Miután már kicsit jobban éreztük magunkat Max-szel beszélgettem s közben néha az együtt táncoló Brookra és Georgera pillantottam.
Aztán a tekintetem Landora tévedt. Ott táncolt a többi pilótával,és olyan önfeledt volt. Jó volt őt újra így látni.
Egyszer Lando is elkapta a tekintetem és elmosolyodott. Vissza mosolyogtam rá,majd ő elindult felém.
-Lory,felkérhetlek egy táncra?-nyújtotta felém a kezét,amit boldogan el is fogadtam.
Oda mentünk a többiekhez s nem sokkal később Brooklynék is csatlakoztak hozzánk. Aztán elindult egy lassú szám,mire a párok táncolni kezdtek. Kicsit meglepődtem mikor Lando felém nyújtotta a kezét,de egy kis tétova
után elfogadtam.A zenére lassúzva beszélgettünk,
majd csak mosolyogtunk egymásra.Jó volt újra vele lenni. Jó volt újra ilyen közel tudni őt magamhoz. Soha többé nem akarom őt elengedni.-Jó,hogy újra itt vagy.-suttogta a fülembe.
-Számomra is jó,hogy itt vagy.-mosolyogtam fel rá. Lando lenézett mosolyogva lenézett rám,
majd tekintete a szememre tévedt.Egy ideig farkas szemet néztünk egymással,amit Lando szakított félbe azzal,hogy tekintetét az ajkaimra vezette. Hirtelen azt éreztem,hogy távol akarok menni tőle,és szerencsémre vége is lett a lassú zenének és jöttek a pörgősebbek.-Mindjárt jövök,csak iszok valamit.
-Megyek veled. Én is elég szomjas vagyok.-indult meg s kézen fogva engem,húzott maga után.
-Mit kérsz?-nézett rám kíváncsian.
-Szerintem maradok a saját, kevert piámnál.-vettem magam elé az alapanyagokat és egy tiszta poharat.
-Most már értem miért volt olyan borzalmas íze.
Miután bekevertem a piát el is fogyasztottam azt. Éreztem,hogy az alkohol át veszi felettem az irányítást és már nem is érzem magam olyan feszültnek magam Lando közelében.
-Vissza megyünk?-nézett rám Lando miután ő is megitta a piáját.
-Én még nem. De te menj csak nyugodtan. Majd csatlakozok hozzád valamikor.
Lan egy bólintás után vissza ment,hozzám pedig levágódott Lily.
YOU ARE READING
Kisujjeskü-Lando Norris ff
FanfictionTaylor Price és Lando Norris gyerekként nagyon jó barátok voltak,de egy hírtelen jött költözés miatt eltávolodnak. !A történet az én elmém szüleménye, sokszor eltér a valóságtól! (Ez az első könyvem itt wattpadon, szóval elnézést kérek a hibákért<3)