♥~¹

37 9 0
                                    

14 Eylül 1992 ~ Han Jisung'un Günlüğünden

Korkuyorum anne. Her şeyden çok korkuyorum. Bugün elimi kana buladım. Lütfen bana kızma, yalvarırım bana kızma. Başka seçeneğim yoktu. Tıpkı babamın seni benden aldığı gibi birinin elinden aldım her şeyini. O kızı öldürdüm. Babamın kızını öldürdüm anne. Artık seninle dalga geçemeyecek. Parçaladım onun kalbini. Kendi ellerimle kestim dudaklarını. Sana küfrettiği sesini kestim. Pis yüzünü kestim orada.
Yapmalıydım, lütfen kızma bana. Acıyor anne, çok acıyor kalbim. Kızdın mı bana? Sevmeyecek misin saçlarımı, öpmeyecek misin yanaklarımı? Sorun olmacak değil mi, her şey yolunda değil mi?
Seni özledim anne. Beni sakinleştiren kollarını özledim, güzel dudaklarınla beni öpmeni özledim, sesini özledim anne, kokunu özledim.
Bugün benim doğum günüm annecim, hatırladın mı? Yine kutlar mısın yaptığın o pastayla? Söz veriyorum, içine yine şeker yerine tuz katsan bile yiyeceğim. İçinde zehir bile olsa yiyeceğim. Yalvarırım yap anne, çok korkuyorum lütfen anne.
Chris babamı öldürdü. Artık ondan korkmamıza gerek yok değil mi? O kötü adam bize vuramaz anne, kızgın demiri kollarımıza batıramaz, bıçaklarla yaralar açamaz anne. Chris artık abim olduğunu söyledi, Changbin ve o benim yeni ailemmiş annecim. Onlar beni koruyorlar, beni korkutuyorlar fakat beni seviyorlar.
Biliyor musun Chris'in tıpkı benim gibi bir kardeşi varmış. Onu çok sevdiğinden bahsediyor bana. Changbin, ah o çok iyi birisi.. Beni kötü adamlardan koruyor. Tıpkı benim gibi Chris sayesinde kurtulmuş birisi. Bir gün çok güçlü olup beni ve kendisini koruyacağını söyledi. Bunun için kas bile yapıyor anne.
Onlar kötü insanlar gibi gözükebilir fakat onlar iyi insanlar. Kötü adamları öldürüyorlar ve masumları koruyorlar anne. Tıpkı benim gibi çocukları zalim insanlardan kurtarıyorlar.
Bir gün çok iyi bir adam olacağım annecim, babam gibi alçak adamları alt edeceğim. Sadece senin için, ailemiz için. Ne yaparsam yapayım bana kızmayacağına söz ver olur mu?
Seni çok seviyorum annecim, söz veriyorum seni koruyacağım..

PSYCHOPATH / MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin