+18

1.4K 12 0
                                    

43 oy🥳🥳
Oy sayıları arttıkça bölüm atma hızım da artıyorr

+18

İçimi doldurduğunda başımı geriye attım.  Devam etmesi için omuzlarını sıktım.
" Sana her sahip olduğumda "dedi.
" Senin dışında kaybedecek bir şeyim olmadığını biliyorum."
İçimdeki hareketleri hızlandı. Tek kelime dahi etmedim. Benim kaybedeceğim çok fazla şeyim vardı.

Değmeyecek biri için aldığım çok riskim vardı. Babam olsun , okul olsun , arkadaşlar olsun . Hatta artık daha ne kaybedebilirim diye düşünmeye başlamıştım.

*

Nefes nefese uyandığımda her yer bulanikti. Anlam veremeyerek gözümü kapatıp açtım. Bir ıslaklık elime düşünce yatakta doğruldum.

Yastığım da ıslanmıştı.
Ama neye ağlıyordum?

Bir rüya gördüğüme emindim ama ne gördüğüm hakkında en ufak bir fikrim yoktu. Burnumu çektim. Yataktan kalkıp lavaboya geçtim. Beyaz seramikler çıplak ayaklarıma değdi. Aynadan kendime baktım.

Saçlarım hala dağınıktı.

Siz bir de kafamın içini görün.

Yüzümü yıkayıp lavabodan çıktım. Dün gece eve gelince Kaan yatağına yatmamı istemişti ve uykusunun kaçtığını söyleyip odadan ayrılmıştı. Çok uykum olduğu için bir şey dememiş olsam da kendimi kötü hissetmiştim.

Terlikleri ayağıma geçirip mutfağa geçtim. Mutfakta da olmayınca içime bir korku düştü.

Mutfağın sonuna doğru bir balkon kapısı gördüm. Demek balkon da vardı. Tam da beklenilen üzere Kaan balkondaydı.

Sigara içerken balkon demirine yaslanmıştı. Siyah bir şort ve siyah bir tişört giyiyordu.

Onu rahatsız etmeden odama mı geçseydim?

Bir anda arkasını döndüğünde başıyla gelmemi işaret etti. Güneş tepedeydi ve şimdi gözlerine güneş ışıkları düşüyordu. Ela hareleri ışık düşmesi ile daha da açık bir renk oldu.

Balkona girince nemli hava tenime çarptı. Havalar da günden güne dengesizleşiyordu.

Yanına yaklaştım . Kaşları yukarı doğru kivrildi.

" Ee nasıl buldun evi ? "

" Tam bir öğrenci evi . "

Başını salladı.

" Okula uyandırmak istemedim. Yorgundun. "

Okul mu?

Saat kaç lan?

okula gittiğine ve şimdi evde olduğuna göre 15.50 falan mı?

Siktir.

" Saat kaç?"

Kolundaki saate baktı. Daha önce dikkatimi hiç çekmemişti hatta kolunda saat olduğunu yeni öğreniyordum.

"13.30 "

Balkon demirine yaslandım.

" Öğle arası döndün o zaman. "

Sigara paketini uzattı. Burnuma buram buram sigara kokusu geldi.

" Sigara içmiyorum. "

Yalan söylediğimi düşünmediğine emindim. Babamdan gizli içtiğim için kimsenin bilmesini istemiyordum.

Ve okul müdürü olan babamın okulundaki öğretmen ile seks yaparken sigara içmiştim.

Neyseki istemiyordum öğrenmesini istesem ne yapardım acaba.

Benden biraz uzaklaşıp aynı şekilde balkon demirine yaslandı.

" Başlarsın. "

Başımı iki yana salladım. Dudaklarımı ıslatınca göz ucuyla bana baktı.

" Lise bir nevi sigaraya başlama yeri. "

Diye devam etti. Bu tatsız sohbete neden devam ettiğimizi anlamadığım için konuyu değiştirmeye karar verdim güneş ışığı gözüne gelince yine gözünü kıstı. Gözleri o kadar da güzel değildi tek başına asıl güzelliği göz şeklinden kaynaklanıyordu.

" Hiç gözlük kullanmayı düşündün mü? "

Afallamış bir suratla bana bakınca yüzüne kahkahayı patlatasım geldi. Gülmemek için kendimi sıkıp boğazımı temizledim.

" Yakışır. "

" Gözlerim bozuk ama takmıyorum"

" Sana gözlük alayım ve ödemiş olayım borcumu."

Bana doğru eğildi.

" Gözü bozuk olan benim
ama burnunun ucundakileri bile görmeyen sensin. "

Spor çantasını da alıp beni balkonda tek bıraktı.

İyi de borcu nasıl ödememi istiyordu?

Ay noluyo noluyo❤️‍🔥
Bakalım daha neler olacak.

Az yorum da gelse keşke
Yine belli bir vote sayısına ulaşınca devamı gelecek .

HOMOFOBİK HOCAM +18 BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin