5 bin okunmaa🥳
İlk hedef geçildi. Sırada 10 bin var. Bunu kutlamak için yeni bölümü fazla erken atıyorum genelde ayda bir bölüm attığım için şaşırmış olabilirsiniz.Daha fazla kitleye ulaşmak için daha az aralıklarla atabilirim diye düşünüyorum. Vote sayısına da bağlı tabi.
Hesabımdan diğer kitabıma da ulaşabilirsiniz|Zorla +18 |
Keyifli okumalar ❤️🔥
Rüzgar yüzümü boylu boyunca yaladı. Saçlarım da benim kadar berbat durumdaydı. İkimizde geceden kalma görünüyorduk. Telefonumun ekranından kendime baktım.
Kızarmış gözlerim bayık bakıyordu. Şarjım yüzde birdi. Aniden kapandı.
Hass.
Arkada bir motor sesi duyunca onun da arabasına bindiğini tahmin ettim. Başkası olamazdı zaten. Tam okulun çıkışının önünde işsiz işsiz titreyerek dikildiğimden mecalim kalmamıştı pek .
Arkama bakmadan yürümeye başladım. Arabasını da kendisini de sike-
Midem kasıldı. Aklıma gelince tekrardan kusacak gibi oluyordum. Hepsi benim suçumdu.Ha bir de sormasam gelecek misin diye çocuğum var da demeyecekti pic. Okul kaldırımına yaklaşan siyah otomobil durdu. Cam azar azar açılırken yürümeye devam mı etsem yoksa onunla yüzleşmem mi gerekiyordu bilemedim.
En sonunda pes ederek ona baktım. Parfüm kokusu burnuma kadar geldi.
Belki güzel bir kokuydu ama ondan geldiği için bir kez daha midemi bulandırdı. Göz göze geldik. Serin esinti ensemi gıdıkladı. Arabadan inip karşımda durdu.
Zaten artık başka türlü olamazdı. Ne yanımda ne de arkamda. Yalnızca karşımda durabilirdi.
" Hadi uzatma da arabaya geç. "
Elime uzandığı sırada yumruğum sıfatıyla buluştu. Yere tükürdü. Toparlanıp yeniden kolumdan tuttu.
" Kameralar var. Bana bir kez daha dokunursan suç duyurusunda bulunacağım. "
Pis kahkahası kulaklarım da çınladı.
" Bana vuran senken şikayetçi olanın ben olmaması mantıksız olmaz mı? "
Hemen cevabı yapıştırıp geri çekildim.
" O zaman bana dokunmasaydın. "
" Elin ağır ama bana vurabilecek kadar ileri gideceğini düşünmemiştim."
Ona tekrar yumruk atmamak için derin nefes aldım ve gereğinden fazla yakınına giderek fısıldadım.
" Biz yeterince ileri gittik hocam. "
Dudaklarım hafiften yanağına değiyordu. Yutkundum. Geri çekilerek korna sesinin geldiği yöne baktım. Ne kadar süredir orada olduğunu anlamak imkansızdı ama yeni gelmediği kesindi.
Arbaya giderken sadece,
" Son kez değildi. "
Dedi.
Hangi yüzle bunu dediğini düşünmeden Kaan'ın yanına bindim. Arkaya oturmak istememiştim. Ben emniyet kemerini bağlarken o arka koltuğa uzanıp benim için aldığı beyaz battaniyeyi çıkardı.
Kalın giyinmişti yine de beni düşünerek bunu yapmasını beklemiyordum. Battaniyeye sarılarak ona baktım.
" Teşekkür ederim. "
Başını salladı. O benim yaptıklarımı yapamayacak kadar olgundu. Bense aynı hataları tekrar tekrar yapacak kadar çocuk.
Yavaş yavaş sabah olmaya gün doğmaya başlıyordu. Burnumu çektim. Yarın ki maçta bensiz idare etmeleri gerekecekti. Bir süre zaten okula gitmek istemiyordum ama Kaan da kalamazdim. Bir ev tutmam lazımdı.
***
" Emre ."
İrkilerek ona baktım. Hala yolda olduğumuza inanamıyordum . Evi bir hayli uzaktı. Şehre ne kadar uzak olursa o kadar ucuz oluyordu tek başına büyük ve pahalı bir evde kalması ailesini zora sokardı.
İkimizde yol boyunca konuşmadığımız için bir anda bana seslenmesi garbime gitmişti. Hazır ol moduna geçtiğimi fark edince kısık sesle güldü. Göz ucuyla bana bakıyordu.
" Evimde yalnızca bir lavabo , yatak odası ve mutfak var . "
Bunun nesi var diye anlam veremeyerek ona bakınca dudağının kenarı yukarı doğru kivrildi.
Bir lavabo,
Mutfak ve
Bir ..Sadece bir yatak odası mı?
Bu tek yatak anlamına mı geliyor?
Evde tek başına kaldığına göre cevap evet değil mi?Onunla aynı yatakta mı yatacağım?
Evettt.
Uzun bir bölümdü. Bu bir kaç bölümde Kaan'ı daha iyi tanıyacağız.Kitabın vote sayısı belli bir sayıya gelince yeni bölümü atacağım. Kitabın ilk hali bxbxb idi. Sonra değiştirmiştim bu da yan bir bilgi olsun.
Sonraki bölümde görüşmek üzere ❤️🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOMOFOBİK HOCAM +18 BXB
Romance🔞" Homofobik olduğunuzu sanıyordum ." Kasıklarımda ki sızı artınca inledim. " Kıçını becerirken konuşma. Sekste konuşanları sevmem." Gamzesini görünce yumuşayacak gibi oldum. Yapamazsın. Duygusal bir yanı yok. Ve o cümle kafamın içinde yankıland...