beni bi kere si-

587 6 4
                                    

10 k okunma ❤️‍🔥
İkinci hedef de geçildi sırada 20 k var .

Sınavlar felan ama vote geliyor atıyorum yb  hadi yine iyiyiz ;)

" Arkadaşların seni sordular . Koskoca müdür oğlunun nerede olduğunu bilmiyor . Fiyaskoya bak."

Kaan'ın babama söylememiş olması içimi rahatlattı. Delirirdi.

" Ekin hocayla kalmak istiyorsan bir şartla izin veririm. Bunu da babana çok görme. "

Burnumu çektim. Grip olmadan hap içmeliydim. Fark etse de üşütmemle ilgili bir şey demedi. Zaten direkt izin vericek gibi olunca şaşırmıştım. Şartı olması çok daha iyiydi .

"  Baba söyleyecek misin ne şartı ? "

Sabırsızlıkla beklesem de benim sormamı bekliyordu. Keyifsiz bakışlarım arabanın aynasından onun bakışları ile buluştu.

Kırmızı ışıkta durduk.

" Dün gece nerede ,kiminleydin? "

Eh şaşırmıştım.

Başka ne merak edebilirdi.

" Kız arkadaşımda kaldım.  İzin vermezsin diye sormadım. Kusura bakma."

Araba yeşil ışıkla tekrardan harekete geçti.

" Uzun zaman sonra bir kızdan hoşlanıyorsun ha? Normalde kızardım ama eski haline dönüyorsun . Beni o kızla tanıştır . "

Tanıştır ne ?

Sıçtık.

" Bı ara tanıştırırım. "

Olmayan kız arkadaşımla...

Lan kaç zamandır yüzlerine bakmıyordum ama agalara işim düştü.

Şimdi ne dalga geçerler yok karı kız peşinde kardeşimiz falan diye.

Neyse belki de Ekin Hoca'nın benden uzak durması için yeterli olur. Kız arkadaşım olması işime geliyor her şekil.

Araba villaların olduğu zengin mahallelerden birine girdi. Siyah beyaz renklerde ve havuzlu evlerdi.

Burada oturan zengin bebeleri benimle tanışmak isterse ne halt edecektim?

Arabaları da vardır kesin bunların.

Ne güzel baba parası.

Beyaz iki katlı bir villanın önünde durduk.
Ben ikinci katta mı yoksa ilk katta mı kalacaktım acaba?

Arabadan indim. Sıra sıra evler arabadan inince fazla bitişik geldi gözüme. Hemen yandaki evde pencereyi açmış bir çocuk sigara içiyordu. Beni fark edince ters ters bakıp bagajdan valizimi aldım.

Bu veletlerin Calvin Klein donu yoksa hiç bir şey bilmiyordum.

Ekin hoca , evinin bahçesinden bizi izliyordu babam da arabadan inmişti. Konuşmadan anlaştılar muhtemelen çünkü babam arabasına çoktan binmişti ve gitmeye hazırlanıyordu.

Ekin hoca valizimi aldı.

" Emre biraz burada bekleyebilir misin ? Çok az bir eşya kaldı bitince çağırıcam seni. "

Gözlerime bakmıyordu. Bense onunkilere bakmadan duramıyordum.

Yandaki siyah evin kapısı açıldı.  Esmer iri yarı bir çocuk elinde çöple sokağa çıktı.

Çöpü atma kombini:

Farklı dünyaların insanıyız tamam da kardeş sen hangi cehennemin insanısın. Onu izlemeye dalmisken birinin beni dürtmesi ile irkildim.

"  O adamdan uzak dur."

Ekin hoca rahat bir ses tonuyla konuşsa da adamdan haz etmediği belliydi.

" Mafya mı? "

Çenesi kasıldı.

"  Muhtemelen kendi ülkesinde öyleydi ve buraya gelmek zorunda kaldı tutuklanmamak için.  "

Rus mafyası mı?

Sarışın olmasından ve soluk  ten renginden belliydi.  Yüz hatları keskindi .      Ülkesinden kaçıp Türkiye'ye gelmesine de şaşırmamıştım.

Her halt yiyen buraya geliyordu amk.

Genelde sarışınlar ilgimi çekmezdi ama bu adam olgun ve ciddi biri gibi duruyordu güçlü bir aurası vardı. 

"Türkiye de ortakları da olabilir belki işi buraya düşmüştür. "

Ekin hoca başını iki yana salladı.

" Daha karşılaşmadın ama keskin nişancısı var bu picin . Masum olsa niye yanında nişancıyla gezsin. "

Bildiğin sokağın ortasında durmuş adamın dedikodusunu yapıyorduk.

Yazar eklemesi (Dedikodu yapmıyoruz dedikten sonra erkekler : )

Gözünün altı kesikti . Unutulmayacak güzel bir yara izine sahipti . Bakışlarım hala adamın üzerindeydi ama adam kimseye bakmamaya kararlı gibiydi. Görmezden geliniyorduk yani .

Kaderimde Rus mafya tarafından görmezden gelinmek demi vardı.

Neyse gözüne batmamak en iyisi.

*

Ekin Hoca'nın evine geçtik. Eşyalarımı yerleştirme işini bitirdikten sonra ayna karşısında fotoğraf çekip story attım.

Bu kız arkadaş meselesini babam ciddiye sandığım kadar aldıysa biraz etkileşim almalıydım.

sancakemree❤️‍🔥 :

sancakemree❤️‍🔥 :

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1.660 like.

ozcandorukq: kanks sen yaşıyor muydun?

enwsxs: Lan!! Kaçırıldıysan sonraki stye  ebeni giy .

aysentilki:  Yengemin yozgattan bulduğu çocuk:

yilmazceren: NE ASKİ BE NE ASKİ BUNDAN SONRA TEK ASKİM KOCAMM

kangjee: 🔥

sulebatkan56: askmm dm baksan💋 biri üzülüyormuş da 🥀

demirrhan:) : Abe beni bı kere si-

+22 cevap

*

+  22 cevap ☠️

Sonraki bölümlerde Rus mafyamızı daha iyi tanıyacağız.

Emre'nin korktuğu üzere gözüne batacak gibiyiz ama bizdeki bu
imanla üstesinden geleceğimize inancım var güzel kardeşlerim.

HOMOFOBİK HOCAM +18 BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin