YB🔥(Kıps ; )
Dersler bittikten sonra Enes yurda geçerken Doruk ve ben hızlıca müzik atölyesine geçtik. Tek seçtiğimiz kurs bu olduğu için ikimiz de severek katılıyorduk.
" Gitar çalışma tav olmayacak kız da yani.. "
Gülerek saçlarımı arkaya attım. Çoktan gitarını almış kapının oradan klube giren kızları kesmeye başlamıştı. Gitarımı aldıktan sonra bende köşeye oturup temel akorları tekrar etmeye başladım.
Sınıf sessizlesti. Başımı kaldırıp baktığımda hocanın yanında yeni bir öğrenci olduğunu gördüm. Kısa kahverengi saçlarını eliyle tarayarak etrafa göz gezfiriyordu.
Doruk arkasına dönüp bana kaş göz yapınca şaşırmayarak başımı iki yana salladım.
Müzik hocası kızın omzuna elini atarak beni gösterdi.
" Temel akorları öğrenmekten başlayabilirsin . Emre öğretmekte iyidir. Hadi oğlum arkadaşına öğretmeye başla. "
Doruk sürüne sürüne olduğu yerden benden tarafa gelince gülmemek için damağımı ısırdım.
Kız çekingen bir şekilde yanıma oturdu.
" Selam adın ne ? "
" Zeynep. "
Başımı salladım. Gitarı kucağıma alıp kızdan gözümü ayırmadan gülümsedim.
" Klube gitar öğrenmek için mi katıldın yoksa koro falan mı? "
Gözlerini dövmelerimden çekip saçını kulağının arkasına sıkıştırdı.
" Gitar çalmak istiyorum. "
Gülümseyerek gitarımı Zeynep'e verdim. Elini elime alıp akoru doğru bir şekilde çalışabilmesi için parmaklarını doğru yerlere yerleştirdim. Doruk dikkatlice bizi izliyor ve sıkılmış görünüyordu.
" Emre ! Hoca çağırıyor kanka. Ben yardım ederim sen hocayla konuş. "
Doruk ellerimizi ayırıp hocayı işaret etti. Zeynep bozulmuş gibi Doruk ' a bakınca sırıtarak
" Az sonra gelirim" dedim.
*
Müzik hocası çok güzel bir kadındı. Siyah saçları beline kadar uzanıyordu her zaman şık giyinirdi. Eli belinde masanın orada beni bekliyordu.
" Geçen gün baban ortalığı birbirine kattı. Sana çok kızgındı nasıl oldu aranız? "
Soru tanıdık gelince yutkundum.
Ekin hocaya verdiğim kaba cevaptan dolayı az kalsın pişman oluyordum.
" İyiyiz. Her zamanki gibi. "
Elini omzuma koydu.
" Ekin hoca da endişeliydi. Sana bir yer ayarladı diye duydum doğru mu ? "
Geri çekilip omzumdaki elinden kurtuldum. Yüzünde arsız bir ifade belirdi.
" Evet . "
Zaten cevabı biliyor gibi güldü.
" Aynı evde mi kalıyorsunuz? "
Gerilerek bir süre sadece yüzüne baktım.
" Pek öyle sayılmaz geniş bir ev birbirimizi çok görmüyoruz. "
Omuz silkip elime bir bilet tutuşturdu.
" Bunu ona verebilir misin ? Bu gece için sinema bileti. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOMOFOBİK HOCAM +18 BXB
Romance🔞" Homofobik olduğunuzu sanıyordum ." Kasıklarımda ki sızı artınca inledim. " Kıçını becerirken konuşma. Sekste konuşanları sevmem." Gamzesini görünce yumuşayacak gibi oldum. Yapamazsın. Duygusal bir yanı yok. Ve o cümle kafamın içinde yankıland...