saçma bir şeyler söyleyeceğinden emindim ancak bu kadar saçmalamasını beklemiyordum. Şakanın da bir dozu olmalıydı.
Zorlukla, "Şaka mı yapıyorsun?" diyebildim. Sesim titremişti. Sanki sıcak yaz havası kaybolmuş ortam bir anda buz kesmişti.
Alayla sırıtmaya devam ederek başını hayır anlamında salladı. "Şaka yapar gibi bir hâlim mi var?" dedi ellerini göğüsünde birleştirip armut koltuğa sırtını yaslarken. "Cesaret seçtin ve ben de benimle çıkmanı söyledim."
Felix, Hyunjin'in sözünü bitirmesiyle, "Tamam da bu biraz saçma kaçıyor." demişti. Arkam ona doğru dönüktü ama nasıl bir yüz ifadesiyle bunu söylediğini tahmin edebiliyordum. Uyarıcı ve şaşkın bir ifade ile... "Cesaret olarak böyle bir şey yapmasını söyleyemezsin."
"Ne deseydim şuradaki kadının önünde takla at falan diye ilkokul tarzında şeyler mi? Eğer cesareti seçtiyse her şeyi yapmaya hazır olmalı diye düşünüyorum."
Gözlerimi sıkıca yumdum. Benden öylesine bir oyun için onunla çıkmamı isteyemezdi. Hem daha önce hiç erkek arkadaşım olmamıştı. Lise yıllarımın tümünde sap olarak geziyordum. İlk erkek arkadaşımın da tıpkı masallardan fırlayan bir aşk hikayesi gibi hayatıma girmesini istiyordum. Saçma sapan D&C oyunu ile değil ya da içinde aşkın olmadığı bir şekilde...
Gaeun söze girerek, "Tamam kardeşim de cesaret diye yapmasını istediğin şeyin de bir adabı vardır." demişti. Beni koruma iç güdüsüyle sesi sinirli çıkmıştı. "Sırf sen eğleneceksin diye bu kızı kukla yapmanın anlamı yok."
"Ayrıca Seoyun'a buradan kimle çıkmak istersin diye sorduğumda beni seçtikten sonra bunu demen de ayrı ironik." Felix'in bunu demesiyle yumduğum gözlerimi şaşkınca açmıştım. İlk defa onun sesini sinirli bir şekilde duyuyordum.
"Neyi ima ediyorsun? Senin o soruyu sormanda sakınca yok ama benim bunu söylememde sakınca mı var?" Hyunjin de sırtını dikleştirip bunu söylemişti.
Şu an ikisinin tam ortasındaydım ve resmen kedi köpek kavgası gibi birbirlerine laf yetiştiriyorlardı. Arada Gaeun da olaya girip Felix'e arka çıkıyor, Jeongin ise küfrederek telefonuna geri dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sour :: hwang hyunjin ✅
FanfictionSeoyun, mahallesindeki parkta basketbol oynayan çocuklardan birine fena vurulmuştu. hwang hyunjin fanfic. by younwina ⚡️#1 hwanghyunjin [28.05.2024] ⚡️ #243 hayrankurgu [25.07.2024] ⚡️ #85 fanfiction [26.07.2024]