-Szóval 6 év..Ennyi telt el az utolsó találkozásunk óta.
-Igen..
-Lory..Én nagyon sajnálom,
hogy nem kerestelek. Mikor nem írtam vissza neked huzamosabb ideig,az azért volt mert akkor kezdett szárnyalni a karrierem.-Én megértem Lan,de valahol még mindig fáj.
-Nekem is amiért nem kerestelek. Megszegtem a kisujjeskünket.
-Ha az boldogít,én is.
-Mi? De te írtál nekem..
-Nem azt. A másikat. Hogy nem jövök össze senkivel amíg össze nem házasodunk.
-Azt mind ketten megszegtük.
-De én voltam az első. Miután elköltözünk,arra egy hónapra lett barátom.
-Szóval mind ketten megszegtünk egy-egy kisujjesküt.
-Igen.
-Figyi Lory..Én sajnálom,de tényleg.
-Lando,annak már 6 éve. Azóta felnőttek lettünk,mindent máshogy látunk.
-Tudom..De akkor is szar érzés,
hogy megszegtem a kisujjesküt,
főleg,úgy,hogy én mondtam.-Ne érezd szarul magad. A másikat én mondtam és én szegtem meg elsőnek. Kvittek vagyunk.
-Nem haragszol rám?-fordult felém,mire én is felé fordultam.
-Nem,nem haragszom rád. És te rám?
-Dehogy. Egy hülyeség volt az az eskü.
-Akkor nagyon is komolyan gondoltuk!
-Hány évesek lehettünk? 11?-kuncogta el magát.
-Te voltál 13 én pedig 11..Ó,ezt mondtad te is..
-Jó,hogy újra itt vagy.
-Én is örülök,hogy látlak. Már kezdtél hiányozni.
-Te is nekem. De csak egy kicsit.-fokozta ő is.
-Nah,jól van. Én ehhez már túl fáradt vagyok.
-Nem aludtál az éjjel?
-Nem nagyon..Egész éjjel forgolódtam. Azon agyaltam milyen lesz az újra találkozásunk.
-És ilyenre számítottál?
-Nem. Azt hittem sokkal rosszabb lesz. Hogy majd egymást hibáztatva össze veszünk. Nyilván a családjaink előtt.
-Én is valami ilyesmire számítottam.
-Milyen jó,hogy néhány gondolatunk nem valósul meg.
-Még jó..-fordult el grimaszolva.
-Lando,te mikre gondolsz?
-Semmi olyanra..Esküszöm..De múltkor Daniel említett valami kis kacsás fürdő nadrágot s,
hogy az milyen viccesen állna Zak-nek. Én pedig elgondolkodtam rajta..Nem kellett volna..-Aha..Ki az a Daniel és ki az a Zak?
-Daniel a volt csapattársam Zak pedig a csapatfőnökünk.
-Aha. Daniel,hogy hogy csak volt csapattársad?
-Úgy,hogy jövőre elmegy. Helyére jön Oscar Piastri.
-Szívesen megismerném a csapatod és a barátaid.
-Egyszer gyere el velem egy futamra. Már ha van időd az egyetem mellett.
-Hát igen,az egyetem..Már egy éve nem vagyok hallgató.
-Mi? Miért?
-Ott hagytam. Nem érdekelt annyira a szak. De nem bántam meg. Így több időm van arra amit igazán szeretek csinálni.
-És mit szeretsz csinálni szabadidődben?
-Fotózni. Azt nagyon szeretek.
-Gyere el velem majd az első futamra s ott egy csomó képet tudsz majd csinálni.
-Benne vagyok. De ezt még Brookkal is megbeszélem. Nem nagyon akarom magára hagyni Ausztriában.
-Persze,csak majd szólj vissza ha tudsz jönni. Legalább a futam előtt 2 héttel.
-Oké,de addig fogunk még találkozni,nem?-néztem fel rá reménykedve.
-Persze. A szilvesztert is együtt töltjük majd,mint régen.-
mosolygott rám.-Honnan tudod,hogy elmegyek veled?
-Ismerlek már Lory.
-Ó,igazán Lan?
-De még mennyire!
-Akkor értem jössz majd? Vagyis értünk,ugyanis én Brook nélkül nem megyek.
-Persze. Ezen néhány barátom is ott lesz,például a Forma 1-ből egy csomóan. Illetve Max is ott lesz.
-Max Fewtrell?
-Igen,ő.
-De rég találkoztam vele is. Nem is tudom,hogy emlékszik-e még rám.
-Lando,gyere. Ideje lesz indulni.-jött ki Cisca(Lando anyukája)s ránk nézett. Szemében valamiféle csillogást láttam, de nem tudtam hova tenni.
Bementünk majd elköszöntünk egymástól s a Norris család elhagyta a házunkat.
-Megbeszéltétek?-nézett rám Anya reménykedve.
-Igen. Most már minden rendben van köztünk,annyira,
hogy elhívott szilveszterezni. Néhány Forma 1-es haverja is ott lesz. Illetve meghívott az első futamra is.-Ez remek! Végre újra kettesben töltötök egy kis időt. Úgy mint régen.
-Igen,úgy mint régen.-
mosolyodtam el. Bár a szilveszteri bulira Brooklyn is jön velem,de mégis ott lesz Lando is. Hátha tudunk egy kicsit kettesben lenni újra.Na haliii!
Itt is lenne a 7.rész. Remélem akik eddig olvassák azoknak tetszik!<3
YOU ARE READING
Kisujjeskü-Lando Norris ff
FanfictionTaylor Price és Lando Norris gyerekként nagyon jó barátok voltak,de egy hírtelen jött költözés miatt eltávolodnak. !A történet az én elmém szüleménye, sokszor eltér a valóságtól! (Ez az első könyvem itt wattpadon, szóval elnézést kérek a hibákért<3)