160 vote .
Oy sayısı son zamanda baya artışa geçti dedim noluyo bari bölüm atayım
¯\_ಠ_ಠ_/¯.İyi okumalar🔥
" Emre ."
Sertçe elimle ağzını kapatıp onu susturdum.
" Sakın gideceğini söyleme. "
Uzun kirpikleri elime değiyordu. Elimi yavaşça çektim.
" Emre ben ondan hoşlanıyorum."
Baş parmağıyla yanağıma dokundu. Sonra yavaş yavaş okşadı.
" Özür dilemekten nefret ederim o yüzden seni hiç öyle görmediğim için özür bekleme benden. "
Dişlerimi sıktım. Gözlerim dolunca elimin tersiyle gözlerimi sildim. Ne sikik herifti.
" Beni kullandın yani?"
Yüzü kızarınca gözlerimi kaçırdım .
" Söylesene! Herşeyi yüzüme vurmayı,beni utandırmayı biliyorsun . Hadi söyle kullandım seni de senden daha safını görmedim de ."
Bağırınca irkilerek duvara tutundu. Solukları hızlanmıştı ve yüzü kıpkırmızı olmuştu.
Masadaki telefonunu hızlıca kapıp ayağa kalktı.
" Ben gidiyorum sende ağzını toplayıp kendine çeki düzen ver benimle kalmak istiyorsan. Yoksa aynı evde kalabilmemiz mümkün olmayacak."
Arkasından seslendim.
" Aynı evde kalmamızı istiyormuş gibi davranma. Beni her gördüğünde bana acıyacaksan aynı evde kalmayalım zaten."
Arkasını döndüğünde boğazındaki damarlar belirginlesmisti. Sinirlendiğinde aramızda ki mesafe büyüyordu hiç yıkılmayacak duvarlar örüyordu sanki . O yüz ifadesini yaptığını görünce anladım bilerek acıtacak bir şey söyleyeceğini.
" Ben mi sana acıyorum? Önce kendi babana bak? Kim kime acıyor anlarsın belki. "
Tüm vücudum kaskatı kesildi. Hayır, hayır o kadar da değil.
Aramızdaki mesafeyi aşıp onu sertçe yakasından tutup duvara yasladım. İrilesen gözleri gözlerimi buldu.
" Kendini bir şey sanıyorsun diye her şeyi söyleyebileceğini mi zannediyordun? Bana acıdığı yok senin de burnunu sokmaya hakkın yok."
Elini elimin üzerine koydu ve ittirmeyi denedi.
" Emre yeter ! Çek ellerini . Haklısın öyle demek istemedim bırak şimdi beni . "
Gözlerimi bir kaç kere kirpistirdim. Çok yakın olduğumuz için tensel elektriği hissedebiliyordum. Bacağımı bacak arasına soktum.
" Demek müzik hocasından hoşlanıyorsunuz . "
Gözlerini kaçırdı. Ellerimi gevşettim. Göz kırpıp elimle saçlarını yüzünden çektim tahammül edemiyormus gibi .
" Hocam hiç dikkat edememişsiniz ama benim de güzel bir sesim var . İnlerken duymak ister misiniz? "
Telefonu titreyince geri çekildim.
Ben senin zamanlamani sike-
Telefonu cebinden çıkarınca kimin aradığına baktım. Kaşlarını kaldırıp uzaklaşmamı işaret etti. Emriniz olur paşam.
" Müsadenle ."
Boğazını temizleyip kapıya doğru gitti . Kolum tezgahtaki bardağa çarpınca küfrettim. Kapı kapanma sesini duymayı bekledim bir süre en sonunda adım sesleriyle beraber kapı kapandı.
Düşen bardağı geri yerine koyup mutfaktan çıktım. Alnimda boncuk boncuk ter birikmişti. Odama çıkıp hızlıca üstümü değiştirdim. Telefonum çalmaya başlayınca bir umut o arıyordur diye telefonun yanında bitiverdim. Arayan kişiyi görünce yüzümü asıp telefonu açtım.
" Alo baba?"
Konuşma sesleri telefondan kulağıma kadar geliyordu . Kalabalık bir yerde olduğu belliydi. Damağımı disleyerek ses vermesini bekledim.
" Hah olum iyi dinle beni baya kalabalık başka müsait yer yok . "
İç çektim ve yatağıma uzandım.
" Tamam baba sesin geliyor dinliyorum. "
Boğazını temizledi.
" Geçen ki konuşmamızı unutamadın değil mi? Sana attığım konuma bir kaç arkadaşınla beraber gidiyorsunuz . Gerisi sende zamani gençleri pek nasihat sevmiyorlar . "
Şu mafya konusu.. Yorgun hissediyordum ama pederin de ne yapacağı belli olmuyordu şimdi kabul etmesem başka bir şey bulurdu illa.
" Tamam gideriz de düşündüğün olmayacak hatta o adam benden nefret edecek bence ."
Babamı göremeden de bozulduğunu anlayabiliyordum .
" Niye öyle olacakmış? Sırf kendi istediğin olsun diye şov yapmazsan elin yüzün düzgün be oğlum. "
Başımı salladım. Eh onda haklıydı şimdi .
" Mafyalarin sezgileri güçlü olur . Sence ona birden yaklaşmaya çalışan rastgele birini araştırmaz mı? "
Haklı olduğumu biliyordum. O da biliyordu . Beni araştırıp başından atmak için elinden geleni yapardı .
" Yine de Ekin hocayla kalmama izin verdiğin için attığın konuma gideceğim. Unutma başka bir şey yapmam . Başıma bela almak istemiyorum."
Kendi kendine bir şeyler mırıldandı.
" Tamam dediğin gibi olsun şirketimize ortağımı istiyorum elinden geleni yap ."
Yüzüme kapattığı için bir şey diyemedim. Kapı çalınca telefonu cebime atıp kapıya gittim. Kapıyı açıp içeri geçmesi için geri çekildim.
" Erken döndün? "
Yüzüme bile bakmadan arkasından kapıyı kapattığı gibi mutfağa geçti. Buzdolabından soğuk su çıkardı. Terlemisti. Bana bakınca içimi bir boşluk kapladı.
" Ben çıkıyorum. "
Çok da umurundaydı . Söylemese miydim ? Ses gelmeyince kapıyı açıp son kez boy aynasında kendime baktım.
" Ne? Kiminle çıkıyorsun? Sikik hayranlarından biriyle mi yoksa? "
Küçümseyici bakışları üzerimde dolandı .
" Kimseyle çıktığım yok . Dışarı çıkıyordum da bir açıklamayı bile haketmiyorsun. "
Egosit pic. Kapıyı suratına çarpıp kacarcasina evden uzaklaştım. Doruk ve Enese konumu gönderdim bahçeye çıkınca. Bir süre bahçede dolanıp mesajı görmelerini bekledim. Motor sesiyle önüme döndüğümde Ekin hocanın arabasında beni beklediğini gördüm.
Yanlış mı görüyordum? Yine ne yaptım diye düşünürken sessizce arabasına doğru yürüdüm.
" Babamın adamlarından biri gelecekti düşünmene şaşırdım ."
Ciddi yüzü biraz yumuşadı. Belirgin adem elmasina gözüm kayınca derin bir nefes aldım. Evdeki haline göre iyi görünüyordu.
" Kıskanç bir adamla yaşadığını unutuyorsun galiba. Benim bilmediğim ve istemediğim kimseyle seni paylaşmıyorum. "
Ben neden seni paylaşıyorum? Sanki müzik hocasıyla buluşmak için beni tek bırakmamış gibi . Yolda gelen arabayı görünce sırıttım.
" Geldi bile. Bana ' müsade' senin deyiminle. "
Arkamdan seslendiyse de umursamadım.
" Çocukça davranıyorsun. Pişman olacaksın. "
Bölüm sonu. Uzun zamandır bölüm atmıyordum ama yaz geldiğine göre daha aktif olacağım.
Sonraki bölümlerin daha hareketli olacağını tahmin ediyorum bakalım gidişata göre.
En nefret ettiğiniz karakter kim?
Siz olsaydınız Ekinle kalır mıydınız?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOMOFOBİK HOCAM +18 BXB
Romance🔞" Homofobik olduğunuzu sanıyordum ." Kasıklarımda ki sızı artınca inledim. " Kıçını becerirken konuşma. Sekste konuşanları sevmem." Gamzesini görünce yumuşayacak gibi oldum. Yapamazsın. Duygusal bir yanı yok. Ve o cümle kafamın içinde yankıland...