Part 13.

204 10 0
                                    

2023.01.01

Reggel ugyan úgy keltem fel mint mindig,annyi kivétellel,hogy mellettem feküdt egy alvó fiú. Név szerint Lando. Gondolom ő hozott haza.

Kikeltem az ágyból s elindultam a mosdó keresésére. Szerencsére hamar megtaláltam,így gyorsan el is tudtam végezni a dolgom. Mosdó után a konyhába mentem,hátha találok fájdalom csillapítót.

Egyedül ültem a teraszon és magam elé bambulva gondolkodtam.

Érzéseket táplálok a gyermekkori legjobb barátom felé. Olyan érzéseket amiket nem volna szabad.

-Jó reggelt!-vágódott le mellém Max.

-Jó reggelt!-mosolyogtam rá.

-Min gondolkoztál ennyire?

-Azt hiszem...azt hiszem szerelmes vagyok Landoba.-néztem fel rá újra-Te ismered őt még úgy,mint én. Te vagy a másik legjobb barátom,így a segítségedet kérem.

-Miben?

-Hogy Lando ne szeressen belém.

-Miért nem akarod? Régen arra tettetek kisujjesküt,hogy az esküvőtökig nem lesz párotok.

-Imádlak Max!-pattantam fel mellőle.

-Nem tudom mivel segítettem,de szívesen.

Miután magára hagytam az értetlen Max-et rohantam Brookhoz.

-Brook! Beszédem van veled!-rontottam be hozzá.

-Nem feküdtem le Micimackóval!-ült fel és rám nézett.

-Mi?-néztem rá értetlenül.

-Mi?-kérdezett vissza-Valami rosszat tettem?

-Te nem,én lehet.-ültem le mellé.

-Mit?

-Beleszerettem Landoba.-néztem bele a szemeibe. Láttam rajta,hogy
sikítani akar,így befogtam a száját.

-De ez jó hír,nem?

-Nem,nem jó. Elfogom rontani a barátságunkat. De Max adott egy remek ötletet.

-Mit?

-Kisujjesküt teszünk arra,hogy nem szeretünk bele egymásba és csak barátok leszünk.

-Tay,én szeretlek meg minden,de te kurva hülye vagy ha ezt megteszed!

-Pedig megfogom. Miután felkelt.

-A te döntésed,de én szóltam.

Felálltam s majdnem elhagytam a szobát,mikor vissza fordultam a lányhoz.

-Te lefeküdtél Micimackóval?

-Csak az álmomban..

Nevetve hagytam el a lány szobáját s mentem át a sajátomba és Landoéba. A fiú már nem volt bent így kíváncsian néztem szét a házban,a fiú után kutatva.

Őt,az éppen bejövő Max segítségével találtam meg. Kint ült a teraszon és bámult maga elé.

-Jó reggelt! Jól aludtál?-ültem le mellé.

-Reggelt! Addig a pontig igen,amíg ordítva be nem mentél Brooklynhoz.

-Bocsánat,hogy felkeltettelek.

-Már fent voltam csak gondolkodtam.

-És min?-dőltem hátra s úgy néztem fel rá.

-Az élet nagy dolgain.

-Értem.-ezzel lezártnak nyílvánítottam a témát-Figyelj..-kezdtem bele félve-Lenne egy ajánlatom..Vagyis nem is ajánlat.. Inkább egy újabb kisujjeskünek mondanám.-néztem fel rá újra.

-Hallgatlak.-nézett ő is rám.

Kisujjeskü-Lando Norris ffTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang