Part 3.

243 9 0
                                    

Taylor naplója

2015.május 10.

Kedves Naplóm!

Azt hiszem szerelmes vagyok a legjobb barátomba. Ezt ő nem tudja és nem is akarom,hogy megtudja. Elrontanám a barátságunkat. Azt pedig nagyon nem akarom.

Mit csináljak,hogy ne rontsam el a barátságunk? És,hogy ne szenvedjek?

Egy kisebb sokk-ként ért ez a pár sor,hisz teljesen elfelejtettem,hogy volt egy naplóm. Azt meg végképp,hogy akkor szerelmes voltam Landoba.

Azt hiszem van ami nem változik...

-Tayloj,gyeje ennyi.-hallottam meg Chloet az ajtóm mögül.

-Megyek.-gyorsan elraktam a naplót majd kinyitottam az ajtóm. Felvettem a még mindig az ajtóm előtt vigyorgó kislányt és lementem vele.

-Taylor,tudom,hogy haragszol Landora de itt van a nyakunkon a karácsony. Gondold át,hogy mit fogsz csinálni. Teljesen tönkre teszed a barátságotokat vagy helyre hozod.-nézett mélyen a szemembe Anyu.

Elgondolkoztam azon amit mondott.Igaza van Anyának,át kell gondolnom. Ha tönkre teszem a barátságunkat azzal a családjaink életét is. És a sajátunkat is. Ez senkinek sem lenne jó. 

-Helyre hozom.-válaszoltam kis idő múlva-És remélem nem bánom meg.

-Szerintem nem fogod.-szállt be a beszélgetésbe Apu is.

Nem bántam meg a döntésem..

*2022.December 20.*

Néhány nap múlva karácsony,s a Norris családnak még semmit sem vettem. Brook-kal ma fogunk elmenni venni nekik valamit.

-Brook. Gyere már!-kiabáltam fel neki.

A lány néhány perc múlva lejött,s végre elindulhattunk. Az ajándékokat nem itt fogjuk megvenni,hanem Londonban,így még egy 1 órás utazás is vár ránk.

~~~

Londonba érve először elmentünk a szokásos kávézónkba venni egy kávét,ahol Brook még vett magának reggelit is.

-Te nem eszel semmit?

-Nem,nem vagyok éhes.

-Hát jó.-ennyivel lezártnak tartottuk mind ketten a témát.

Amint elfogyasztottuk a kávézóban
vett dolgokat végre elindultunk beszerezni a Norris család ajándékait.

-Kinek mit terveztél venni?

-Nem tudom. Ezért kell a segítséged.

-Jó,kezdjük a szülőkkel,aztán így sorba a többiek,oké?

Bólintottam,majd gondolkodva elindultunk random üzletekbe.

Szisztook!
Bocsánat,hogy eddig nem volt rész csak teljesen elfelejtettem. Sorryy. Igyekszem össze szedni magam!<3
-M

Kisujjeskü-Lando Norris ffWhere stories live. Discover now