+18 diyalog barındırıyor ben her şekil uyarımı koyarım
Herkes hoşgeldi. vote ayirmeksizin bu bölümede bekliyorum.
Çoktan aklım uyuşmuş görüntüleri,sesleri birbirine karıştırmaya başlamıştım. Nerede olduğumu biliyordum.
Neden burada olduğumu kendimi saçma sapan bir konuma soktuğumu da ama aklıma bir türlü ne ara sarhoş olduğum gelmiyordu.
Arkamda bana sürtünen bedenin sıcaklığını vücudumda baskılanmış dürtüleri hissediyordum. Fazla kalabalıktı zar zor nefes alıp bana sürtünen bedenden uzaklaşmaya çalıştım.
Sıcak hava dalgası yüzüme vurdu mavi , mor ışıklar karıştı ve yanımdaki masaya tutundum. Küçük yuvarlak bir masaydi daha çok girişte olurdu. Bundan yola çıkarak ilerlemeye başladım.
Garsonlardan birinin çarpmasıyla soğuk içecek ve içindeki büyük buzlar çıplak göğsümden assagi doğru döküldü. Anın şokuyla çıplak göğsümden süzülen sulara baktım. Kıyafetim cehennemin dibini boylamış olmalıydı.
Sarhoş sarhoş garsonun özürnü dinlemeden çıktım mekandan. Soğuk hava ve esinti beni rahatlatmaya yetmişti . Sendeleye sendeleye girişe konan arabaların arasından geçmeye başladım.
Genzime gelen ekşi tatla mavi arabanın oraya çömelip kusmugumu çıkarttım. Sarhoşluğun etkisiyle gözlerime yaşlar doldu. Cebimden küçük bir peçete çıkartıp ağzımı sildim. Arabaya tutunduğum sırada görüş alanıma siyah dopdolu bir çanta girdi.
Başımı kaldirmamla geri eğilip kusmam bir oldu . Yine başım dönmüştü. Peceteyi asfaltta bulamayınca geri cebime attım elimi .
" Kara kaşına kara gözüne bakıp utanmadan Via bara geldin demek. "
Kaşlarımı çattım. Görüntüyü netlestiremedigim için neye benzediğini anlayamiyordum adamın. Cebinden bir peçete çıkartıp uzattı.
" Sorun Türk olmam mı? "
Peceteyi hızlıca alıp ağzımı sildim. Arabaya tutunup yavaşça doğruldum. Hala ickilerden dolayı kanım kaynıyordu. adam sorduğum soruyla beraber şapkasını eğdi .
" Burası nezih bir bar orospu çocuklarına yer yok. "
Doğrudan adamın suratına baktım. Sıktığım yumrukla beraber sırıttı.
" Cezaevine girmek için yerinde olsam hemen o yumruğu suratıma geçiririm. Hayır diyorsan ki bu hakarete tepkisizim madem buraya kadar gelmişsin evime geçelim. "
Çıkardığı anahtarla yaslandigim mavi arabayı açtı.
" Cezaevi daha cazip geliyor. O leş ağzından."
Çantasını gösterdi.
" Ne kadara satıldığını söyle , Türk."
Onu yakasından tutup arabasına yapıştırdım. Ellerim sıkıca boğazına doğru yol aldı. Eliyle çırpınmaya başladı. .
" Sende bu herifi tanıyıp tanımadığını söyle."
Uzattığım fotokartla ellerimi üzerinden çektim ama dipdibe duruyorduk. Kurduğum baskı sonucu fotoğrafı kufrederek elimden aldı.
" Benimki daha büyük bu sikikten. "
Kahve saç tutamlari yuvarlak neredeyse yumuşak hatlı yüzüne düştü. Badem gözlerini kıstı.
" Güzel tanıyorsun . Nasıl ulaşabilirim ?"
Arabasının kapısını işaret etti.
" Evime içmeye davet edersem gelir . "
Tekrardan çapkın çapkın güldü. Cebinden telefonunu çıkartıp bir numarayı aradı. Konuştuktan sonra bana gösterdi.
" Tek çaren benimle yatmak yavru . Yoksa sana ne diye bir güzellik yapayım? "
Arabasına geçti. Hala yerimden kıpırdamadan duruyordum . Camını araladı ve geçmemi işaret etti."Hangi Türk sikti de bu kadar ofkelisin ? "
Saçlarını aynadan bakarak düzeltti.
" Daha çok karımı. Uzatma da bin ."
Kaşlarımı çatıp sağ koltuğa oturdum. Arabayı çalıştırdığı gibi hızla anayola girdi
" Karın eşcinsel olduğunu bilmiyor mu?"
Pis kahkasi arabada yankılandı.
" Yerin yedi kat aşağısından mı? "
Elini bacağıma atıp okşamaya başladı. Yüz ifademi sabit tutmaya çalıştım.
" Onu öldürdün mü? "
Bacağımdaki elleri durdu . Anayoldan çıkarak göbekten döndük. Sessiz kalması ve arabayı hızlı sürmesi sarhoş beynimde çalkantı uyandırıyordu.
" Öldürmedim. Gömdük. "
Bölüm ayirmeksizin soruyorum nasıldı?
İşimi daha iyi nasıl yapabilirim buna odaklanmis durumda bulunmaktayım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOMOFOBİK HOCAM +18 BXB
Romance🔞" Homofobik olduğunuzu sanıyordum ." Kasıklarımda ki sızı artınca inledim. " Kıçını becerirken konuşma. Sekste konuşanları sevmem." Gamzesini görünce yumuşayacak gibi oldum. Yapamazsın. Duygusal bir yanı yok. Ve o cümle kafamın içinde yankıland...