Keyifli okumalar❤️~~
San'dan~
Aradan birkaç gün geçmişti. İlk haftayı tamamlamıştık. Bu süre içerisinde anormal bir şey olmamıştı (Wooyoung ve hocasının yakınlaşması hariç).
2. günün akşamı taburcu olup ertesi gün de okula gitmiştim. Yunho bizim sınıfa gelip arkamıza oturmuştu. Mingi'nin heyecanını görmeliydiniz. Hayatımda ilk defa onu bu kadar heyecanlı görüyor olabilirdim. İkisinin çok iyi anlaşacaklarına adım gibi eminim.
Ders aralarında karşı sınıfa baktığımda Wooyoung'u görebiliyordum. Sanırım sınıfında başka tanıdık yoktu. Genelde en arka köşeye geçip kafasını masaya koyup müzik dinliyordu. Araların çoğuna da çıkmıyordu. Birkaç kere yemek arasında görmüştüm sadece onu. Onun dışında akşamları bizden önce pratik yapmak için antrenman odasına geliyordu. Biz bütün hafta boyunca onlardan sonra yapmıştık. Ne ara dersleri bitiyor da pratiğe başlıyorlar bilmiyorum.
Hongjoong ve Seonghwa da iyi arkadaş olmuştu. Aynı kademede oldukları için birbirlerinden not istiyor, bu sayede de konuşuyorlardı. Aynı zamanda ikisi de kendi gruplarının lideriydiler. Bizim hakkımızda dedikodu yaptıklarına o kadar eminim ki...
Jongho ve Yeosang'ın durumu şuanlık nötrdı. Ne arkadaştılar ne de düşman. En ortası neyse oydu onlar. Bar gecesinde Seonghwa Hyung'un Yeosang hakkında anlattıkları yüzündendi büyük ihtimalle. Haribom çocuktan korkmuş sanırım. Yan yana geldiklerinde arada arkama falan saklanıyor. Kıyamam.
Her neyse. Bugün 2. haftanın çarşamba günüydü. Annemle kahvaltımı edip odama geri çıktım ve üstüme üniformamı giyindim. Telefonumu elime aldığım gibi gruptan bildirim gelmişti. Hazır elimdeyken bi bakayım dedim ki ne göreyim. Aman Allah'ım...
Prenses Mingi ve Diğerleri
(San, Hongjoong, Jongho, Mingi)Hongjoong:
Arkadaşlar Suho Hoca ve Donghyun Hoca bir karar almış
Grupları birleştirecekmişiz
İtiraz istemiyorlarmış ki zaten etmezsiniz
İyi geçinin falan dediler
Ses uyumumuz çok güzelmiş falan fistan
Yani kısaca birleşiyoruz
Bugün mümkünse dersten biraz erken çıkın
Diğer grupla buluşacağız
Ne yapıcaz edicez onu konuşacağızMingi:
olmaz
ben istemiyorumJongho:
Niye Yunho Hyung var işteMingi:
ama biri daha var ve ben onu hic sevmiyorumSan:
Wooyoung deme banaMingi:
tam ustune bastin dag adam
cok gicik geliyo bana o cocuk
her an ustune atlayabilirim
sorumluluk bende degilHongjoong:
Mingi ağzına sıçarım öyle bir şey yaparsan bu bir.
İkincisi Suho hoca itiraz kabul etmiyor ya birleşicez ya birleşicez
Böyle 5. seviyeye geçme ihtimalimiz daha yüksekmiş
Diğer grup neredeyse full vokal
Destek olacaklar bize.Mingi:
elmali haribom varken ne vokali ne destegi
ezer gecer hepsini askim benimJongho:
Haribo demeseydin şuan favori hyungumdunMingi:
jonghomJongho:
İş işten geçti.San:
ya bi durun ne haribosu ne hyungu
şimdi gruplar kesin birleşiyor mu
her gün beraber pratik mi yapıcaz
sınava beraber mi katılıcaz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Little Death | WooSan
Hayran KurguDerin bir iç çekmişti San. Gerçekten anlayamıyordu. "Anlayış mı bekliyorsun benden? O piçin seni istediği gibi öpüp koklamasına izin mi vereceksin yani?" "Hayır tabii ki de! Delirdin mi sen?!" Var gücüyle ittirmişti omzu geniş olanı. "Dediklerin bu...