30 vote olmuş 🥳
Hevesle bölüm atmaya karar verdim.Kütüphane postu.
Ayzaademir:🧿🧿
Ozcandorukq: sweatimi geri ver mk.
Enwsxs: aslan kardeşim💪🏻
Damlaozdere16:👉🏻💍
Cannyaaraf: sınav zamanı mı oc halı sahaya gelsene...
" Nasıl yapılacağını biliyorsun ? "
İmamı duymazdan geldi. Beni ağzına tamamen alamıyordu ve ağzının içinde seğiriyordum.
" Elini kullan . Böyle bosalamiyorum. "
Elimi saçından çektim ve derin nefes almaya çalıştım. Kalbim o kadar sert atıyordu ki göğsüme ağrı yapabilirdi. Ellerini kullanmaya başlayınca yutkundum.
Nasıl yapılacağını biliyor .
Muhtemelen ilk değil.
Zorla kafasını ittirdim. Anlamsızca yüzüme baktığında sorun da buydu işte. Başıma bela aciyordum. Sorumsuz davranıyordum ." Ne oldu? "
Kıyafetlerimi giyinmeye başladım.
" Sıkıldım. "
Ben. Ağzımı.sikeyim.
" ANAHTAR BENDE."
Kapıya gittiğim sırada yüksek bir sesle bunu söyleyince yavaşça arkamı döndüm.
Eee
Ver de çıkayım.Elimi uzattım. Kendimden emin bir duruşla sırıttım.
" Sporcu olduğumu unutuyorsunuz hocam. "
" O zaman benden anahtarı alman kolay olacak. Denesene. "
Kaşlarımı kaldırdım.
Bu adam ciddi mi?" Hadi. Yoksa gitmek istemiyor musun? "
Anahtarı ağzına aldı. Diliyle damaginin arasına koyduğunda başımı iki yana salladım. Dalgalı saçlarım gözümün önüne geldi.
" Tih tih. Yanlış yapıyorsunuz hocam. Benimkinden sonra çok hafif oldu o. "
Aramızda mesafe kalmayacak kadar yaklaştım. Kasıklarını kasıklarıma bastırdım. Yumuşak dudaklarım dudaklarına değdi ve kısa sürede anahtar düştü. Anahtarı gözünün önünde sallayıp hızla arkama döndüm. Kasıklarımda oluşan sızı çok güçlüydü ve beni şehvetle sarıyordu.
Kapıyı açtım. Son kez arkama döndüm.
" Yarın diğer okulla maç olacak. "
Dikkatle beni izliyordu. Devam ettim.
" Gelmeyi düşünür-"
" Gelemem. "
Başımı salladım.
" Kızımla vakit geçireceğim. "
Algılama yetilerimi bir an için kaybettim sandım. Soluklarım hizlanirken göz göze geldik. Küçük bir tebessüm yerleşmişti yüzüne. Dağılmış saçlarımı elimle arkaya tarayıp hızlıca kütüphaneden çıktım. Nefes almam gerekiyordu sakin olmam ama yapamıyordum.
Nefes alamıyordum. Gecenin köründe bir ağacın altına çömeldim. Midemdekileri boşaltınca az da olsa rahatlamıştım.
Kızı vardı.
Dişlerimi sıktım. İğrenç herifin tekiydi. Kızım var da ne sikimdi?
Ne halt ediyorduk onca zamandır?
Ayağa kalktım. Kesinlikle bitmişti. Yüzünü görmek dahi istemiyordum.İçimden ya doğru düzgün bir açıklama yaparsa diye düşünmeden duramıyordum. Öfkeyle yumruğumu ağaca vurdum. Oluk oluk çıkan kanları görünce tekrar vurdum. Sinirden deliye dönmüştüm.
Yurda nasıl girecektim?Aceleyle telefondan yurtta kalmayan Kaan'ın numarasını tusladim. Keşke ondan hoşlandığım zamanlada geri dönebilseydim. Her şey eskisi gibi olsaydı. İçimdeki bu suçluluk duygusu asla geçemeyecekti. Beni mahvedecekti günden güne.
İkinci çalışında uykulu sesi kulaklarıma doldu. Sesi bile beni daha iyi etmeye yetmişti. Ona durumu anlatamazdım ama beni okuldan almasını rica edebilirdim. Ailesi ayrı olduğu için tek başına bir evde yaşıyordu.
" Emre? "
" Rahatsız ettim çok özür dilerim ama başka aklıma kimse gelmedi müsait miydin? "
O klasik gülüşü içimi okşadı.
" Bu saatte mi ? Uyumak dışında müsaittim . Sen neredesin ? İyi misin? "
" Pek sayılmaz. Gelebilecek misin?"
Bir kaç saniye hiç bir şey demedi. Sonra boğazını temizledi. Sesi daha dinç geliyordu şimdi.
" Ah kafamı vurdum. "
İkimizde aynı anda güldük. Tabi bu saatte sersem gibi olmalıydı.
" Özür dilerim. "
" Eh telafisini sana bırakıyorum da önce bir şunu halledelim . "
" Okulun önündeyim. "
Hışırtı sesleri gelince evden çıktığını anladım.
" Tamam. Evde konuşuruz gerisini ya da direkt uyursun. "
Telefonu kapatınca onun ne kadar.. nasıl desem farklı biri olduğunu anlamış oldum. Yakın arkadaş falan değildik ama dostmusuz gibiydi az önce sorgulamadan kabul etmesi . Bir de telafiden bahsetmişti. Dudağımı yaladım. Rüzgar esince havanın bir hayli soğuduğunu fark ettim.
Hasta olursam maça gidemezdim.
Hasta olursam Kaan'ın başına bir de bunu çıkartmış olurdum.
Hasta olursam beni bir yatağa yatırması ve soyması gerekirdi.
Bölüm sonuuuuuuuuuu.❤️🔥
Hikaye biraz daha akıcılık ve derinlik kazanıyor yavaş yavaş önceki bölümleri biraz daha ısınma turu olarak düşünebilirsiniz.Vote sayısını görünce hızlıca yaziverdim hatalarım varsa kusuruma bakmayın.
Seni seviyorum oy veren güzel insan 😈
Umarım hasta olmayız ( ins oluruz ya)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOMOFOBİK HOCAM +18 BXB
Romance🔞" Homofobik olduğunuzu sanıyordum ." Kasıklarımda ki sızı artınca inledim. " Kıçını becerirken konuşma. Sekste konuşanları sevmem." Gamzesini görünce yumuşayacak gibi oldum. Yapamazsın. Duygusal bir yanı yok. Ve o cümle kafamın içinde yankıland...