Kendi kendime kafamda kurduğum, Arkadaşlarımın da destekleriyle ve aniden bir istek dürtüyle başladığım hikayeme hoş geldinizz.İlerleyen bölümlerde ekstra bir şey olursa bu şekilde eklerim zaten.
Hemen başlayalım diyorum ve keyifli okumalar diliyorum.
Medya: Nisa Akın
_____________________________Nisa Akın'dan
Sabah klasik rutinlerimi halledip ailemle kahvaltımı yapmıştım. Şimdi de üst kata odama hazırlanmaya çıkıyordum.
Üniversite'nin ilk günüydü ikinci günü tercih ederim ama bugün yakın arkadaşım Fransadan temelli geliyor bu yüzden ona ortamı göstericem.
Bu sırada ben kıyafet odama girip hazırlanmaya başladım. Üstüme beyaz crop, altıma koyu gri baggy jean giymiştim. Klasik kombinimi yaptım.
Bu sırada telefonum çalmaya başladı
ekranda "Esilamm" yazısını görünce gülümsedim.Esila ile küçükken ailelerimiz sayesinde tanışmıştık, ama liseye başlayacağımız zaman Esila ailesiyle beraber Fransaya gitti. Ailesi işlerini daha da büyütmek için gitmişti ve Esila da onlarla gitmişti. Geçen konuşmamızda bana ailesinin işleri çok iyi bir şekilde hallettiklerini ve yürüttüklerini söyledi. Ailesini bırakıp tek başına gelmişti buraya.
Bekletmeden hemen cevap verdim aramasına.
"Nisa ne yapıyorsun bebeğim hazır mısın sen?"
Onu gerçekten çok özlemiştim benim için kardeşten bile öte, birbirimize her zaman her koşulda destek oluruz. İyi kötü ne varsa her halimi görmüştür benim ki bende onun. Her şeyi beraber yaşadık ve beraber yaşamaya devam edeceğiz zaten bırakamam ben onu hiçbir zaman.
"Hazırım güzellik kahvaltımı yaptım işlerimi de hallettim çıkıcam şimdi."
Esila anlık olarak kıkırdadı ve konuşmaya başladı.
"Nisa bu kulaklar neler duyuyor böyle ya sen kahvaltını yapıp işlerini hallettin ve geç kalmıyorsun ."
Bilmiyor ki bunların hepsini hayatımın aşkı için yaptığımı. Ona sonra söylerim acelesi yok zaten hayatımın aşkını biraz daha içimde yaşamak istiyordum.
"Değişiklik olsun istedim ya biraz, hem dedim Esilam sonunda Fransadan temelli döndü artık onun heyecanıyla uyuyamadım bile."
aynen kral.
Esila da cevabını sundu hemen. Bu sırada ben de takılarımı takıyordum.
"Gözlerimi yaşartıyorsun ama sen, bu ne böyle sallamalar sanki tanımıyorum ben seni Nisa, ayrıca ben hazırım çıkıcam şimdi."
Esila'ya gülerken boy aynamdan kendimi süzüyordum. Allah yaratıyor ya bu ne çıtırlık böyle maşallah. Fizik desen var, boy desen var, güzellik desen var eser gibiyim ya.
Saçlarım ayrı güzeldi dalgalıyken o yüzden sadece saç bakımlarımı yapıp dalgalı bir şekilde salmıştım.
"Tamamdır güzellik ben de çıkıyorum 5 dakikaya kolejin orada buluşuruz öpüyorum."
Hayatımın aşkını görüceğim için kalbim yerinden çıkarcasına atıyordu. Allah benim için yaratmıştı her halinden belliydi. Ben kapıcam zaten kafaya takmıştım bir kere, ya benim ya benim başka türlüsüne kapalıyım olamaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜK SIRLAR (+18)
Novela Juvenilİnsan, ulaşamadığı şeylerin delisi ulaştığı şeylerin nankörüdür.