Ceza

541 8 3
                                    

96  vote ayayyayayya 🤤
Yb🔥

96  vote ayayyayayya 🤤 Yb🔥

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Enes.

" Az pic değilmiş . "

Enes , Doruk ve ben öğle arasında okulun arkasında yurdun önünde oturuyorduk. Kaan'ın bana dün gece yazdığı şeyleri anlatıyordum ama sürekli konuşmamı kesip Kaan'a sövüyorlardı.

Doruk Ekin hocadan nefret ediyordu o yüzden Kaan'ın dediğini yapmam taraftarıydı. Eneste Kaandan nefret ediyordu maçlarda hep birbirlerini sabote etmeye çalıştıkları yetmiyormuş gibi maç dışında da agresiflerdi.

" Kabul etme. Ne hali varsa görsün. İyilik karşılıksız yapılır. "

Başımı salladım.

" Heh işte. Yapmasaydı. "

Doruk telefona bakıyor hiç oralı olmuyordu dizimi dizine yasladım.

" Kimin storysine ateş atıyorsun yine? "

Doruk etrafına göz gezdirdikten sonra ekranı bana uzattı. Kaşlarımı çattım notlar kısmına girmişti.

" Okusana"

Enes de kafasını uzatıp ekrana baktı.

Kaan bizi izliyor . Git konuş.

Karşı tarafta elinde telefonla duruyordu. Ve Doruk haklıydı harbi bizi izliyordu. Yanında bir de arkadaşı vardı ama daha önce o çocuğu hiç görmemiştim. İri yarı bir şeydi .

" Yanındaki kim ? "

Enes arkaya bakmak için başını kaldırdı. Dorukla göz göze geldik.

" Üst sınıflardan. Gevşek bir tip. "

Yutkundum. Belli oluyordu. Okulun serseri gibi duruyordu.

" Tek istediği edebiyat yazılsı değil bu mankafanın. Başka bir şeyin peşinde. "

Doruk dayanamayıp ayağa kalktı.

" Siktirtmesin belasını. "

Onu kolundan tutup geri oturtmak için çektim. Hızla atıldığı için benim onu çekmemle üstüme düştü.

Kaan'ın gözleri üzerimde dolandı. Yanındaki arkadaşını da alıp okula doğru yürümeye başladılar.

Doruk yavaşça üstümden kalktı. Yüzüne çapkın bir sırıtış yayıldı.

" Kanks kız olsam net sana vurulurdum . "
Enes Doruk'un kafasına bir tane geçirince yine benim üzerime düştü. Kahkaha atarak bende arakaya çimlere devrildim.

" Hani bana vurulurdun kahpe . "

Acıklı bir tonda söyleyince bu sefer Dorukta güldü. Üstümden kalkmasına yardım ettim.

O sırada yanımızdan dörtlü kız grubu geçince ikiside gülmeyi bırakıp düzgünce geri oturdular. Enes bana bakarak bir kızı işaret etti.

" Pist şu ortalarındaki kısa saçlı olan var ya . "

Esneyerek arkamdaki duvara yasladım bedenimi .

" Eee "

Dudaklarımı ıslattım. Karşı sınıftaki kızlardan biriydi. Arkadaşlarım abaza denilemeyecek kadar kaliteli oldukları için maalesef bende okuldaki çoğu kızı tanıyordum.

" Ekin hocaya evli olup olmadığını sormuş . "

Tekrardan kızların olduğu tarafa baktım ama çoktan gitmişlerdi. Doruk da sanki ilk defa duyuyormus gibi hiç tepki vermiyordu. Ekin hocadan baya baya nefret ediyordu .

" O da değilim demiş. "

Sasirmadim. Yalancının teki.

" Kızı varmış. Evli bence ama ayrı yaşıyorlar. "

" Boşanmıştır. "

Omuz silkti. Ne halt yerse yesin skmde değil.

***

Babamın odasına giderken beni neden çağırdığını merak ediyordum. Kapıyı açıp içeri girince çığlık sesi duydum yüzümü buruşturup gözümü kapattım.

" Arka kapıdan çıkabilirsin . Paranı bıraktım. "

Kadın onaylayarak eşyalarını toplamaya başladı. Sesler kesilince gözümü açtım.

" Neden gözünü kapattın? Sadece bir kadın . "

Dişlerimi sıktım. Hızlı adımlarla masasına kadar gittim.

" Kadının değeri parayla ölçülmez . "

Baştan aşağı süzdü beni .

" İyice annene benzedin sende. "

Keyifle sırıtarak ellerimi masasına dayadım. Dalgalı saçlarım yüzüme doğru düştü.

" O yüzden mi beni de terk ettin ? "

Titrek bir sesle güldü. Eliyle ensesini kaşıdı.

" Hah terk etmekmiş. Sana ne kadar yatırım yaptığımın farkında değil misin? Kaldığın eve ödediğim kiradan? "

Oturduğu sandalyede geriye doğru kaykıldı.

" Bu nankörlüğünü cezalandırmalıyım öyle değil mi? "

Masasının üzerinde duran evrakları ittirdi.

" Fabrikamız başımıza yıkılmadan bu adamın ortağımız olmasına ihtiyacım var . Ne hayırsa adamın yönelimi hakkında bir kaç bilgi edindim. "

Kaşlarımı kaldırdım.

" Bu adamı tanıdığımı nereden biliyorsun. "

Parmağını sallayıp boğazını temizledi.

" Daha bitirmedim sözümü kesme! . Kız arkadaşının olduğunu söylemiştin. Uzun zaman sonra bir kızla olmana sevindim . Ben iyi bir adamım ama bir cezayı hak ediyorsun. Adam gay ve senin adamı ortağımız olmaya ikna etmeni istiyorum. "

Evraklardaki adam karşı evdeki Rus mafyaydı. İki lafıyla cesedimi masaya koyardı .

" Beni öldürebilir! "

Elini önemsiz gibi sallayıp kapıyı gösterdi.

" Nasıl bir cani olduğu hakkında en ufak bir fikrin var mı? "

Alayla suratıma bakıp evrakları elime verdi.

" Kız arkadaşına üzüldüğümü iletirsin. "

Gömleğini düzeltirken bir an olsun bana bakmadı.

" Peki benim bundan kazancım ne olacak. "

Bilgisayarının başına geçerken mırıldandı.

" Fabrikamız ve güçlü bir ortak . "

Yani senin kazancın.

Yeni bölüm için oyları alayımm 

Sizce Emre kiminle olmalı?

HOMOFOBİK HOCAM +18 BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin