80 vote olduk .. 🤧🙏🏻
Yeni bölüm ❤️🔥Gece olduğunda yatağımda yatıp tavana bakıyordum. Uyku tutmamıştı. Zaman geçtikçe karnım da acıkmaya başlamıştı.
Pencereden vuran ay ışığı kolumdaki dövmeleri aydınlatıyordu. Hiç biri için pişman değildim.
&Dövmelerimizi ve Emre'yi unutanlar için -
İleride yılan dövmesi yaptırmak istiyordum klasik. kasıklarıma doğru uzanan ..
Saçlarımı karıştırdım . Yerimi yadırgadım ve bir türlü alışamadım. Tamam kendi yatağının yerini tutmazdı ama Kaan'ın yatağı çok daha rahattı.
İç sesim tam fesatlaşacakken odamın kapısı açıldı.
Yerimde sıçrayıp doğruldum. Ekin hoca elinde dondurma bardağı ile kapının önünde duruyordu.
" Uyuyor muydun ? Bu saatte mi yatarsın yurtta ? "
Sen ne bekliyordun paşam?
" Evet bu saatte ama dondurmaya hayır demem. "
Başını salladı. Üstündekileri incelemek gerekirse Nike marka siyah şort ve kısa kollu siyah tişört giyinmişti. Onu okulda giydikleri dışında görünce ister istemez tuhaf buldum.
Masa lambasını yaktı. Loş beyaz ışık doldurdu odayı. Yatağa yanıma oturmasi için toparlanıp kaydım.
Son olaydan dolayı kendisine hala kızgındım.
Yatağın ucuna oturdu . Ona doğru eğilip elindeki dondurma bardağından birini aldım. Dizi dizime değdi başını kaldırdı ama bilerek ona bakmadım.
Ay ışığı saçlarına vuruyordu. Hep masum bir yüzü olduğunu düşünmüştüm. Yüzünden midir gözünden midir düşmüştük bir belaya .
" Babanla aran iyi oldu mu? "
Elimi burun kemiğime götürdüm. Babam hakkında konuşmak zorunda mıydık yani?
en normal konuşmamız bu olacaktı.
" Kızınla aran nasıl? "
Hay ben çenemin ayarını.
Ölüm sessizliği..
Sessizce dondurmalarımızı kaşıkladık.
Dondurmam bitince daha da gerildim.Ona mı versem masama mı koysam ?
Ne zaman gidecek?
Elimden bardağı aldı. İkisini de masama bıraktı.
" O gün sana kızım olduğunu söylediğimde bana bağırmanı içinden geleni saymanı tercih ederdim. "
Bakışları bir anda beni buldu. Niye o ... Biraz farklı görünüyordu?
Çenesi kasıldı.
Dudağımın kenarı yukarı doğru kıvrıldı. Az da o , sinirlensin .
" Sonra o çocuk geldi. "
Ayağa kalkıp yanına gittim.
" Kim olduğunu gayet iyi biliyorsunuz hocam . "
Benim rahat tavırlarım canını sıkıyordu.
" Onunla yattın mı? "
Kaşlarımı çattım benimle ilk defa bu ses tonuyla konuşuyordu. Babamı hatırlattı bir an için. Gözlerim dolucak gibi oldu ve aramıza mesafe koyup başımı eğdim fark etmemesi için.
Gerçi gözü döndüğünden fark edemezdi . Umurunda olan ben bile değildim sadece hırs yapıyordu.
" Neden ona sormuyorsun ? "
Telefonu titredi. Sertçe bana baktıktan sonra bardakları da alıp odadan çıktı.
Bende kendi telefonuma baktım.
bilirkaanq: emre şu telafiyi konuşalım diyorum.
Siz: tamam. Aklında bir şey var ?
bilirkaanq: var da sana uyar mı bilmem.
Siz: uydururuz kardesim sen söyle.
bilirkaanq: edebiyat yazısını bu sene Ekin hoca hazırlamış. Sorular hazırdır.
Siz: İyi de ben nasıl alayım notları amk?
bilirkaanq: o gece onunla birlikte olabiliyorsan notları alırsın diye düşündüm.
Siz: yanlış düşünmüşsün. Kusura bakma ama olmaz.
bilirkaanq: Emre
Siz: Söyle.
bilirkaanq: ikisi de okulda yapılmaması gereken şeyler sonuç olarak. Ben seni o durumdan kurtardım sen de beni bundan kurtar odeselim.
Siz: Beni tehdit mi ediyorsun? Babama mı söyleyeceksin ?
bilirkaanq: amacım tehdit değil. Sen nasıl anlıyorsan .
Siz: sırf bunun için mi geldin gecenin o saati ? Ekin hocayla olduğumu da bilmiyordun. Neden geldin onu anlayamadım.
bilirkaanq: vicdanım rahat etmezdi.
Siz : istediğin şeye vicdanın rahat ediyor yani? İnsanların hakkına girmek falan .
✔️✔️ Görüldü.
Kaan hakkında ne düşünüyorsunuz?
Ekin hoca hakkında ne düşünüyorsunuz?
Oylarınızı eksik etmeyin keyifle daha fazla yb yazıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOMOFOBİK HOCAM +18 BXB
Roman d'amour🔞" Homofobik olduğunuzu sanıyordum ." Kasıklarımda ki sızı artınca inledim. " Kıçını becerirken konuşma. Sekste konuşanları sevmem." Gamzesini görünce yumuşayacak gibi oldum. Yapamazsın. Duygusal bir yanı yok. Ve o cümle kafamın içinde yankıland...