*Jelen,2022.December 18.*
-Tay! Kelj fel,elfogunk késni!-rontott be hozzám legjobb barátnőm.
-Brook..Hány óra?
-Fél 10 és nekünk 10-kor indul a gépünk!
-Kérek 10 percet és mehetünk. Oké?-néztem fel rá.
-Siess!-hagyta el a szobámat.
Most van december,amikor is haza megyünk. Anyuék néhány éve költöztek vissza Angliába,azon belül
is Bristolba. Brook egyetemre jár,
viszont én ott hagytam. És nem bántam meg.Miután kész lettem siettem le a taxihoz. Beszálltam majd elindultunk a reptérre.
Még pont időben értünk oda,a felszállás előtt 10 perccel.
~~~
Amint a repülő leszállt a szülő városunkban,nagy mosollyal kerestük a szüleinket.
Ahogy megpillantottuk őket,futni kezdtünk feléjük. Kb nyár óta nem láttuk őket,így most jó volt újra őket ölelni.
-Ó,Kincsem!-ölelt szorosan magához Anyu.
-Annyira hiányoztatok!-könnyeztem be-És hol van a kicsi lány?
-Elment Brook húgával mosdóba.-válaszolt Apu.
-Tay..Kincsem.-szólított meg Anyu mire rá kaptam a tekintetem.
-Igen? Baj van?
-Nem,nincsen..Csak tudod,Ő is itthon van. Karácsonyra ő is haza jött.
-Remek...-sziszegtem a fogaim között-És ezzel most mit kezdjek?
-Esetleg elmehetnél hozzá megnézni,hogy,hogy van.
-Anya,azok után amit tett,
köszönöm nem kérek belőle többet.
-Tay..Karácsonyi ebédre így is úgy is jönnek.-Mi? Miért?
-Mióta vissza jöttünk mindig itt voltak. Lan keresett is téged.
-Azzal már elkésett.
-Tay!-hallottam meg magam mögül
Brook húgát,mire megfordultam. A kis húgom akkor szaladt ide hozzám.-Chloe! Hogy te mekkorát nőttél!
-Hiányoztáj!-bújt hozzám.-Te is nekem,Manó!
Amint mindenki megvolt elindultunk haza.
-Azóta nem beszéltetek?
-Nem. Hetekig kerestem,de ő engem nem. Még rajtatok keresztül
sem.-De tudod mi miatt,nem?
-Láttam néhány cikket. Örülök a sikerének,hisz ez volt az álma,de ez nem mentség arra,hogy ne tudjon vissza írni!
-Tudom Kincsem. De most már egy 21 éves felnőtt nő vagy. Lépj ezen túl és beszéljétek meg.
-Meglátom mit tehetek.
Haza érve a szobámba mentem,
hogy pihenhessek egy kicsit.A falakon még mindig ott virított néhány régi közös kép Lan-nel. Ezek voltak a kedvenceim és nem volt szívem leszedni őket. Néhány közös emlék tárgyunk is volt. Köztük egy karkötő. Miután elköltözünk mindig rajtam volt,
addig amíg meg nem szakadt köztünk a kapcsolat. Utána haragudtam rá és inkább elraktam,
hogy ne lássam.Az ágyamba dőltem,s percek múlva el is aludtam.
~~~
2022.December 19.A mai napon nem terveztem semmi különöset csinálni,csak átrendezem
a szobámat. Mivel nagyon rég jártam itt,kicsit változott az ízlésem. Átfesteni nem fogom tudni ma,csak karácsony után,így ma csak átrendezem.A szekrényemmel kezdtem. Kipakoltam belőle néhány régi cuccot mikor egy füzet került a kezembe.
Sziasztook! Sajnálom,hogy 1 hete nem volt rész. Nem ígérem,hogy heti több rész is lesz,de heti egyet megpróbálok kirakni. -M <3
YOU ARE READING
Kisujjeskü-Lando Norris ff
FanfictionTaylor Price és Lando Norris gyerekként nagyon jó barátok voltak,de egy hírtelen jött költözés miatt eltávolodnak. !A történet az én elmém szüleménye, sokszor eltér a valóságtól! (Ez az első könyvem itt wattpadon, szóval elnézést kérek a hibákért<3)