Június 9. Vasárnap

348 14 4
                                    

Úristen, a TEGNAPI NAP fantasztikusan telt. Imádtam és utáltam. Ja, még mindig az ágyba vagyok Máténál. Halk nyöszörgést hallottam, éppen most kelt fel. Olyan cuki reggel!
-Jó reggelt-vigyorogtam bele a pofájába :)
-Hány óra van?-nézett rám a kómás arcával.
-11 múlt, nem akarsz felkelni?-viccelődtem.
-Dehogyiiss-majd megpuszilta az arcom. DESZERETEMMM😍
-Hallod, van egy kurva jó ötletem-ült fel.-Nincs kedved benne lenni a mai streamben?
-Mivaaaan?-mosolyogtam rá vadul.-Mit mondanának a nézők?
-Az az én dolgom.-tartott egy kis szünetet.-Azt mondanám, hogy a barátnőm vagy. Ami teljesen igaz
-Tessék? Akkor most együtt vagyunk?-ugrottam bele a nyakába izomból.
-Hát, az már rajtad múlik-nézett a szemembe, majd megcsókolt.
-Egy dolog-kezdtem el.-Enyém a pólód!
-Jó-jó, a tied-én meg még jobban szerelmes lettem.
Ez egyszerűen hihetetlen. Az is álom volt, hogy találkozzak egyszer a 2okossal, nemhogy összejönni Ice-al. Szegény lányok...Szeretlek titeket🙈
Fél óra múlva kezdődik az élő, és kicsit izgulok. Összetöröm itt az összes csaj szívét.
-Kitty, a streamben amcsi snackeket fogunk kóstolni megint. Az jó lesz? Vagy Just Chatting?
-Kajaaa-vágtam rá gondolkodás nélkül.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Máté beállította a kamerát, készen álltunk, hogy elkezdjük a streamet. A kajákat is kipakoltuk.
-3..2..1..és-mondta.
Az élő elkezdődött! Víííí!
-Szevasztok srácok! Mizu veletek chat?-kezdte a szokásos szöveggel.-A mai liveba amerikai snackeket fogunk kóstolni újra. Elhoztam a barátnőmet, Kittyt is nektek!
-Sziasztok!-integettem a kamerába. A chatet kezdtem el olvasni, nem túl szép kommentekkel. Hát na, ez várható volt.
A stream elég nyugis volt, a kaják isteniek voltak.
-Kösz, hogy itt voltatok srácok! Vegyetek pólót még a Balázs Kicksben, maradt pár darab még.
-Csáoo-köszöntem el több, mint hétezer embertől.

A stream után Máté segített összepakolni, majd elindultam haza.
-Este írj!-kiabált utánam. Visszafutottam hozzá, majd egy csókkal köszöntünk el egymástól.
-Írok, nyugi.

Belezúgtam (2okos Story)Onde histórias criam vida. Descubra agora