A mai nap jól kellett kinéztem. Máté ott lesz a suliba. Outfit ügyben igazából semmi ötletem nem volt, ezért valami kényelmes, de szép szettre gondoltam:
végül fehér haspóló, szaggatott farmer, és szokásos Jordan lett a választásom.
Anyu ismét palacsintával várt a konyhában, úgyhogy eltettem a táskámba, és mentem is a buszhoz.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A sulinál Annával találkoztam, majd elkísért a mosdóba, mert a hajamból megint szénakazal lett.
-Tudod, hogy nézett rád az a pali a büfé előtt?-kérdezte a barátnőm halál komolyan, miközben megigazította a szempillaspirálját.
-Mivan?-néztem rá értetlen fejjel.-Kiről beszélsz?
-Ajjh, ne csináld, az a magas, tetovált, göndör hajú csávó. Úgy bámult, mintha most látna életében először csajt.-folytatta.
-Hagyjál már, nem is helyes-ráztam hevesen fejem, és eszembe jutott, hogy nézett ki. Kábé 180 cm magas, bitang nagy izmokkal. Valami testépítő féle. De egyáltalán nem is érdekel.
-Nézzük csak-fordult felém Anna.-Beszéltetek azóta Mátéval? Írt? Akarta tisztázni a dolgokat?
-Hát. Nem.-majd a padlót bámultam, mintha olyan érdekes lenne. Bár Annának mindenben igaza volt, és az elmúlt pár napban megismertem, hogy nem fél kimondani az igazságot, és kicsit sem visszahúzódó. De én ennek ellenére is bízok benne, hogy talán Máté mégis érez irántam valamit. Akkor miért volt az a "majdnem csók"?
A teremben megint szokásosan csak öten voltunk, Máté már bent ült, és a telefonját nyomkodta.
-Szia!-ültem le mellé, és elővettem az angol cuccom.
-Hali.
-Kész a beadandód?-kérdeztem random.
-Ja-válaszolta hanyagul.
Majd hirtelen felindulásból megnyitottam a telómon az Instagrammot, és írtam a mellettem ülő Máténak:
KittyQueen12: suli utan tudunk beszelni? De nm akarok a terhedre lenni...
Pár másodperc múlva láttam, hogy Máté halk pittyenéssel megkapta az üzim, majd pötyögte be a választ:
Icehavok: nm, raerek. mirol van szo?
KittyQueen12: rolad.
Erre nem válaszolt semmit, csak elkezdett vigyorogva bámulni, ami miatt pillangók keletkeztek a gyomromban. Egyszerűen nem értem ezt az embert. Egyik nap majdnem meg akar csókolni, másik nap hozzám se szól, mintha levegő lennék. Az első két óra nyugiban telt, megint kaptunk egy közös beadandót (persze amit a pároddal kell megoldani Istenkém), és szünetben odajött hozzám az a pali, aki reggel bámult a büfénél.
-Szia-köszönt, majd egy koncertjegyet adott a kezembe.-Ha van kedved jönni, írj instán, ott az elérhetőségem.
Én meg csak bámultam a jegyeket, és láttam, hogy valami rocker banda előadása lesz szombaton. Fogalmam sincs, menjek-e el, van nem. Bár nem tűnt rossz szándékúnak, szóval otthon még megbeszélem anyával.
Suli után elköszöntem, és megölelgettem Annát, majd Máté jött velem, ugyanis beszélni szerettem volna vele. Ha ő nem akar tiszta vizet önteni a pohárba, akkor majd én megteszem helyette. Valami csendes helyet akartam keresni, ahol nyugodt körülmények között tudunk beszélni. Találtunk is egy kisebb parkot, leültünk, én pedig elkezdtem, amit akartam.
-Miért viselkedsz velem furcsán?-kezdtem bele a mondandómba.
-Én vagyok furcsa?-vágott vissza.-Amióta majdnem...-majd elhalkult.
-Ezt akartam. Az a "csók". Miért volt? Nem is ismersz, és én se téged. Azt hiszed, mert híres vagy, az ujjad köré csavarhatod az összes lányt?-mondtam, amit már ki akartam adni magamból.
-Ha ez van, akkor bocsánatot kérek. Csak úgy éreztem, te is akarod. Örültem neki, hogy segítettél tegnapelőtt, mikor nagyon szarul voltam.
Ezután kicsit elhalkultunk, és figyeltük a természetet, de a csendet Máté félbeszakította.
-Ne menj el azzal a palival-mondta, de nem a szemembe, mert a cipőjét bámulta.
-Miért ne mehetnék? Nehogy már te szabd meg, mit csináljak.-háborodtam fel, és felálltam a padról.-Most megyek. Szia.
Meg se vártam, hogy köszönjön, hanem csak futottam hazáig. Nem gondoltam volna, hogy ilyet fogok mondani, de most örülnék neki, ha Máté nem lenne osztálytársam. Csak megnehezíti a dolgaimat.
Otthon anyával és Izával mindent megosztottam a mai napokkal kapcsolatban. Azt mondták, jól tettem, hogy tisztázni akartam Mátéval a dolgokat.
YOU ARE READING
Belezúgtam (2okos Story)
FanfictionA történet egy Kitty nevű egyetemista lányról szól, aki 2okos rajongó. Csak az iskolában jön rá, hogy példaképe, Ice osztálytársa lesz. A lány szívét Máté azonnal fellobbantja. De vajon ő is hasonlóan érez? Előre elnézést, néha előfordul egy-két trá...